SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm ja ik zie mijzelf alleen niet tussen de lijst met aanmeldingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef janatwork het volgende:
Ik ook alleen van de creditcard. Denk niet dat de database tijd heeft om mail te versturen...
Komt nog volgende week.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Pritt het volgende:
Ik heb alleen geen bevestigingsmail van die Sportcommunication. Wel van Creditcard. Jullie ook?
Dat is bij mij 1 grote database fout.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef Pritt het volgende:
Deze dus: http://www.sportcommunica(...)ription.php?langue=1
Hij heeft 't een beetje zwaar zo te zien. Ik had weinig problemen. Ik stond nog in hun database dus hoefde alleen mijn adres te wijzigen want verhuisd.quote:
Aantal keer refreshen krijg je hem wel. Zoals alles daar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef janatwork het volgende:
[..]
Dat is bij mij 1 grote database fout.
Yup dat moet tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Patroon het volgende:
Fuck, ik heb creditcard van mijn schoonpa. Heb alle codes maar geen pincode, nu vraagt de rabobank random reader om de pincode..wist niet dat een creditcard een pincode had.
Oh dat is balen, ik moest dat ww ook even opnieuw instellen, gebruik dat nooit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Patroon het volgende:
Fuck, ik heb creditcard van mijn schoonpa. Heb alle codes maar geen pincode, nu vraagt de rabobank random reader om de pincode..wist niet dat een creditcard een pincode had.
Misschien heeft iemand anders voor je betaaldquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een mail met ticket binnen. Alleen moet nog betalen.
Maak het anders gewoon over en stuur hen een mail.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een mail met ticket binnen. Alleen moet nog betalen.
Ja maar inschrijving gaat op binnenkomst van betaling. Dan ben ik zeker te laat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak het anders gewoon over en stuur hen een mail.
Wel even je naam vermelden en dat het gaat om inschrijving Marmot.
Virement bancaire international à l’ordre de : TOP CLUB FRANCE BRAVILL - IBAN N° FR76 1046 8025 1013 9205 0020 017 - BIC N° RALPFR2Gquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja maar inschrijving gaat op binnenkomst van betaling. Dan ben ik zeker te laat.
En hoe maak je per bank over? Ik zie alleen creditcard mogelijkheid.
Maar dat komt na het weekend aan, dan ben ik zeker te laat. Gaat op volgorde van betaling.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Virement bancaire international à l’ordre de : TOP CLUB FRANCE BRAVILL - IBAN N° FR76 1046 8025 1013 9205 0020 017 - BIC N° RALPFR2G
bron:
http://www.sportcommunication.info/web2010/pdf/bulletin2013.pdf
Nee 't zijn Fransen hé?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:35 schreef eentwee het volgende:
Ik kan uberhaupt niet met cc betalen. Kan het niet met paypal ofzo?
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef Pritt het volgende:
Als het echt niet anders kan wil ik wel ff een bro zijn en mijn CC gebruiken voor jullie.
http://www.sportcommunica(...)ription.php?langue=1quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Wat is uberhaupt de site waar je kan inschrijven?
Jij al ingeschreven?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef No-P het volgende:
Stelletje pannenkoeken. Al 3 maanden naar dit moment toe aan het leven.
Je bent zelf een pannenkoek. Ik mag morgen niet fietsen van mijn vriendin en daarom ga ik nu proberen in te schrijven voor de marmotte (terwijl ze de boel bij elkaar aan het snurken is!).quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef No-P het volgende:
Stelletje pannenkoeken. Al 3 maanden naar dit moment toe aan het leven.
Leuke vriendin dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:42 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Je bent zelf een pannenkoek. Ik mag morgen niet fietsen van mijn vriendin en daarom ga ik nu proberen in te schrijven voor de marmotte (terwijl ze de boel bij elkaar aan het snurken is!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |