SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, dat jij het hier PLAATST vind ik creepy.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de plank misslaat want jij begint erover dat je het creepy vindt dat ik blijkbaar onthou dat ik gelezen heb dat jaleesa naar een ''evenement'' ging.
Het is echt kapot irritant dat ik alles moet UITKAUWEN voor je. Ga er gewoon niet op in als je me niet begrijpt, dan is het direct klaar.![]()
Tt is heeeeeerlijkWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik erger me gewoon aan dat denigrerende van je, zeg dan wat je probleem is of zeg zelf niks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat jij het hier PLAATST vind ik creepy.
Het is echt kapot irritant dat ik alles moet UITKAUWEN voor je. Ga er gewoon niet op in als je me niet begrijpt, dan is het direct klaar.Rustig aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat heb ik toch bij deze gezegd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan dat denigrerende van je, zeg dan wat je probleem is of zeg zelf niks.![]()
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zou je nog steeds kusjes geven. Gewoon, omdat jij het bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Juist ja, volgende keer niet zo stom doen en gewoon gelijk zeggen wat je probleem is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik toch bij deze gezegd.Rustig aan.![]()
Oke.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist ja, volgende keer niet zo stom doen en gewoon gelijk zeggen wat je probleem is.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds kusjes geven. Gewoon, omdat jij het bent.
En ook kusje voor jou, want.. Je weet
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
DafuuuuuuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HaiPMS bestaat niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef fietsie het volgende:
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS![]()
Ik zou eerder overgang zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef fietsie het volgende:
Jullie lijken wel middelbare vrouwen met PMS
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pre- menstrueel stress syndroom
Post- menstrueel stress syndroom
Peri- menstrueel stress syndroom
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag toch
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En ook kusje voor jou, want.. Je weet
Dat is bijna net zo goed, want je bent bijna net zo leuk als zij is.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag toch![]()
Ik wordt nooit ongesteld.. Dus hoe kunnen we mijn gedrag dan samenvatten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag tochWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh toch wel? Mooi zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.![]()
Hopelijk positiefquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maar heb zojuist berichtje terug gehad.
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat bronnen, toch?
Gewoon een bron uitkiezen die het met je eens is![]()
![]()
Tis wel fijn om excuses te verzinnen voor je gedrag allicht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
Leuke samevatting van vrouwelijk gedrag tochRustig aan.![]()
Besluiteloosquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik wordt nooit ongesteld.. Dus hoe kunnen we mijn gedrag dan samenvatten?Zie ook het uitgaan en toch weer niet
Sowieso.. Gaat henen met die bullshit.. Ik ben van mezelf gewoon een chagrijnig kutkreng, dus gooi het niet op hormonale shit
Hier de wiki:quote:
"Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden. Ongeveer 4% van de vrouwen tussen 15 en 45 jaar heeft last van PMS"![]()
Ja, en die ga jij hier niet lopen postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef twi het volgende:
Alsof ik niet in de gaten hou naar welke evenementen jij allemaal gaat, muhahaha.
![]()
Beetjequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
BesluiteloosZie ook het uitgaan en toch weer niet
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Misschien toch maar eens een keertje bloed laten prikken rokje...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso.. Gaat henen met die bullshit.. Ik ben van mezelf gewoon een chagrijnig kutkreng, dus gooi het niet op hormonale shitRustig aan.![]()
Jij een chagrijnig kutkreng? Hihihiquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso.. Gaat henen met die bullshit.. Ik ben van mezelf gewoon een chagrijnig kutkreng, dus gooi het niet op hormonale shitWiki is niet altijd waar en daarnaast was het geen wiki.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de wiki:
"Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden. Ongeveer 4% van de vrouwen tussen 15 en 45 jaar heeft last van PMS"![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een keertje bloed laten prikken rokje...
Tevens
http://forum.viva.nl/forum/list_message/13229836What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Momenteel welquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij een chagrijnig kutkreng? Hihihi
[..]
Wiki is niet altijd waar en daarnaast was het geen wiki.
Ja, maar dat was gewoon nog even interesse tonen enzo.quote:
Nu nog haar ergens heen meevragen.Ik klink nu als een astmatische cavia met adhd.
Kan ik dat verhelpen?quote:
Grapje schat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom?
Tevens
http://forum.viva.nl/forum/list_message/13229836Rustig aan.![]()
Canada... het land waar ze met zijn 2en een kapotte lamp moeten verwisselen omdat ze bang zijn alleen in het donker....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, op dat bootcamp zag je er anders wel geil uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, en die ga jij hier niet lopen posten.
![]()
O dus nu is mijn bron weer niet goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij een chagrijnig kutkreng? Hihihi
[..]
Wiki is niet altijd waar en daarnaast was het geen wiki.
Naja, later zoek ik wellicht wel verder, als daar echt behoefde aan is dan![]()
![]()
Gamezequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterkte dan. Even gamen, gr gr. :$
Haha awww.. Ja idd, volgende keer beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was gewoon nog even interesse tonen enzo.
Nu nog haar ergens heen meevragen.Ik klink nu als een astmatische cavia met adhd.
[..]
Kan ik dat verhelpen?
En denk het niet, maar ik doe gewoon net alsof ik keivrolijk ben hier hoor :$![]()
![]()
Ik ga wel even kort uit... Proberen voor 3 uur in bed te liggen morgen vroeg weer werken...Rustig aan.![]()
Als je nou eeeeeeeeventjes terugkijkt.. Ik deed net een link postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dus nu is mijn bron weer niet goed?
Naja, later zoek ik wellicht wel verder, als daar echt behoefde aan is dan
Snap ik, 90 squats later mag die ass wel lekker strak zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, op dat bootcamp zag je er anders wel geil uit..
![]()
Thanks. En die link zocht ik ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als je nou eeeeeeeeventjes terugkijkt.. Ik deed net een link posten![]()
I knowquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. En die link zocht ik ja.
MAAR GA GAMEN JOH![]()
Ja, en over 6 maanden komt er weer een ander onderzoek die dit onderzoek weer ontkracht. Zo gaat dat in die wereld. Vandaar ook m'n opmerking over "zoek maar een bron uit die het met je eens is"quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als je nou eeeeeeeeventjes terugkijkt.. Ik deed net een link posten![]()
![]()
Knuffelen wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gameze
[..]
Haha awww.. Ja idd, volgende keer beter
En denk het niet, maar ik doe gewoon net alsof ik keivrolijk ben hier hoor :$![]()
![]()
Mja en onderzoek lijtk me niet heel moeilijk...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
erzoek die dit onderzoek weer ontkracht. Zo gaat dat in die wereld. Vandaar ook m'n opmerking over "zoek maar een bron uit die het met je eens is"
Omroepje naar vrouwen met PMS voor onderzoek naar PMS en je hebt gelijk je doelgroep te pakken...
Je houdt die groep een maandje in de gaten en je kunt je conclusies trekken...Rustig aan.![]()
Het zal mij sowieso allemaal aan m'n kleine ass roesten, ik deel slechts die link en ik ben wel vaker chagrijnig en zie geen verband met PMS..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en over 6 maanden komt er weer een ander onderzoek die dit onderzoek weer ontkracht. Zo gaat dat in die wereld. Vandaar ook m'n opmerking over "zoek maar een bron uit die het met je eens is"
Zo en nu een liedje
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffelen wil wel eens helpen.
Werkt nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja en onderzoek lijtk me niet heel moeilijk...
Omroepje naar vrouwen met PMS voor onderzoek naar PMS en je hebt gelijk je doelgroep te pakken...
Je houdt die groep een maandje in de gaten en je kunt je conclusies trekken...dan werk je naar een conclusie toe en is dus niet wetenschappelijk
14 SHADES OF GREY
De wetenschap is niet altijd zo wetenschappelijk als het lijkt. Vandaar dat ik zeg dat je dit soort onderzoeksresultaten met een korreltje zout moet nemen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja en onderzoek lijtk me niet heel moeilijk...
Je houdt die groep een maandje in de gaten en je kunt je conclusies trekken...![]()
? Ga mij niet vertellen dat dat niet wetenschappelijk isquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkt nietdan werk je naar een conclusie toe en is dus niet wetenschappelijk
![]()
Wetenschappers werken altijd naar een conclusie toe dmv hypotheses.Rustig aan.![]()
Jouw billetjes zijn inderdaad klein.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het zal mij sowieso allemaal aan m'n kleine ass roesten, ik deel slechts die link en ik ben wel vaker chagrijnig en zie geen verband met PMS..
Zo en nu een liedjeHeb je daar iemand om mee te knuffelen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nog erger trouwens: vrouwen die dat als "excuus" gaan gebruiken.. Val in een gierput
Ok, nu ga ik weer vrolijk doenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mijn katquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw billetjes zijn inderdaad klein.
[..]
Heb je daar iemand om mee te knuffelen?
Nee hoor, ze behoren op een objectieve manier hun hypothese te stavenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ga mij niet vertellen dat dat niet wetenschappelijk is![]()
Wetenschappers werken altijd naar een conclusie toe dmv hypotheses.![]()
![]()
Lekker nummer rokje, ben jij net zo lekker als dat nummer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog erger trouwens: vrouwen die dat als "excuus" gaan gebruiken.. Val in een gierput
Ok, nu ga ik weer vrolijk doen
Rustig aan.![]()
Lekkerderquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker nummer rokje, ben jij net zo lekker als dat nummer?
Nou dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze behoren op een objectieve manier hun hypothese te staven
Wat is er niet objectief aan?Rustig aan.![]()
Ja inderdaad dus als x aantal vrouwen met een kuthumeur een maand lang gevold worden zal de conclusie inderdaad zijn dat PMS bestaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze behoren op een objectieve manier hun hypothese te staven14 SHADES OF GREY
Waar zeg ik dat ze per definitie niet objectief zijn??quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dan?
Wat is er niet objectief aan?
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of zo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze per definitie niet objectief zijn??
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of zo
Rustig aan.![]()
Nee...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dus als x aantal vrouwen met een kuthumeur een maand lang gevold worden zal de conclusie inderdaad zijn dat PMS bestaatRustig aan.![]()
Ik heb nog een knuffelbeer, een knuffeltijger en een knuffelherpaderppaardquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts mijn knuffelegel.maar beter pak ik mijn kat ff en druk die stevig tegen me aan
Ik heb geen knuffel
14 SHADES OF GREY
ik heb slechts een vetplantjequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts mijn knuffelegel.
En dat ding gaat maar niet dood ongeacht hoe weinig water het krijgt![]()
![]()
Ik wou dat ik je kat wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb nog een knuffelbeer, een knuffeltijger en een knuffelherpaderppaardmaar beter pak ik mijn kat ff en druk die stevig tegen me aan
14 SHADES OF GREY
Had je niet een foto van dat herpderppaard?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb nog een knuffelbeer, een knuffeltijger en een knuffelherpaderppaardmaar beter pak ik mijn kat ff en druk die stevig tegen me aan
Oow ik wacht liever even tot eega thuis is om daar even tegenaan te kruipen....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alles gaat bij mij dood.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb slechts een vetplantje
En dat ding gaat maar niet dood ongeacht hoe weinig water het krijgt
Zo leuk lijkt ze t niet te vinden en ik word nu aangekeken alsof ik gek benquote:
In b4: "dat ben je toch ook rokje"
Oke ik ben niet meer nodigquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
.
![]()
Gekke poes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo leuk lijkt ze t niet te vinden en ik word nu aangekeken alsof ik gek ben
Ik hou van poezen.
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je niet een foto van dat herpderppaard?
Ik kan een knuffelfax voor je regelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kan.. Die heb ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik wacht liever even tot eega thuis is om daar even tegenaan te kruipen....Nohquote:
Poezelsquote:
terug kijken of je kat gek isquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo leuk lijkt ze t niet te vinden en ik word nu aangekeken alsof ik gek ben
14 SHADES OF GREY
Die hebben we al, op kantoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan een knuffelfax voor je regelen
Ok flauw
Is ze ook, beest spoort voor geen meterquote:![]()
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is ze ook, beest spoort voor geen meter![]()
wie wil er nu normaal zijn?
14 SHADES OF GREY
Gaat 1 regelen danquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan.. Die heb ik niet
Touché.. En zeker leuk ja, vermaak me elke dag volop met haar, t gaat nooit vervelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk tochwie wil er nu normaal zijn?
Nah, bevalt me prima zo verderquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hij s tof ehquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja
[..]
Ik ben er voor je... HIJ HEEFT VLEKJESSSSS
Wie niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg, Samzz doet toch aan spytool?![]()
![]()
Geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hij s tof eh.. HIJ HEEFT VLEKJESSSSS
Dus hoe vaker we haar naam noemen, hoe meer onzinposts ze door moet spittenquote:
Sorry, ik heb rare humor soms![]()
![]()
Ik ben niet interessant genoegquote:
14 SHADES OF GREY
gewooon in iedere post haar naam gebruikenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus hoe vaker we haar naam noemen, hoe meer onzinposts ze door moet spitten
Sorry, ik heb rare humor soms14 SHADES OF GREY
Je bedoelt Samzz haar naam gebruiken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
gewooon in iedere post haar naam gebruiken![]()
![]()
![]()
So push your fingers in, come on and touch my frightened heart, bring your quiet mouth closer, come apart.. I want to smash through, smash through this moment 'til it's gone.. Just wanna have you.. That's all, that's all, that's allWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja, ook deze postquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus hoe vaker we haar naam noemen, hoe meer onzinposts ze door moet spitten
Sorry, ik heb rare humor soms
Samzz.![]()
Amenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een post gezien van iemand die linkte naar m'n foboquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt Samzz haar naam gebruiken?
14 SHADES OF GREY
Jep en deze.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus ook deze post omdat haar naam in een quote staat, toch?
Samzz![]()
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus ook deze post omdat haar naam in een quote staat, toch?![]()
samzzal dat vast niet erg vinden14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel betere dingen bedenken jaoehhh faxxie naughty faxie
quote:
dus![]()
Nee, Samzz zei vandaag nog dat ze het leuk vond als ze aandachtr kreeg!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
samzzal dat vast niet erg vinden![]()
![]()
Ja, die Samzz jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet al welke Samzz je bedoelt![]()
![]()
mweh ik ga wel op zoek naar een leukere speeltuin dan hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oeh eerst digitaal klapjes en dan slapen.
quote:
dus![]()
Jij koffie wil dat haar best geven wat nobel van jouquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, Samzz zei vandaag nog dat ze het leuk vond als ze aandachtr kreeg!
14 SHADES OF GREY
Doeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Evie het volgende:
mweh ik ga wel op zoek naar een leukere speeltuin dan hier![]()
Jammer dat ik niet even snel langs kan komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh ik ga wel op zoek naar een leukere speeltuin dan hier
[..]![]()
![]()
Ach ja, Samzz had het al dat ze mijn humor "niet zo tof vond", dus nu moet ze kiezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij koffie wil dat haar best geven wat nobel van jou
Vind Samzz het wel leuk vanwege de aandacht, of
Vind Samzz het niet leuk omdat het mijn humor is?
![]()
![]()
Kan je wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet even snel langs kan komenRustig aan.![]()
Ik denk dat ze je strontvervelend vind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, Samzz had het al dat ze mijn humor "niet zo tof vond", dus nu moet ze kiezen.
![]()
Maar geeft niet hoor, ik vind het wel grappig.Rustig aan.![]()
Ik vind haar reacties wel grappig!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je strontvervelend vind.![]()
Maar geeft niet hoor, ik vind het wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optie a?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, Samzz had het al dat ze mijn humor "niet zo tof vond", dus nu moet ze kiezen.
Zeker, daar ook alles goed?quote:![]()
Alleen zin in bier, maar geen zin in lang fietsen en erg laat makenquote:Je kan appels en peren niet met elkaar verwarren he?!
dus![]()
dt jonguh, dt '(quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Ja alles prima hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Optie a?
[..]
Zeker, daar ook alles goed?![]()
Alleen zin in bier, maar geen zin in lang fietsen en erg laat maken
[..]Je kan appels en peren niet met elkaar verwarren he?!
Heb nog 1 biertje
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
1 1/2 uur rijden is best veel ja. Dat zou Samzz ook nooit gedaan hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja in principe wel ja, maar dat is 'even' 1,5 uur rijden enzo...![]()
![]()
quote:![]()
Kwil jouw muziek eens hebben.
Je kijkt wel echt recht tegen der tiet aan.Rustig aan.![]()
Voor Samzz zou ik 2,5 uur moeten rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 1/2 uur rijden is best veel ja. Dat zou Samzz ook nooit gedaan hebben![]()
![]()
Ik ga bijna denken dat je een oogje op haar hebtquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Is dit een soort van meisjes plagen kusjes vragen voor Samzz?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 1/2 uur rijden is best veel ja. Dat zou Samzz ook nooit gedaan hebbendus![]()
Hehehequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Kwil jouw muziek eens hebben.
Ik zal vast nog wel meer linkjes plaatsen zo, aangezien ik toch niks zinnigs te melden heb, maar te lam ben om naar het "wat luister je nu topic" te verhuizen
Zij heeft wel een goeie smaak voor muziek jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Kwil jouw muziek eens hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een berg kusjes zo te zienquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Is dit een soort van meisjes plagen kusjes vragen voor Samzz?.
![]()
Op Samzz? Nee, niet echtquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je een oogje op haar hebt![]()
![]()
Nee hoor, gewoon haar spytool doen flippenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Is dit een soort van meisjes plagen kusjes vragen voor Samzz?![]()
![]()
Op wie wel?quote:14 SHADES OF GREY
Ach komop, wie wilt nou geen kusje van samzz?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon haar spytool doen flippenRustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij heeft wel een goeie smaak voor muziek jaThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nah, stikken in kusjes lijkt me lastigquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffie mag wel stoppen, straks stikt die nog..
![]()
Stoppen met wat? Samzz haar naam steeds noemen??quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffie mag wel stoppen, straks stikt die nog.![]()
Moi.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach komop, wie wilt nou geen kusje van samzz?![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, stikken in kusjes lijkt me lastig.
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach komop, wie wilt nou geen kusje van samzz?![]()
![]()
+1quote:
Ik heb liever een mooie tekening van haar14 SHADES OF GREY
Ach... Ik kan niet altijd even lekker overweg met samzz, maarja...quote:
Schuilt wel een lief ding ergens in der dusja, ook al kan ik me kapot aan der ergeren... Kusje is niet ver keerd ofzo.
Rustig aan.![]()
Obsessie niet, maar wil gewoon kijken hoe ze hierop reageertquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, geef nou maar toe dat je een Samzz obsessie hebt
Best wel kans dat ze doet alsof haar neus bloedt![]()
![]()
Dit, kan ik die in mijn slaapkamer ophangenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
Ik heb liever een mooie tekening van haar![]()
![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje voor je topic.Rustig aan.![]()
Ja okay, daar kan ik niets meequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje voor je topic.14 SHADES OF GREY
Ik hossel geen FOK!sters. Daarom niet dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Ik kan niet altijd even lekker overweg met samzz, maarja...
Schuilt wel een lief ding ergens in der dusja, ook al kan ik me kapot aan der ergeren... Kusje is niet ver keerd ofzo..
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit, kan ik die in mijn slaapkamer ophangen
14 SHADES OF GREY
Kijk, dat is al beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje voor je topic.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mooi meisje. Ze is net ietsje knapper dan Samzz zelfs!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje voor je topic.![]()
![]()
Tegenvaller zal dat zijn, als er over haar gesproken wordt en al die berichten zijn van magnetronkoffie.![]()
Beetje onzin principe naar mijn mening...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hossel geen FOK!sters. Daarom niet dus.
Niet dat je dat wel moet doen ofzo...
Maar als je gewoon leuk contact hebt via internet vind ik het echt niet raar als je iemand ook eens int echt wilt gaan zien.Rustig aan.![]()
Ach, weer een fan erbij he.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Tegenvaller zal dat zijn, als er over haar gesproken wordt en al die berichten zijn van magnetronkoffie.![]()
Hmm, weet niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Tegenvaller zal dat zijn, als er over haar gesproken wordt en al die berichten zijn van magnetronkoffie.Rustig aan.![]()
Mwoah er zit meer achter dan alleen simpelweg nee zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje onzin principe naar mijn mening...
Niet dat je dat wel moet doen ofzo...
Maar als je gewoon leuk contact hebt via internet vind ik het echt niet raar als je iemand ook eens int echt wilt gaan zien.
Ik meet ook wel maar ik heb geen intentie er meer van te maken...![]()
Ik heb een raar soort humor ja, zal Samzz niet in dank afnemen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
![]()
Ze hoopt natuurlijk dat jij het zegt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Tegenvaller zal dat zijn, als er over haar gesproken wordt en al die berichten zijn van magnetronkoffie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoeft toch ook niet.. Maar wat als het heel toevallig WEL zo loopt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er zit meer achter dan alleen simpelweg nee zeggen.
Ik meet ook wel maar ik heb geen intentie er meer van te maken...What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hiero ..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach komop, wie wilt nou geen kusje van samzz?dus![]()
Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Tegenvaller zal dat zijn, als er over haar gesproken wordt en al die berichten zijn van magnetronkoffie.
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen? Samzz mag er wel wezen, toch?![]()
![]()
Ik heb de intentie niet op voorhand.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er zit meer achter dan alleen simpelweg nee zeggen.
Ik meet ook wel maar ik heb geen intentie er meer van te maken...
Kvind het onzin om alles uit te gaan sluiten omdat je iemand van FOK kent... Kan harstikke leuk en gezellig zijn..Rustig aan.![]()
Dan zal het zo lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet.. Maar wat als het heel toevallig WEL zo loopt?![]()
Ik heb er bewust omheen gestuurd, ik wil haar geen valse hoop geven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk dat jij het zegt.![]()
Dat mag je vindenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb de intentie niet op voorhand.
Kvind het onzin om alles uit te gaan sluiten omdat je iemand van FOK kent... Kan harstikke leuk en gezellig zijn...
Ik vind dat je jezelf ervaring misgunt door online te gaan *daten*.![]()
Jammer kt. Maar veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kmoet maar is gaan douche en aanstalten maken te vertrekken enzo.![]()
![]()
Dat is hetzelfde als dat ik thuiskom, spytool en de enige posts waar ik in voorkom zijn die van...tsja... magnetronkoffie.quote:![]()
Oke, veel plezier KTquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kmoet maar is gaan douche en aanstalten maken te vertrekken enzo.![]()
![]()
Jij en ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er bewust omheen gestuurd, ik wil haar geen valse hoop geven.
VASNTB.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
Dat mag je vinden.
Ik vind dat je jezelf ervaring misgunt door online te gaan *daten*.Rustig aan.![]()
Nou....als je beter had opgelet...spytool registreert toch ook dingen in quotes?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat ik thuiskom, spytool en de enige posts waar ik in voorkom zijn die van...tsja... magnetronkoffie.
Nou, de helft van alle posts met haar naam zijn niet door mij gepost, maar van mij gequote![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer kt. Maar veel plezier alvast!quote:
Rustig aan.![]()
Oh, nu snap ik hem! Hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou....als je beter had opgelet...spytool registreert toch ook dingen in quotes?
Nou, de helft van alle posts met haar naam zijn niet door mij gepost, maar van mij gequote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen hier aanspreken heeft een lagere drempel dan vrouwen in de kroeg aanspreken, in ieder geval voor mij. Daarom wil ik dat liever in de kroeg *oefenen*quote:.
![]()
Je maakt het graag moeilijk voor jezelfquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hier aanspreken heeft een lagere drempel dan vrouwen in de kroeg aanspreken, in ieder geval voor mij. Daarom wil ik dat liever in de kroeg *oefenen*.
Ik denk dat je jezelf ervaringen misgunt door dingen uit te sluiten![]()
Dus ook via de kroeg maar ook via FOK als het toevallig zo loopt.
Nou toedels... Ik ga wat vissen in de kroeg.Rustig aan.![]()
Veel plezier met de walvissen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je maakt het graag moeilijk voor jezelf
Nou toedels... Ik ga wat vissen in de kroeg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wel grappig dat jij dit zegtquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou toedels... Ik ga wat vissen in de kroeg.![]()
![]()
get out there!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hier aanspreken heeft een lagere drempel dan vrouwen in de kroeg aanspreken, in ieder geval voor mij. Daarom wil ik dat liever in de kroeg *oefenen*.
dus![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier met de walvissen.
Leuk woordgrapje wel![]()
![]()
Vergeet niet de dames voor die tijd op te zoeken op Facebook, zodat je gezellig met ze over hun upcoming events kunt babbelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Nou toedels... Ik ga wat vissen in de kroeg.![]()
![]()
Uitdaging, daar hou ik van ja. En ik vind het retemoeilijk om een vrouw zo aan te sprekenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou toedels... Ik ga wat vissen in de kroeg..
Dat is een gevolg die ik accepteer. Ik date ook bewust niet via dating sites en ja, ik weet dat er leuke vrouwen zijn op die sites.
Have fun![]()
![]()
Huh? flirten? met mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Hij zit zelfs met jou te flirten. Hele open minded jongen, die kingtoppie.![]()
![]()
En je woont nog wel in Den Bosch, daar heb je echt een overvloed aan gezellige tentenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond niet meer. Sowieso geen stapvrienden in de buurt.
![]()
Ja, dat weet ik. Alleen vind ik niks eerlijk gezegd, die drempel is me nog te hoog.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je woont nog wel in Den Bosch, daar heb je echt een overvloed aan gezellige tenten![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het valt je gewoon al niet meer op omdat iedereen met jou flirt
Dat is echt niet waar hoor...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het valt je gewoon al niet meer op omdat iedereen met jou flirt![]()
Als je nou eens met Evie gaat stappen, alle vrouwen zien je dan met haar en dan willen ze je allemaal hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Alleen vind ik niks eerlijk gezegd, die drempel is me nog te hoog.![]()
Ik flirtte nog met je je hebt het gewoon niet doorquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Evie bijt ze allemaal kapot en laat mij vervolgens in de goot achterquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nou eens met Evie gaat stappen, alle vrouwen zien je dan met haar en dan willen ze je allemaal hebben..
![]()
already taken.. als chickmagnet dan...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nou eens met Evie gaat stappen, alle vrouwen zien je dan met haar en dan willen ze je allemaal hebben.
dus![]()
Het werkt zelfs hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef Evie het volgende:
[..]
already taken.. als chickmagnet dan...![]()
![]()
Je kunt toch wel een keer een uitzondering maken voor Muhahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef Evie het volgende:
[..]
already taken.. als chickmagnet dan...![]()
Nee, ik ga wel met mijn broeder kaneel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een keer een uitzondering maken voor Muhahaha![]()
Hey popjequote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:En bedankt... nou gelooft niemand me meer he
Waarom zou men met mij flirten ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, dat zie je al niet meer.![]()
Ik ga ook zo maar eens slapen
14 SHADES OF GREY
Ja hey wat is dit nouquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]En bedankt... nou gelooft niemand me meer he
[..]
Waarom zou men met mij flirten ?.
![]()
Omdat jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]En bedankt... nou gelooft niemand me meer he
[..]
Waarom zou men met mij flirten ?![]()
![]()
Omdat je leuk bentquote:.
quote:..
Zekers! Dat kan ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een keer een uitzondering maken voor MuhahahaMoet hij ze wel aan durven te spreken he?!
dus![]()
Werkt stukken minder goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel met mijn broeder kaneel.Vrouw is beter
dus![]()
quote:* LovelyLady heeft er geen woorden voorquote:
Ja want tietenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je tieten in je usericon hebt, anders zou ik 't niet weten.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 23:47:30 ]![]()
Nou, weet jij een vrouw die met mij wil wingen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt stukken minder goedVrouw is beter
![]()
![]()
quote:komt wel goed schatje
We doen hem een oortje in en dan ga ik aan het andere uiteinde van de bar staan en hem influisteren wat hij moet zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Zekers! Dat kan ikMoet hij ze wel aan durven te spreken he?!
Een leuke avond gegarandeerd![]()
Klopt wel ja. Maarja, dat zijn natuurlijk niet jouw tieten, dus het is een beetje misleidende reclame.quote:![]()
Dus eigenlijk hossel jij de vrouwen maar dan met mijn babyfacequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We doen hem een oortje in en dan ga ik aan het andere uiteinde van de bar staan en hem influisteren wat hij moet zeggen.
Een leuke avond gegarandeerd.
![]()
Mijn tieten zijn beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maarja, dat zijn natuurlijk niet jouw tieten, dus het is een beetje misleidende reclame.![]()
![]()
Ik wil je wingwoman wel zijn hoor.. zelf ben ik echter off limitquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, weet jij een vrouw die met mij wil wingen dan?
dus![]()
Ik ben een kunstenaar met woorden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hossel jij de vrouwen maar dan met mijn babyface.
Alleen niet als ik een mooie vrouw recht voor me heb staan.![]()
Ik! als we bij lola gegeten hebben gaan we de kroeg in en dan ga ik je wingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, weet jij een vrouw die met mij wil wingen dan?.
En hoe wing jij dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil je wingwoman wel zijn hoor.. zelf ben ik echter off limitJa, dan lieg ik nog steeds tegen haar als ik jouw woorden herhaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een kunstenaar met woorden.
Alleen niet als ik een mooie vrouw recht voor me heb staan..
![]()
Wut? Geen kringmeeting?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik! als we bij lola gegeten hebben gaan we de kroeg in en dan ga ik je wingen.
![]()
![]()
ik wing meequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik! als we bij lola gegeten hebben gaan we de kroeg in en dan ga ik je wingen.
![]()
![]()
Ik heb ze net nog gezien weliswaar in shirt maar ze zijn awesome.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kwestie van met vrouw praten en met jou praten.. en dan op een goed moment naar het toillet lopen nadat jij dr beledigd hebtquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En hoe wing jij dan?
[..]
Ja, dan lieg ik nog steeds tegen haar als ik jouw woorden herhaal.
Blijkbaar happen ze altijd dan
dus![]()
Ok, dan kom ik wel gewoon bij je staan en vraag heel direct of ze met je willen batsen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En hoe wing jij dan?
[..]
Ja, dan lieg ik nog steeds tegen haar als ik jouw woorden herhaal.
Wat jij wil, maar als ze toevallig een agressieve vriend hebben dan vang jij de klappen op he.![]()
Potverdriedubbeltjes, nu moet ik ze wel zien hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb ze net nog gezien weliswaar in shirt maar ze zijn awesome.![]()
quote:hoorde ik laatst ook ja
De lekkerste oef
Alleen heb ik de prijs voor het lekkerste kontje aan een ander gegeven
dus![]()
Hm overkomt jou dit altijd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Kwestie van met vrouw praten en met jou praten.. en dan op een goed moment naar het toillet lopen nadat jij dr beledigd hebtBlijkbaar happen ze altijd dan
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel gewoon bij je staan en vraag heel direct of ze met je willen batsen.
Wat jij wil, maar als ze toevallig een agressieve vriend hebben dan vang jij de klappen op he.![]()
![]()
aan wie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef Evie het volgende:
[..]hoorde ik laatst ook ja
De lekkerste oef
![]()
Jouw kontje is ook primaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef Evie het volgende:
[..]hoorde ik laatst ook ja
De lekkerste oef
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: