...dacht al...zo ben je niet....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, da's de grote-schrik-smiley
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb genoeg gelezen en gelachen![]()
Hij zingt op fluistertoon mee met de muziek op z'n koptelefoon.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
btw...heeft het nog nut om zn stream te openen?, ...of slaapt ie al?
...en dat zeg je nu pas......quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zingt op fluistertoon mee met de muziek op z'n koptelefoon.
Zo klopt-ie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O
[..]
Op school gelezen en hier gelachen
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Skroets je was weer formidabel
Volgens mij denkt die dat iedere begrafenis om hem draait. "Hallo mensen....."quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef Ratelbandolero het volgende:
En wat die rouwkost en cake betreft Peter-N doet het vast voor de helft
Hallo mensen hierbij gedenken wij tweede Kerstdagquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die dat iedere begrafenis om hem draait. "Hallo mensen....."
Ik hoop dat daar geen slachtoffers bij vallen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hallo mensen hierbij gedenken wij tweede Kerstdag
Valt wel mee want ik mag vast niet komenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar geen slachtoffers bij vallen.
Niet? Ik dacht dat we allemaal mochten komen, nou ja, behalve Jian dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik mag vast niet komen
Van Jian was het al algemeen bekend ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat we allemaal mochten komen, nou ja, behalve Jian dan.
Ik, jaah...tenminste als Miran het goed vindt....quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb gehoord dat sommigen-enkelen worden opgehaald
Sinds vanmiddag weet iedereen datquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Van Jian was het al algemeen bekend ?
Dat is wel handig, dan kan ik misschien ook meerijden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb gehoord dat sommigen-enkelen worden opgehaald
John zegt niemand van hier is welkom dus bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag weet iedereen dat
[..]
Dat is wel handig, dan kan ik misschien ook meerijden.
Je mag vast met ons mee terug rijden en safequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag weet iedereen dat
[..]
Dat is wel handig, dan kan ik misschien ook meerijden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John zegt niemand van hier is welkom dus bespaar je de moeite
Je liegtquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Verheug me er zo op.....quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij wel komen hoor Pos
Opa heeft niks te willen, wij nemen het over vanaf nu!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Project Opa?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Dat is pas mannentaalquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft niks te willen, wij nemen het over vanaf nu!
Ik ga nergens heen zonder Scrutquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
ja zonder Skroetsch en mij zeker
Gekkie...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:35 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
We zijn toch geen concurentes ?
....wat denk je zelf....quote:
Jaloers?.... neem Gert, ofzo...quote:
quote:
Ja, zeg het eensquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1900843/4/50#119804117]zaterdag 1 december 2012 01:17[/url] schreef pos het volgende:
[ubs]Scrut?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:22 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/18772]pos[/url] het volgende:[/b]
[quote][ afbeelding ] [b]Op zaterdag 1 december 2012 01:18 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/54601]Scrutinizer[/url] het volgende:
[..]
Daarom drink ik thee.quote:Ja, zeg het eens [sub
[..]/quote]
Tis gewoon niet leuk alleen hier, nadat je een paar Cara's genuttigd hebt.....
Ga ik, morgen, ook doen....quote:
Jezus Christos....quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:J
En dankzij opa heb ik nu ook Jezus ontdekt. Aan hem heb ik ook veel steun.
[..]quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:32 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/18772]pos[/url] het volgende:
Ik sta binnenkort ook in de Kalverstraat aan het begin van de Heiligeweg het woord van de heer te verkondigen.quote:
[..]quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:32 schreef pos het volgende:
Christos....quote:[quote]Op [url=http://forum.fok.nl/[quote]topic/1900843/4/50#119804556]zaterdag 1 december 2012 01:46[/url] schreef to[/quote]nja het volgende:
[..]
[..]
Jezus
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kom net een tof nummer tegen
Een funkband van de Bahama's
ik kwam dit net tegenquote:
Opa heeft al een paar uur geleden de pleitterik gemaakt, óf U bent veel te laat of Opa is te vroeg gestopt met uitzenden, welke weg ook de zinloosheid is bijna pijnlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 03:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik kwam dit net tegen
volgens mij vind opa dat veel leuker
woon je bij opa in huis ofzo .. dat je zo goed weet wat ie doet als ie niet streamt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:59 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Opa heeft al een paar uur geleden de pleitterik gemaakt, óf U bent veel te laat of Opa is te vroeg gestopt met uitzenden, welke weg ook de zinloosheid is bijna pijnlijk
Ja, mijn vriendin is een lekker dingquote:
Nee joh, we komen niet uit Zeeland...quote:
mee eens ..quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin is een lekker ding
Ik zie in ieder geval de zinloosheid van een 5-uur ná Oops uitzending reactie hier, U was even afwezig neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
woon je bij opa in huis ofzo .. dat je zo goed weet wat ie doet als ie niet streamt?
ebquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:07 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval de zinloosheid van een 5-uur ná Oops uitzending reactie hier, U was even afwezig neem ik aan?
juh .. om eerlijk te zijn ..ik kijk nooit de stream van opaquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:07 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval de zinloosheid van een 5-uur ná Oops uitzending reactie hier, U was even afwezig neem ik aan?
En dan toch oordelen? wat raarquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:10 schreef ZOA het volgende:
h
[..]
eb
[..]
juh .. om eerlijk te zijn ..ik kijk nooit de stream van opa
Ik vind oordelen over een internetstream eigenlijk het meest belachelijke wat er is ...quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:11 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En dan toch oordelen? wat raar
Nee ik heb het over Uw oordelen over een internetstream, U doet het alleen wat zinloos laat vind ik]quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind oordelen over een internetstream eigenlijk het meest belachelijke wat er is ...
denk daar eens over na
Uw oordeel is net zo laat als het mijne.. dus net zo zinloosquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee ik heb het over Uw oordelen over een internetstream, U doet het alleen wat zinloos laat vind ik]
Ik oordeel alleen niet over hetzelfde onderwerpquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Uw oordeel is net zo laat als het mijne.. dus net zo zinloos
Nee .. jij oordeelt over of het licht van Urk morgen wel zal brandenquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik oordeel alleen niet over hetzelfde onderwerp
Ik ken opa niet eens maar ik volg dit hier wel al een tijd en het wordt steeds vreemder, eerst gesloten en dan weer open met veel poeha en vervolgens veranderd er helemaal niets, ja ik ben wel nieuwsschierig jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee .. jij oordeelt over of het licht van Urk morgen wel zal branden
Overigens dat zal opa een worst zijn
ik ook!!! we hebben iets gemeen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik ken opa niet eens maar ik volg dit hier wel al een tijd en het wordt steeds vreemder, eerst gesloten en dan weer open met veel poeha en vervolgens veranderd er helemaal niets, ja ik ben wel nieuwsschierig ja
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat we allemaal mochten komen, nou ja, behalve Jian dan.
Ow Ik kijk bij Wim naar zijn honden!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ik zit al uren trouw voor het scherm te wachten, maar hij is nog niet online(zucht)
Oop is vast al inkopen aan het doen voor het Kerstdinerquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ik zit al uren trouw voor het scherm te wachten, maar hij is nog niet online(zucht)
Oop heeft vandaag bezigheden buitenshuis. De kans is ook groot dat hij elders Ajax-PSV zal kijken en dus niet op stream.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ben je ontroostbaar PB?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft vandaag bezigheden buitenshuis. De kans is ook groot dat hij elders Ajax-PSV zal kijken en dus niet op stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |