SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, dat jij het hier PLAATST vind ik creepy.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de plank misslaat want jij begint erover dat je het creepy vindt dat ik blijkbaar onthou dat ik gelezen heb dat jaleesa naar een ''evenement'' ging.
Het is echt kapot irritant dat ik alles moet UITKAUWEN voor je. Ga er gewoon niet op in als je me niet begrijpt, dan is het direct klaar.![]()
Tt is heeeeeerlijkWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik erger me gewoon aan dat denigrerende van je, zeg dan wat je probleem is of zeg zelf niks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat jij het hier PLAATST vind ik creepy.
Het is echt kapot irritant dat ik alles moet UITKAUWEN voor je. Ga er gewoon niet op in als je me niet begrijpt, dan is het direct klaar.Rustig aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat heb ik toch bij deze gezegd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat denigrerende van je, zeg dan wat je probleem is of zeg zelf niks.![]()
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zou je nog steeds kusjes geven. Gewoon, omdat jij het bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Juist ja, volgende keer niet zo stom doen en gewoon gelijk zeggen wat je probleem is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik toch bij deze gezegd.Rustig aan.![]()
Oke.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist ja, volgende keer niet zo stom doen en gewoon gelijk zeggen wat je probleem is.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds kusjes geven. Gewoon, omdat jij het bent.
En ook kusje voor jou, want.. Je weet
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
DafuuuuuuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HaiPMS bestaat niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef fietsie het volgende:
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS![]()
Ik zou eerder overgang zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef fietsie het volgende:
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pre- menstrueel stress syndroom
Post- menstrueel stress syndroom
Peri- menstrueel stress syndroom
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag toch
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En ook kusje voor jou, want.. Je weet
Dat is bijna net zo goed, want je bent bijna net zo leuk als zij is.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag toch![]()
Ik wordt nooit ongesteld.. Dus hoe kunnen we mijn gedrag dan samenvatten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag tochWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh toch wel? Mooi zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.![]()
Hopelijk positiefquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat bronnen, toch?
Gewoon een bron uitkiezen die het met je eens is![]()
![]()
Tis wel fijn om excuses te verzinnen voor je gedrag allicht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag tochRustig aan.![]()
Besluiteloosquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik wordt nooit ongesteld.. Dus hoe kunnen we mijn gedrag dan samenvatten?Zie ook het uitgaan en toch weer niet
Sowieso.. Gaat henen met die bullshit.. Ik ben van mezelf gewoon een chagrijnig kutkreng, dus gooi het niet op hormonale shit
Hier de wiki:quote:
"Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden. Ongeveer 4% van de vrouwen tussen 15 en 45 jaar heeft last van PMS"![]()
Ja, en die ga jij hier niet lopen postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef twi het volgende:
Alsof ik niet in de gaten hou naar welke evenementen jij allemaal gaat, muhahaha.
![]()
Beetjequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
BesluiteloosZie ook het uitgaan en toch weer niet
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Misschien toch maar eens een keertje bloed laten prikken rokje...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso.. Gaat henen met die bullshit.. Ik ben van mezelf gewoon een chagrijnig kutkreng, dus gooi het niet op hormonale shitRustig aan.![]()
Jij een chagrijnig kutkreng? Hihihiquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso.. Gaat henen met die bullshit.. Ik ben van mezelf gewoon een chagrijnig kutkreng, dus gooi het niet op hormonale shitWiki is niet altijd waar en daarnaast was het geen wiki.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de wiki:
"Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden. Ongeveer 4% van de vrouwen tussen 15 en 45 jaar heeft last van PMS"![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een keertje bloed laten prikken rokje...
Tevens
http://forum.viva.nl/forum/list_message/13229836What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Momenteel welquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij een chagrijnig kutkreng? Hihihi
[..]
Wiki is niet altijd waar en daarnaast was het geen wiki.
Ja, maar dat was gewoon nog even interesse tonen enzo.quote:
Nu nog haar ergens heen meevragen.Ik klink nu als een astmatische cavia met adhd.
Kan ik dat verhelpen?quote:
Grapje schat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom?
Tevens
http://forum.viva.nl/forum/list_message/13229836Rustig aan.![]()
Canada... het land waar ze met zijn 2en een kapotte lamp moeten verwisselen omdat ze bang zijn alleen in het donker....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, op dat bootcamp zag je er anders wel geil uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, en die ga jij hier niet lopen posten.
![]()
O dus nu is mijn bron weer niet goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij een chagrijnig kutkreng? Hihihi
[..]
Wiki is niet altijd waar en daarnaast was het geen wiki.
Naja, later zoek ik wellicht wel verder, als daar echt behoefde aan is dan![]()
![]()
Gamezequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterkte dan. Even gamen, gr gr. :$
Haha awww.. Ja idd, volgende keer beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was gewoon nog even interesse tonen enzo.
Nu nog haar ergens heen meevragen.Ik klink nu als een astmatische cavia met adhd.
[..]
Kan ik dat verhelpen?
En denk het niet, maar ik doe gewoon net alsof ik keivrolijk ben hier hoor :$![]()
![]()
Ik ga wel even kort uit... Proberen voor 3 uur in bed te liggen morgen vroeg weer werken...Rustig aan.![]()
Als je nou eeeeeeeeventjes terugkijkt.. Ik deed net een link postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dus nu is mijn bron weer niet goed?
Naja, later zoek ik wellicht wel verder, als daar echt behoefde aan is dan
Snap ik, 90 squats later mag die ass wel lekker strak zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, op dat bootcamp zag je er anders wel geil uit..
![]()
Thanks. En die link zocht ik ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als je nou eeeeeeeeventjes terugkijkt.. Ik deed net een link posten![]()
I knowquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. En die link zocht ik ja.
MAAR GA GAMEN JOH![]()
Ja, en over 6 maanden komt er weer een ander onderzoek die dit onderzoek weer ontkracht. Zo gaat dat in die wereld. Vandaar ook m'n opmerking over "zoek maar een bron uit die het met je eens is"quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als je nou eeeeeeeeventjes terugkijkt.. Ik deed net een link posten![]()
![]()
Knuffelen wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gameze
[..]
Haha awww.. Ja idd, volgende keer beter
En denk het niet, maar ik doe gewoon net alsof ik keivrolijk ben hier hoor :$![]()
![]()
Mja en onderzoek lijtk me niet heel moeilijk...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
erzoek die dit onderzoek weer ontkracht. Zo gaat dat in die wereld. Vandaar ook m'n opmerking over "zoek maar een bron uit die het met je eens is"
Omroepje naar vrouwen met PMS voor onderzoek naar PMS en je hebt gelijk je doelgroep te pakken...
Je houdt die groep een maandje in de gaten en je kunt je conclusies trekken...Rustig aan.![]()
Het zal mij sowieso allemaal aan m'n kleine ass roesten, ik deel slechts die link en ik ben wel vaker chagrijnig en zie geen verband met PMS..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en over 6 maanden komt er weer een ander onderzoek die dit onderzoek weer ontkracht. Zo gaat dat in die wereld. Vandaar ook m'n opmerking over "zoek maar een bron uit die het met je eens is"
Zo en nu een liedje
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffelen wil wel eens helpen.
Werkt nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja en onderzoek lijtk me niet heel moeilijk...
Omroepje naar vrouwen met PMS voor onderzoek naar PMS en je hebt gelijk je doelgroep te pakken...
Je houdt die groep een maandje in de gaten en je kunt je conclusies trekken...dan werk je naar een conclusie toe en is dus niet wetenschappelijk
14 SHADES OF GREY
De wetenschap is niet altijd zo wetenschappelijk als het lijkt. Vandaar dat ik zeg dat je dit soort onderzoeksresultaten met een korreltje zout moet nemen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja en onderzoek lijtk me niet heel moeilijk...
Je houdt die groep een maandje in de gaten en je kunt je conclusies trekken...![]()
? Ga mij niet vertellen dat dat niet wetenschappelijk isquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkt nietdan werk je naar een conclusie toe en is dus niet wetenschappelijk
![]()
Wetenschappers werken altijd naar een conclusie toe dmv hypotheses.Rustig aan.![]()
Jouw billetjes zijn inderdaad klein.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het zal mij sowieso allemaal aan m'n kleine ass roesten, ik deel slechts die link en ik ben wel vaker chagrijnig en zie geen verband met PMS..
Zo en nu een liedjeHeb je daar iemand om mee te knuffelen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nog erger trouwens: vrouwen die dat als "excuus" gaan gebruiken.. Val in een gierput
Ok, nu ga ik weer vrolijk doenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mijn katquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw billetjes zijn inderdaad klein.
[..]
Heb je daar iemand om mee te knuffelen?
Nee hoor, ze behoren op een objectieve manier hun hypothese te stavenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ga mij niet vertellen dat dat niet wetenschappelijk is![]()
Wetenschappers werken altijd naar een conclusie toe dmv hypotheses.![]()
![]()
Lekker nummer rokje, ben jij net zo lekker als dat nummer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog erger trouwens: vrouwen die dat als "excuus" gaan gebruiken.. Val in een gierput
Ok, nu ga ik weer vrolijk doen
Rustig aan.![]()
Lekkerderquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker nummer rokje, ben jij net zo lekker als dat nummer?
Nou dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze behoren op een objectieve manier hun hypothese te staven
Wat is er niet objectief aan?Rustig aan.![]()
Ja inderdaad dus als x aantal vrouwen met een kuthumeur een maand lang gevold worden zal de conclusie inderdaad zijn dat PMS bestaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze behoren op een objectieve manier hun hypothese te staven14 SHADES OF GREY
Waar zeg ik dat ze per definitie niet objectief zijn??quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dan?
Wat is er niet objectief aan?
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of zo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze per definitie niet objectief zijn??
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of zo
Rustig aan.![]()
Nee...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dus als x aantal vrouwen met een kuthumeur een maand lang gevold worden zal de conclusie inderdaad zijn dat PMS bestaatRustig aan.![]()
Ik heb nog een knuffelbeer, een knuffeltijger en een knuffelherpaderppaardquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts mijn knuffelegel.maar beter pak ik mijn kat ff en druk die stevig tegen me aan
Ik heb geen knuffel
14 SHADES OF GREY
ik heb slechts een vetplantjequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts mijn knuffelegel.
En dat ding gaat maar niet dood ongeacht hoe weinig water het krijgt![]()
![]()
Ik wou dat ik je kat wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb nog een knuffelbeer, een knuffeltijger en een knuffelherpaderppaardmaar beter pak ik mijn kat ff en druk die stevig tegen me aan
14 SHADES OF GREY
Had je niet een foto van dat herpderppaard?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb nog een knuffelbeer, een knuffeltijger en een knuffelherpaderppaardmaar beter pak ik mijn kat ff en druk die stevig tegen me aan
Oow ik wacht liever even tot eega thuis is om daar even tegenaan te kruipen....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alles gaat bij mij dood.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb slechts een vetplantje
En dat ding gaat maar niet dood ongeacht hoe weinig water het krijgt
Zo leuk lijkt ze t niet te vinden en ik word nu aangekeken alsof ik gek benquote:
In b4: "dat ben je toch ook rokje"
Oke ik ben niet meer nodigquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
.
![]()
Gekke poes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo leuk lijkt ze t niet te vinden en ik word nu aangekeken alsof ik gek ben
Ik hou van poezen.
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je niet een foto van dat herpderppaard?
Ik kan een knuffelfax voor je regelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kan.. Die heb ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik wacht liever even tot eega thuis is om daar even tegenaan te kruipen....Nohquote:
Poezelsquote:
terug kijken of je kat gek isquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo leuk lijkt ze t niet te vinden en ik word nu aangekeken alsof ik gek ben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: