ik kwam dit net tegenquote:
Opa heeft al een paar uur geleden de pleitterik gemaakt, óf U bent veel te laat of Opa is te vroeg gestopt met uitzenden, welke weg ook de zinloosheid is bijna pijnlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 03:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik kwam dit net tegen
volgens mij vind opa dat veel leuker
woon je bij opa in huis ofzo .. dat je zo goed weet wat ie doet als ie niet streamt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:59 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Opa heeft al een paar uur geleden de pleitterik gemaakt, óf U bent veel te laat of Opa is te vroeg gestopt met uitzenden, welke weg ook de zinloosheid is bijna pijnlijk
Ja, mijn vriendin is een lekker dingquote:
Nee joh, we komen niet uit Zeeland...quote:
mee eens ..quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin is een lekker ding
Ik zie in ieder geval de zinloosheid van een 5-uur ná Oops uitzending reactie hier, U was even afwezig neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
woon je bij opa in huis ofzo .. dat je zo goed weet wat ie doet als ie niet streamt?
ebquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:07 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval de zinloosheid van een 5-uur ná Oops uitzending reactie hier, U was even afwezig neem ik aan?
juh .. om eerlijk te zijn ..ik kijk nooit de stream van opaquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:07 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval de zinloosheid van een 5-uur ná Oops uitzending reactie hier, U was even afwezig neem ik aan?
En dan toch oordelen? wat raarquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:10 schreef ZOA het volgende:
h
[..]
eb
[..]
juh .. om eerlijk te zijn ..ik kijk nooit de stream van opa
Ik vind oordelen over een internetstream eigenlijk het meest belachelijke wat er is ...quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:11 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En dan toch oordelen? wat raar
Nee ik heb het over Uw oordelen over een internetstream, U doet het alleen wat zinloos laat vind ik]quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind oordelen over een internetstream eigenlijk het meest belachelijke wat er is ...
denk daar eens over na
Uw oordeel is net zo laat als het mijne.. dus net zo zinloosquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee ik heb het over Uw oordelen over een internetstream, U doet het alleen wat zinloos laat vind ik]
Ik oordeel alleen niet over hetzelfde onderwerpquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Uw oordeel is net zo laat als het mijne.. dus net zo zinloos
Nee .. jij oordeelt over of het licht van Urk morgen wel zal brandenquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik oordeel alleen niet over hetzelfde onderwerp
Ik ken opa niet eens maar ik volg dit hier wel al een tijd en het wordt steeds vreemder, eerst gesloten en dan weer open met veel poeha en vervolgens veranderd er helemaal niets, ja ik ben wel nieuwsschierig jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee .. jij oordeelt over of het licht van Urk morgen wel zal branden
Overigens dat zal opa een worst zijn
ik ook!!! we hebben iets gemeen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik ken opa niet eens maar ik volg dit hier wel al een tijd en het wordt steeds vreemder, eerst gesloten en dan weer open met veel poeha en vervolgens veranderd er helemaal niets, ja ik ben wel nieuwsschierig ja
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat we allemaal mochten komen, nou ja, behalve Jian dan.
Ow Ik kijk bij Wim naar zijn honden!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ik zit al uren trouw voor het scherm te wachten, maar hij is nog niet online(zucht)
Oop is vast al inkopen aan het doen voor het Kerstdinerquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ik zit al uren trouw voor het scherm te wachten, maar hij is nog niet online(zucht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |