SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, dat jij het hier PLAATST vind ik creepy.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de plank misslaat want jij begint erover dat je het creepy vindt dat ik blijkbaar onthou dat ik gelezen heb dat jaleesa naar een ''evenement'' ging.
Het is echt kapot irritant dat ik alles moet UITKAUWEN voor je. Ga er gewoon niet op in als je me niet begrijpt, dan is het direct klaar.![]()
Tt is heeeeeerlijkWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik erger me gewoon aan dat denigrerende van je, zeg dan wat je probleem is of zeg zelf niks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat jij het hier PLAATST vind ik creepy.
Het is echt kapot irritant dat ik alles moet UITKAUWEN voor je. Ga er gewoon niet op in als je me niet begrijpt, dan is het direct klaar.Rustig aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat heb ik toch bij deze gezegd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat denigrerende van je, zeg dan wat je probleem is of zeg zelf niks.![]()
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zou je nog steeds kusjes geven. Gewoon, omdat jij het bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Juist ja, volgende keer niet zo stom doen en gewoon gelijk zeggen wat je probleem is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik toch bij deze gezegd.Rustig aan.![]()
Oke.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist ja, volgende keer niet zo stom doen en gewoon gelijk zeggen wat je probleem is.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds kusjes geven. Gewoon, omdat jij het bent.
En ook kusje voor jou, want.. Je weet
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
DafuuuuuuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HaiPMS bestaat niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef fietsie het volgende:
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS![]()
Ik zou eerder overgang zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef fietsie het volgende:
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pre- menstrueel stress syndroom
Post- menstrueel stress syndroom
Peri- menstrueel stress syndroom
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag toch
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En ook kusje voor jou, want.. Je weet
Dat is bijna net zo goed, want je bent bijna net zo leuk als zij is.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag toch![]()
Ik wordt nooit ongesteld.. Dus hoe kunnen we mijn gedrag dan samenvatten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag tochWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh toch wel? Mooi zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Dat is bijna net zo goed, want je bent bijna net zo leuk als zij is.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: