...dacht al...zo ben je niet....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, da's de grote-schrik-smiley
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb genoeg gelezen en gelachen![]()
Hij zingt op fluistertoon mee met de muziek op z'n koptelefoon.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
btw...heeft het nog nut om zn stream te openen?, ...of slaapt ie al?
...en dat zeg je nu pas......quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zingt op fluistertoon mee met de muziek op z'n koptelefoon.
Zo klopt-ie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O
[..]
Op school gelezen en hier gelachen
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Skroets je was weer formidabel
Volgens mij denkt die dat iedere begrafenis om hem draait. "Hallo mensen....."quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef Ratelbandolero het volgende:
En wat die rouwkost en cake betreft Peter-N doet het vast voor de helft
Hallo mensen hierbij gedenken wij tweede Kerstdagquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die dat iedere begrafenis om hem draait. "Hallo mensen....."
Ik hoop dat daar geen slachtoffers bij vallen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hallo mensen hierbij gedenken wij tweede Kerstdag
Valt wel mee want ik mag vast niet komenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar geen slachtoffers bij vallen.
Niet? Ik dacht dat we allemaal mochten komen, nou ja, behalve Jian dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik mag vast niet komen
Van Jian was het al algemeen bekend ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat we allemaal mochten komen, nou ja, behalve Jian dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |