Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genietenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deel het dan met ons. Ben benieuwd.
Beetje peuduveu work ervanquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genieten
Heerlijk. Doet me ook een beetje denken aan The Famous Flames.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genieten
Kijk naar eredivisie2 en hoor bij Wim dat twente heeft gescoort!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zo, het DAK IN DE ARENA is dicht, zo naar de voorbeschouwing, Opa zal ook al klaar zitten maar eerst ff uit volle borst ons mega mooie cluplieden JA opa ken deze ook helemaal meebrullen.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je deze maar helemaal niet luisteren.
lol sorry maar deez is wel tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dan moet je deze maar helemaal niet luisteren.
Ik word zenuwachtig van heul andere dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is muziek waar sommige mensen zenuwachtig van worden.
Noah en Sarah waren gelijk van slag en klaarwakkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk naar eredivisie2 en hoor bij Wim dat twente heeft gescoort!
Ja schrokken zich rot!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noah en Sarah waren gelijk van slag en klaarwakker
Top! Ga ze zo even luisteren. Jij zoekt ook per thema? Ik had gisteravond een avondje 70's funk en aanverwanten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef pullup het volgende:
Ik doe op dit moment een rondje reggae miniatuurtjes
Ik begin meestal met een nummer wat ik ken en leuk vind en ga dan via de suggesties verder. ( ik zie dan meestal wel wat rechts staan dat ik ken en leuk vindquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ga ze zo even luisteren. Jij zoekt ook per thema? Ik had gisteravond een avondje 70's funk en aanverwanten.
Tof die ga ik zo opzettenquote:
Linton, de enige reggae-artiest die een hekel aan Rasta's heeftquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Linton, de enige reggae-artiest die een hekel aan Rasta's heeft
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dit maakte op mij de grootste indruk weet ik nog
Heerlijk dit... de goeie ouwe tijd... ow wacht... dat is t nu nog !quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dit maakte op mij de grootste indruk weet ik nog
Heb jij ook wel eens binnenpret Tita?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Toverheks het volgende:
![]()
oh mijn Sint en Piet zijn ook alweer terug gevonden, gelukkig maar
Gebeurt niet vaak, maar we zijn het zowaar eens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:25 schreef beequeen het volgende:
Ik lees eik nooit mee op SIO en ik weet dat het hier niet hoort. Maar sommige users zouden zich kapot moeten schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |