Dat niet direct, maar ik vind het wel jammer. Temeer omdat we ook het wekelijkse zaterdag-haringhappen moeten missen...quote:
Oh ja, het vis-evenement.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat niet direct, maar ik vind het wel jammer. Temeer omdat we ook het wekelijkse zaterdag-haringhappen moeten missen...
Ideaal voor buitenactiviteiten voor opa.quote:
Daar houdt Pietje van, saai en treurig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:27 schreef pullup het volgende:
Waar is die TT gebleven ?![]()
![]()
Dit is wel saai en treurig zo.
Ik denk dat hij iedere maand één keer iets als moderator moet doen om blauw te blijven. Pietje zit goed tot het eind van het jaarquote:
Het valt me nog mee dat PB niet meteen haar oude OP weer bij hem heeft terug geëist. Een gemiste kans voor haarquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iedere maand één keer iets als moderator moet doen om blauw te blijven. Pietje zit goed tot het eind van het jaar
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je dan toch zo lekker bezig bent, tijger: kun je dan ook nog even de originele OP aanvullen? Dank!
Die zit er in natuurlijkquote:
Dat is humorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte.Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..
Wat een treurigheid bij elkaar.Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..
Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief: Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen
![]()
Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Er ging weer wat fout met quoten.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte.Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..
Wat een treurigheid bij elkaar.Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..
Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief: Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen
![]()
Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Is er een musical van Shrek dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Fok jullie
Op zich slim dan heb je er lekker lang aan.:)quote:
Jippiequote:
Aha, op tijd thuis voor de wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En vanavond viert hij tot kwart voor negen Sinterklaas
"Laten we net doen alsof er geen kern van waarheid in zit. Dus nu 'focussen' we op de boom van opa en vechten we later wel onze onderlinge problemen uit".quote:
Hij kijkt bij z'n zoon. Om kwart voor negen gaan de vrouwen de afwas doen en kijkt hij met z'n zoon de wedstrijd. Na de wedstrijd mogen de vrouwen ook weer in de woonkamer komen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, op tijd thuis voor de wedstrijd dus.![]()
Dan slaapt zijn kleinz.......oh wacht.![]()
Pak jij maar een extra Lolly, kusje erop en niet meer zo doemdenken hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Fok jullie
Zijn zoon woont in een halalwoning?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kijkt bij z'n zoon. Om kwart voor negen gaan de vrouwen de afwas doen en kijkt hij met z'n zoon de wedstrijd. Na de wedstrijd mogen de vrouwen ook weer in de woonkamer komen.
Sneu, of niet dan?quote:
Daar kunnen niet genoeg van deze smileys voor geplaatst wordenquote:
Ach ja, feeling met kunnen we het iig niet noemen.quote:
Aangepaste woning, aangepast aan zijn vader.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn zoon woont in een halalwoning?
Gaaf!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Laten we net doen alsof er geen kern van waarheid in zit. Dus nu 'focussen' we op de boom van opa en vechten we later wel onze onderlinge problemen uit".![]()
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.
Foei [ afbeelding ]-je, zie je nu hoe boos en teleurgesteld je iedereen hebt gemaakt!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.
Foei [ afbeelding ]-je, zie je nu hoe boos en teleurgesteld je iedereen hebt gemaakt!
Ging die beloofde verhoogde strengheid van de Mod's hier nu over individuele aanvallen of ook over groepsgewijs aanvallen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
jij zit ook vol grapjes hequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ging die beloofde verhoogde strengheid van de Mod's hier nu over individuele aanvallen of ook over groepsgewijs aanvallen?
Het ging vooral om users die hier alleen maar komen om te drammen, stoken en zeiken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ging die beloofde verhoogde strengheid van de Mod's hier nu over individuele aanvallen of ook over groepsgewijs aanvallen?
2 keer binnen 24 uur een post over QuarterBack en denken in 1 zinquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit ook vol grapjes hewat denk je zelf
Bijna iedereen dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging vooral om users die hier alleen maar komen om te drammen, stoken en zeiken.
Nou ja dingen gaan zo raar hier, topic permanent vanwege rottigheid sluiten weer openen met strenge moderatie daarna gewoon weer business as usual, wat is daar lollig aan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit ook vol grapjes hewat denk je zelf
Laten we nu even alle kinderachtigheid en hullie-zullie-gedoe terzijde schuiven: er was gewoon een foutje gemaakt en dat foutje is hersteld.Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
ik val ook niet onder iedereen ( gert ) maar ook niet onder het hullie-zulie gedoequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten we nu even alle kinderachtigheid en hullie-zullie-gedoe terzijde schuiven: er was gewoon een foutje gemaakt en dat foutje is hersteld.Niet meer, niet minder.
ik val nagenoeg nooitquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik val ook niet onder iedereen ( gert ) maar ook niet onder het hullie-zulie gedoe
M.a.w., Pietje moet beter opletten en meer teruglezen. Ook al is dat voor homo's.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
Er zat toch zeker wel wat in je schoen vanmorgen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik val ook niet onder iedereen ( gert ) maar ook niet onder het hullie-zulie gedoe
val buiten de pakjesboot
ja zat eredivisie live in me *schoen* kind had extra zender en kastje ( ken ik opnemen) besteld voor me de lieverd, dus vanavond niet op de Lap maar op de muur op me tv AJAX -quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zat toch zeker wel wat in je schoen vanmorgen?![]()
Bij mij wel: de rekening van het café van gisteravond..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het niet zo een hoge rekening voor je wasOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
En het cafe gelijk maar gekocht?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zat toch zeker wel wat in je schoen vanmorgen?![]()
Bij mij wel: de rekening van het café van gisteravond..![]()
Ik zal het aan 'm voorstellen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Pietje moet beter opletten en meer teruglezen. Ook al is dat voor homo's.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zat eredivisie live in me *schoen* kind had extra zender en kastje ( ken ik opnemen) besteld voor me de lieverd, dus vanavond niet op de Lap maar op de muur op me tv AJAX -Die lijkt 'smorgens altijd hoger dan voor het slapengaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het niet zo een hoge rekening voor je was
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die lijkt 'smorgens altijd hoger dan voor het slapengaan
Ik dacht even dat we dat hadden gedaan toen ik het bonnetje terugzag.quote:
Maar je kon de sleutel nergens vinden... herkenbaar!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we dat hadden gedaan toen ik het bonnetje terugzag.
Als ge maar leut hetquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Maar je kon de sleutel nergens vinden... herkenbaar!
Ik laat het aan jou over. Volste vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:37 schreef Copycat het volgende:
Foutje bedankt. Kan iedereen gebeuren.
Een nieuwe TT met inhoud en we lullen nergens meer over.
Voor nu.
![]()
.
Lekkere muziek draaien?quote:
Ik heb vannacht al tot half 5 op YouTube zitten grasduinen. Prachtige dingen gevonden maar ik word er zo hebberig vanquote:
Deel het dan met ons. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vannacht al tot half 5 op YouTube zitten grasduinen. Prachtige dingen gevonden maar ik word er zo hebberig van
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genietenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deel het dan met ons. Ben benieuwd.
Beetje peuduveu work ervanquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genieten
Heerlijk. Doet me ook een beetje denken aan The Famous Flames.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genieten
Kijk naar eredivisie2 en hoor bij Wim dat twente heeft gescoort!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zo, het DAK IN DE ARENA is dicht, zo naar de voorbeschouwing, Opa zal ook al klaar zitten maar eerst ff uit volle borst ons mega mooie cluplieden JA opa ken deze ook helemaal meebrullen.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je deze maar helemaal niet luisteren.
lol sorry maar deez is wel tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dan moet je deze maar helemaal niet luisteren.
Ik word zenuwachtig van heul andere dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is muziek waar sommige mensen zenuwachtig van worden.
Noah en Sarah waren gelijk van slag en klaarwakkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk naar eredivisie2 en hoor bij Wim dat twente heeft gescoort!
Ja schrokken zich rot!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noah en Sarah waren gelijk van slag en klaarwakker
Top! Ga ze zo even luisteren. Jij zoekt ook per thema? Ik had gisteravond een avondje 70's funk en aanverwanten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef pullup het volgende:
Ik doe op dit moment een rondje reggae miniatuurtjes
Ik begin meestal met een nummer wat ik ken en leuk vind en ga dan via de suggesties verder. ( ik zie dan meestal wel wat rechts staan dat ik ken en leuk vindquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ga ze zo even luisteren. Jij zoekt ook per thema? Ik had gisteravond een avondje 70's funk en aanverwanten.
Tof die ga ik zo opzettenquote:
Linton, de enige reggae-artiest die een hekel aan Rasta's heeftquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Linton, de enige reggae-artiest die een hekel aan Rasta's heeft
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dit maakte op mij de grootste indruk weet ik nog
Heerlijk dit... de goeie ouwe tijd... ow wacht... dat is t nu nog !quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dit maakte op mij de grootste indruk weet ik nog
Heb jij ook wel eens binnenpret Tita?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Toverheks het volgende:
![]()
oh mijn Sint en Piet zijn ook alweer terug gevonden, gelukkig maar
Gebeurt niet vaak, maar we zijn het zowaar eens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:25 schreef beequeen het volgende:
Ik lees eik nooit mee op SIO en ik weet dat het hier niet hoort. Maar sommige users zouden zich kapot moeten schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |