SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vas plsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haal ff red grape voor mij en JB ofzo als je toch naar de supermarkt gaat gr grquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
heb wel wat coco juice voor de skankjes
grgr![]()
kap met dat gesop nu hoor djeezquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haal ff red grape voor mij en JB ofzo als je toch naar de supermarkt gaat gr grDeathlift or Die.![]()
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kap eens hiermee en ga die Red Grape halen.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?
Deathlift or Die.![]()
Nee :sssquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?![]()
Echt he, fucking luie vent heb je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kap eens hiermee en ga die Red Grape halen.![]()
Pls Vas, je wilt niet weten hoe ADHD ik ben. True story trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, fucking luie vent heb je.Deathlift or Die.![]()
Hij is nog in training, komt goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, fucking luie vent heb je.![]()
Is dit zo JB?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls Vas, je wilt niet weten hoe ADHD ik ben. True story trouwens.![]()
![]()
Kan zo z'n voordelen hebben, tijdens de seks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jamethylfenidaatje zou geen kwaad kunnen.
![]()
Plsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jamethylfenidaatje zou geen kwaad kunnen.
Dit onvermoeibare beest wordt echt niet getemd door zo een lelijk middeltje pls go
Deathlift or Die.![]()
7 keer getest, 7 keer negatief. Vraag me eigenlijk wel af waarom ik zo vaak getest ben thoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar heb je ook echt ADHD of ben je gewoon druk?Mijn juffie stond er op, kon niet geloven dat ik het niet had.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
7 keer getest, 7 keer negatief. Vraag me eigenlijk wel af waarom ik zo vaak getest ben thoMijn juffie stond er op, kon niet geloven dat ik het niet had.
Dan wil ik wel een keer zien hoe jij bent als je speed ophebt als je nu al zo druk bent.![]()
Over de jaren heb ik wel geleerd om me in bepaalde situaties te beheersen, maar bij sporten en bepaalde andere activiteiten komt het er helemaal uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een keer zien hoe jij bent als je speed ophebt als je nu al zo druk bent.Deathlift or Die.![]()
Donde, está, la biblioteca. Me llamo T-Bone, la araña discoteca.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hola supermercado..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef aight1 het volgende:
Donde, está, la biblioteca. Me llamo T-Bone, la araña discoteca.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Hoort deze sippe reeks niet bij de centrale topics?![]()
Anus del diabloI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wat liever zijn vasI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
lief liefquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dood, zit bijna alleen maar vol met blauwenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe is het ABO subforum eigenlijk![]()
![]()
ABO subforum?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Is het enige stukje op FOK! wat rustig en trollvrij is. Zit ook een SC en zo. Maar het is geen zak aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe is het ABO subforum eigenlijkIf not now, then when.![]()
![]()
VAS, het zou ons niet misstaan als jij hier ook net zoals ik aanwezig was, keihard trippen was datIk mis het zo erg, ik zal misschien nooit meer een Aphex Twin-etje kunnen meemaken
![]()
Liek me vet rickoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
pics van je ass danquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoezo, hij draait toch nog steeds?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef RickoKun het volgende:
VAS, het zou ons niet misstaan als jij hier ook net zoals ik aanwezig was, keihard trippen was datIk mis het zo erg, ik zal misschien nooit meer een Aphex Twin-etje kunnen meemaken
![]()
![]()
Hypocriet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
hahaha zo grappig zijn jullie echte kansloze fappertjesIf not now, then when.![]()
Okay niggahquote:quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Maisnon het volgende:
"the best slap I've ever seen"
http://www.liveleak.com/view?i=00f_1354298491![]()
![]()
Ik bespaar je de mentale condities. Maar je weet niet eens waarom ik lach.quote:
If not now, then when.![]()
Tuurlijk weet ik dat wel manquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bespaar je de mentale condities. Maar je weet niet eens waarom ik lach.Denk je dat ik niks meekrijg in deze SC ofzo.
![]()
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel manDenk je dat ik niks meekrijg in deze SC ofzo.
Nee hoor. Ik kwam hier in deeltje 9 en jij in 12 (opgezocht), maar dan nog zie ik niet in waarom dat relevant is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri pls ik was hier eerder dan jij wat kom je nou roff doenEn je bent net een kind man: "ik was hier eerder dan jij".
dWcquote:Op maandag 14 november 2011 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest hier komen van dWc_Ruff dus hier ben ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kwam hier in deeltje 9 en jij in 12 (opgezocht), maar dan nog zie ik niet in waarom dat relevant is.En je bent net een kind man: "ik was hier eerder dan jij".
[..]
dWc
[ afbeelding ]Je vind het niet relevant maar je gaat het wel opzoeken, ok. Je hebt net je eigen ruiten ingegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vermijd het maar ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het niet relevant maar je gaat het wel opzoeken, ok. Je hebt net je eigen ruiten ingegooid.Ik zoek het op omdat je onwaarheden verspreid, dat is uit den boze.
Als het toch al niet relevant was dan maakt het ook niet uit of ik de waarheid sprak of niet, boeler.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vermijd het maar ja.Ik zoek het op omdat je onwaarheden verspreid, dat is uit den boze.
![]()
Of jij wel of niet dingen meekrijgt in deze SC is niet relevant met wie hier het eerste was, doch moet ik onwaarheden de wereld uit helpen, blauwe tet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het toch al niet relevant was dan maakt het ook niet uit of ik de waarheid sprak of niet, boeler.If not now, then when.![]()
Ik weet waarom je hahaha zei, klaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of jij wel of niet dingen meekrijgt in deze SC is niet relevant met wie hier het eerste was, doch moet ik onwaarheden de wereld uit helpen, blauwe tet.![]()
gekomen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet waarom je hahaha zei, klaar.
inb4 hahaha vieze kansloze fappersIf not now, then when.![]()
Urenlang gekomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gekomen?
inb4 hahaha vieze kansloze fappersThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
tisjeboi etha in duh housequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lol wtf Reading-Man U al 3-4 bij rust
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.quote:Deathlift or Die.![]()
eem kiekequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ah zie het, maar hij had de bal gewoon in het netje moeten schieten mimangquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lol RVP mist me daar een kans
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vergeet altijd dat er al automatisch tags bij worden gezet bij het kopiërenquote:Op zondag 2 december 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow voor je ninja edit faalde wel hard
Jawel, je keek.![]()
ga jankequote:Op zondag 2 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word echt een beetje depressief van dit weer, het is zo donker
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: