Post #302quote:
Bronchitis, de beste longaandoening.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste kantineheld tot nog toe.
Edzward?quote:
http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link)quote:
Ook feyenoord watcher bij iets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Die is echt afgezakt qua carriere, die zit nu ergens bij de lokale radio oid.
Megastad FM toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ook feyenoord watcher bij iets.
https://twitter.com/FeyenoordKanaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ook feyenoord watcher bij iets.
Hij was 'zingever' op twitter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Die is echt afgezakt qua carriere, die zit nu ergens bij de lokale radio oid.
sloeg gek genoeg niet aan. Nu verzamelt hij nieuws over feyenoord op twitter.twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Volgens mij was hij ook MegaFeyenoord, toen Rijnmond tijdelijk was ingeruild voor Megastadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was 'zingever' op twitter.sloeg gek genoeg niet aan. Nu verzamelt hij nieuws over feyenoord op twitter.twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Ik zag een foto van Edward en een tijgerquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
edwardvancuilenborg.nl is ook een toppertje.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorbereiding op interview met Frank de Boer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorbereiding op interview met Frank de Boer
[ afbeelding ]
Wereldtoppers als John en Babel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, de generaties 2006 en 2007 hebben heel veel aan dat EK -23 gehad.
Je vergeet Righters en Kruijswijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wereldtoppers als John en Babel.
Vergeet Hofs en Van der Struijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wereldtoppers als John en Babel.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Johan die Steve beticht van open deuren
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je vergeet Righters en Kruijswijk.
Derderangs bankzittertjes bij een koopclub.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vergeet Hofs en Van der Struijk niet.
Ho ho, Frankie is geblesseerd hčquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Derderangs bankzittertjes bij een koopclub.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die website van die Edward is echt de meest zielige die ik ooit gezien heb
Wat een valse nicht zeg.quote:Olympische Spelen
De Olympische volleybalfinale van 1996 werd gekozen tot sportmoment van de eeuw. En ik mocht daar destijds de presentatie van doen.
De hele periode deed ik als jongste bediende de nachten van die Spelen. Tom Egbers, iets hoger in de hiërarchie toen, mocht overdag werken. Alleen die ochtend was hij er ineens vroeg en bood heel vriendelijk aan om de volleybalfinale over te nemen. Zodat ik kon uitrusten. Typisch Tom.
Alhoewel SV er misschien wat aan heeft.quote:Voor de brutale, onafhankelijke omroepen heb ik een briljant idee (jawel) voor een nieuw media/sportprogramma. BNN of Powned, bel maar!
Voor de serieuzere, journalistieke omroepen ligt er een interessante interviewvorm klaar.
En voor de amusements programma’s een aangepast format van een bestaand, succesvol programma.
Gaat ie vd Heijden uit de basis spelen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ho ho, Frankie is geblesseerd hč
Ik dacht dat Tom niks doet zolang het niet op de autocue staat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Wat een valse nicht zeg.
Nee. Maar ik denk dat we nog steeds met Van Aanholt - Kalas - Kashia - Van der Struijk hadden gespeeld als hij niet geblesseerd was geraakt. Zijn blessure was namelijk de reden dat Kalas naar rechts ging en Van der Heijden een linie terug.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat ie vd Heijden uit de basis spelen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat we nog steeds met Van Aanholt - Kalas - Kashia - Van der Struijk hadden gespeeld als hij niet geblesseerd was geraakt. Zijn blessure was namelijk de reden dat Kalas naar rechts ging en Van der Heijden een linie terug.Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hofs en Propper hádden ook basisspelers kunnen zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
lol wat een droeftoeter, zou ie spijt hebben dat hij naar SBS6 is verhuisd en alleen maar de Gouden Gids Divisie heeft gepresenteerd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Edward werkeloos is wordt pijnlijk duidelijk (dit schrijft hij:)
[..]
Alhoewel SV er misschien wat aan heeft.
Vorig seizoen speelde Pröpper nog mee tegen Roda JC, in de basis. Werd 5-0 voor Vitesse, waar bijvoorbeeld ook Jenner meedeed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eensHofs en Propper hádden ook basisspelers kunnen zijn
neequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord - RKC was vorig jaar best een leuk potje
Deze man heeft SBS groot gemaakt:quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Type-R het volgende:
[..]
lol wat een droeftoeter, zou ie spijt hebben dat hij naar SBS6 is verhuisd en alleen maar de Gouden Gids Divisie heeft gepresenteerd?
quote:
Hahahaha Louis is er niks bijquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man heeft SBS groot gemaakt:
SBS
Naar de playoff-wedstrijd van het Nederlands voetbal elftal keken in 2003 6.4 miljoen mensen. De Lakeside dartsfinale tussen Barney en Jelle Klassen trok in 2006
5.5 miljoen kijkers. Dat waren toen de twee best bekeken uitzendingen uit de geschiedenis van SBS.
Ik presenteerde ook de Lakeside finale van 2007. Die wedstrijd bleek de best bekeken show in de geschiedenis van Veronica. De best bekeken uitzending ooit op het derde net van SBS, Net 5, was de Wimbledon-finale tussen Federer en Nadal. Ook daarbij was mijn stem te horen.
Goud.quote:
Edward heeft een poster van zichzelf boven zijn bed hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man heeft SBS groot gemaakt:
SBS
Naar de playoff-wedstrijd van het Nederlands voetbal elftal keken in 2003 6.4 miljoen mensen. De Lakeside dartsfinale tussen Barney en Jelle Klassen trok in 2006
5.5 miljoen kijkers. Dat waren toen de twee best bekeken uitzendingen uit de geschiedenis van SBS.
Ik presenteerde ook de Lakeside finale van 2007. Die wedstrijd bleek de best bekeken show in de geschiedenis van Veronica. De best bekeken uitzending ooit op het derde net van SBS, Net 5, was de Wimbledon-finale tussen Federer en Nadal. Ook daarbij was mijn stem te horen.
http://www.edwardvancuilenborg.nl/index.htmlquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahahaha Louis is er niks bij
link van die site?
Special Boat Service: eindbazenquote:
Wordt een wereldpotquote:
Heb m'n videorecorder ervoor van de zolder gehaald.quote:
Zeer geruststellende woorden:quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Het boek Achter de Baseline dat ik schreef met Esther Scholten wordt zelfs beschouwd als het mooiste Nederlandse tennisboek ooit.
Godverdomme wat sneuquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, een zakelijk geschil
"Ik ben SBS zeer dankbaar en weggegaan op een goed moment. Een moment waarop de prioriteit te weinig op sport kwam te liggen en teveel op het losse, op de show."
Edward is geen showmannetje, dat is duidelijk.
[ afbeelding ]
Dat eerste filmpjequote:
dat sowiesoquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo hopen op een stunt van Wimbledon
Nee. MK Donsquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo hopen op een stunt van Wimbledon
lolz hatertquote:
quote:
Ja het oude Wimbledon was topquote:
Zal de sponsor blij mee zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan zegt nu wel heel vaak Jupiler.
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal de sponsor blij mee zijn.
Hij bedoelt de planeet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan zegt nu wel heel vaak Jupiler.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Morgen
16:00 Arsenal - Swansea
KOEKOEKquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GOOOOLLLL DE FALCAOOO BOEM SOOOWWWWW
Deze muziek ken ik niettwitter:EdwardCuil twitterde op donderdag 15-03-2012 om 12:06:52Veel te weinig rokmuziek op de radiostations vandaag. EvC reageer retweet
Ja snap ook niet dat ik ga kijken want Swansea gaat winnenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
is geen planeet, maar een dwergplaneet
Lekkah fokkuh de hele dag jongequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat Ajax - PSV niet voor Feyenoord moet, kon ik mooi even in de zaal in de Kuip kijken.
Nja lekker samenvattingen + MOTD daarna
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Morgen
16:00 Arsenal - Swansea
18:30 Bayern - Dortmund
19:45 Feyenoord - Rkc
22:30 Real - Atletico (na 30 minuten inschakelen)![]()
Godverdomme morgen aan essay werken, maar vanaf 4 uur is het bier en voetbalquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lekkah fokkuh de hele dag jonge
Luister toch naar de deskundigen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Ties02 het volgende:
Deze muziek ken ik niettwitter:EdwardCuil twitterde op donderdag 15-03-2012 om 12:06:52Veel te weinig rokmuziek op de radiostations vandaag. EvC reageer retweet
quote:Tot mijn verbazing wordt mijn stem vaak eerder herkend dan mijn gezicht. Volgens ‘deskundigen’ is die stem zeer markant.
Het is dus niet voor niets dat Tom Egbers hoger in de hiërarchie stond.quote:Sportjournaal
Het sportjournaal is het laatste programma dat ik met autocue deed. Onder de tafel zat in de jaren negentig een gaspedaal waarmee je zelf de tekst in je eigen tempo voorbij moest laten komen. En terugdraaien. Ik ben wel eens in zijn achteruit begonnen en las toen bijna: ‘Tot zover dit sportjournaal.’ als openingszin.
Ook is de tekst van het journaal een keer per ongeluk als sporttekst gedumpt. Precies op het moment dat ik live de sportteksten aan het oplezen was. Die waren ineens verdwenen, mijn papieren waren de redding.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het meisje achter Johan?
https://www.facebook.com/juanita.mailuhu
Obsessief gedragquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het meisje achter Johan?
https://www.facebook.com/juanita.mailuhu
Neuh ik ken dr van vroegahquote:
to score is important, how we do it........quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Type-R het volgende:
ADO Den Haag, the strength of the team..... is the team.
But this is not the Mickey mouse league, these are top teamsquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
to score is important, how we do it........
denk ook idd 1. Die van Bayern tegen Dortmund is wel een makkelijke. Zeker Bayern wint.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - PSV gelijk
Twente - ADO wint Twente
FC Utrecht - AZ wint AZ
wHU - Chelsea wint Chelsea
Bayern - Borussia wint Dortmund
Atletico wint van Real
Johan heeft 1tje goed dit keer denk ik
5 goed van Johanquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - PSV gelijk 2
Twente - ADO wint Twente goed
FC Utrecht - AZ wint AZ goed
wHU - Chelsea wint Chelsea goed
Bayern - Borussia wint Dortmund goed
Atletico wint van Real goed
Bestaat er al een Edward topic?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De beste foto op de site.
Prima showtje ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Rickazio het volgende:
gemist, was het een goede uitzending?
quote:
twitter:EdwardCuil twitterde op woensdag 04-04-2012 om 10:16:27Je bent niet dom hoor. Je hebt alleen wat pech met denken. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat wel degelijk:quote:
Lol, die vent doet mij denken aan die jongen van Beavis en Butthead als hij teveel koffie heeft gehad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:53 schreef Type-R het volgende:
[..]
Bestaat wel degelijk:
VBL / Het grote Edward van Cuilenborg fantopic #1
Helaas al na 3 dagen al een vroege dood gestorven.
Nog 1 filmpje @ 0:44
Deze supporter kon er ook niet meer tegen en neemt actie
Hoe was het in het publiek?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:14 schreef Lunice het volgende:
Gijp tegen Kieft : Jij bent toch ook wel eens dronken?![]()
Goed om te zien dat opperVIhooligan veerboot bij de vCuilenborgrellen wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:53 schreef Type-R het volgende:
[..]
Bestaat wel degelijk:
VBL / Het grote Edward van Cuilenborg fantopic #1
Helaas al na 3 dagen al een vroege dood gestorven.
Nog 1 filmpje @ 0:54
Deze supporter kon er ook niet meer tegen en neemt actie
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het een okee showtje, niks meer niks minder. Maar die heb je ook nodig om topshow.gif te creëren.
partyhard.gif
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c6c-9d888c262c4d.mp4
Ik wist dat Johan hier naar verwees en ik vind het eigenlijk wel een leuk filmpjequote:Op zondag 2 december 2012 00:07 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/video/29941-football-is-coming-home.html
Football is coming home!![]()
AjaPSV: Foutquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - PSV gelijk
Twente - ADO wint Twente
FC Utrecht - AZ wint AZ
wHU - Chelsea wint Chelsea
Bayern - Borussia wint Dortmund
Atletico wint van Real
Wat ben jij een waardeloze gozer!quote:Op zondag 2 december 2012 04:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Emilio, ik ben niet voor Feyenoord
Ik kom er niet vanaf.quote:Op zondag 2 december 2012 04:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik word gek van dat ventje johán waar heb je die vandaan gehaald?
Al een tijdje niet meer gezien bij VI ?quote:Op zondag 2 december 2012 04:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je bekend met Schelvecchio, de Rotterdamse Xerxaan?
Die boerenlul uit de Betuwe heeft de wijsheid duidelijk niet in pacht, de hansworst.quote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AjaPSV: Fout
TweAdo: Goed
FcUAZ: Fout
WhuChe: Fout
FcbBvb: Fout
RMaAtM: Fout
Tot nu toe 1 van de 5 goed.
twitter:RWaterkneus twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:55:05Bewust de Europaleague laten lopen en dan de 2 eerstvolgende competitiewedstrijden verliezen. Goed idee Dick, moet je vaker doen! #AJApsv reageer retweet
Waterkneus, hahaha dat is zijn naam helemaal nietquote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Evertjan het volgende:
twitter:RWaterkneus twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:55:05Bewust de Europaleague laten lopen en dan de 2 eerstvolgende competitiewedstrijden verliezen. Goed idee Dick, moet je vaker doen! #AJApsv reageer retweet
quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waterkneus, hahaha dat is zijn naam helemaal niet![]()
Haha Genee eindbaasquote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Stofje het volgende:
Zit even door het Olivierkanaal te gaan, Genee. http://www.dailymotion.co(...)we-hier-nu-mee_sport
Ja, hee, welke minuut?quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/cf6cba15-d2a0-4304-82e5-83393008ce4a
Journalistiek is voor de collega's van de NOS he, wij zijn van de entertainment ende vermaeck HAHAHHAHA,quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij hoort iets en pleurt een linkje in het topic. Dat is geen journalistiek maar effectbejag.
https://twitter.com/RWaterkneus/status/274460646001762304quote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Evertjan het volgende:
Er zijn nog tal van dat soort fragmenten die niet (meer) op internet staan helaasquote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
misschien moet Oliver dat stukje uploaden om te bewaren voor het nageslacht
dat waren nog eens tijden begon je te klikken op YT en 2 uur later zat je nog te klikkenquote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Misschien wil Oliver alle oude afleveringen ook nog weer langsgaan voor de hoogtepuntjes(die ooit op youtube stonden)
Haha nee ouwe reus dat is uren werk natuurlijk
Inderdaad, dat mis ik echtquote:Op zondag 2 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden begon je te klikken op YT en 2 uur later zat je nog te klikken
Toen die Jules Deelder begon te schreeuwen vanuit het publiekquote:Op zondag 2 december 2012 22:46 schreef Evertjan het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/(...)8ea7204060/fragments
de Sparta aflevering!!!
Doet ie bij DWDD ook altijdquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen die Jules Deelder begon te schreeuwen vanuit het publiek
prachtigquote:Op maandag 3 december 2012 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over Hansie Hansie gesproken:
Hij heeft zondag met 4-1 de club van Sjek van Gelder, AFC, ingeblikt.
En als ik je zeg dat Johan derksen maar liefst 1 van de 6 goed had in zijn toto, wat zeg je dan?quote:
klasse manquote:Op maandag 3 december 2012 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als ik je zeg dat Johan derksen maar liefst 1 van de 6 goed had in zijn toto, wat zeg je dan?
JVC Cuijk heeft de thuiswedstrijd tegen AFC met een 4-1 overwinning afgesloten. De Cuijkse doelpunten waren van Mark Fennebeumer (2), Erik de Kruijk en een eigen doelpunt van AFC.quote:Op maandag 3 december 2012 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over Hansie Hansie gesproken:
Hij heeft zondag met 4-1 de club van Sjek van Gelder, AFC, ingeblikt.
Hans mag geen hoofdtrainer zijn, hij heeft de benodigde papieren niet. Piet de Kruif is op papier hoofdtrainer.quote:Op maandag 3 december 2012 03:01 schreef Nober het volgende:
[..]
JVC Cuijk heeft de thuiswedstrijd tegen AFC met een 4-1 overwinning afgesloten. De Cuijkse doelpunten waren van Mark Fennebeumer (2), Erik de Kruijk en een eigen doelpunt van AFC.
Ik ken toevallig een speler van JVC en die heeft niet gescoord, weet niet of hij mee heeft gedaan.
[ afbeelding ]
Geen trainer? Dacht dat hij dat was.
Superbeeldenquote:Op maandag 3 december 2012 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
Heel mijn Superbeelden archief naar de tering.
Al staan er van SigaarSnor, Superbeelden, Diegokjes, Oliver etc. nog wel wat online volgens mij.
hoe vaak heb jij de toto goed gehad in je leven??quote:Op maandag 3 december 2012 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als ik je zeg dat Johan derksen maar liefst 1 van de 6 goed had in zijn toto, wat zeg je dan?
lekker de hele dag vastgeplakt aan het bankje, niets mis mee.quote:Op maandag 3 december 2012 07:35 schreef Evertjan het volgende:
ik zit er trouwens al klaar voor lekker op de bank in het onderbroekje
quote:Op maandag 3 december 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker de hele dag vastgeplakt aan het bankje, niets mis mee.
Eerst sauna'tje om een uur of één. Dan uitsmijtertje en dan op de bank zitten met het broekje uit. Niks mis mee.quote:Op maandag 3 december 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker de hele dag vastgeplakt aan het bankje, niets mis mee.
Waarom haalt ie die papieren niet eens een keertje? Al deze constructies zijn toch hopeloos.quote:Op maandag 3 december 2012 03:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hans mag geen hoofdtrainer zijn, hij heeft de benodigde papieren niet.
Hans is een druk bezet man, hij moet Funny Videos presenteren, naar VI gaan, het Nederlands elftal volgen, opstellingen bedenken voor de clubs uit de eredivisie, Arno Pijpertjes zoeken, door gaten in een muur zien te komen terwijl hij een glimmend pak draagt, hij moet stoeptegels koppen, hij moet de lampenkappen van het plafond neuken met Sophie, hij moet schnabbelen in de provincie en hij moet wachten of SBS wellicht weer een Domino D-Day lanceert. Binnen dit drukke schema is geen plaats voor het behalen van de vereiste papieren.quote:Op maandag 3 december 2012 14:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom haalt ie die papieren niet eens een keertje? Al deze constructies zijn toch hopeloos.
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htmquote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef Caland het volgende:
Pelle weer wat steviger op 1 in het algemene klassement
Als gijp zn tyfusbek maar houdtquote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of ze het over Ajax-PSV gaan hebben.
Ja die is er welquote:Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef Guidetti het volgende:
Weet iemand of er ergens een RTL 4 stream te vinden is op het internet. Ik zit voor mijn werk in het buitenland dus ik kan VI vanavond niet via de tv volgen.
Gast, we weten dat je een hekel aan Gijp hebt. Maar om dat hier 100x te herhalen wordt vermoeiend.quote:
Zolang Gijp zn bek maar houdt !quote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gast, we weten dat je een hekel aan Gijp hebt. Maar om dat hier 100x te herhalen wordt vermoeiend.
Ik ook, anders wordt het wachten op de mp4.quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Stofje het volgende:
Ook ik zou graag een stream willen. Niet van RTL 4, liever van RTL 7.
Heeft Gijpie je zus soms een beurt gegeven? haha ja tochquote:
Iemand nog leuke foto's van Sophietje? Laat gaan man, meisje. Prima.quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans is een druk bezet man, hij moet Funny Videos presenteren, naar VI gaan, het Nederlands elftal volgen, opstellingen bedenken voor de clubs uit de eredivisie, Arno Pijpertjes zoeken, door gaten in een muur zien te komen terwijl hij een glimmend pak draagt, hij moet stoeptegels koppen, hij moet de lampenkappen van het plafond neuken met Sophie, hij moet schnabbelen in de provincie en hij moet wachten of SBS wellicht weer een Domino D-Day lanceert. Binnen dit drukke schema is geen plaats voor het behalen van de vereiste papieren.
Gijp doet alleen de Pamela Anderson van Dordtquote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, anders wordt het wachten op de mp4.
[..]
Heeft Gijpie je zus soms een beurt gegeven? haha ja toch
quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iemand nog leuke foto's van Sophietje? Laat gaan man, meisje. Prima.
Ben trouwens het boekje van Gijpie weer aan het lezen. Kon vannacht niet slapen. Leuk man.
Zat je aan de dexadrientjes, Grensie?quote:Kon vannacht niet slapen.
Dexaprinequote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zat je aan de dexadrientjes, Grensie?
Niks mis mee!quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zie je inderdaad vaak bij die Denen/Scandinaviërs. Taalbarričre is ook niet zo gek groot natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat spreekt die Fischer goed NEderlands zeg. Hij is nog niet zo lang bij Ajax.
Nee ouwe pik. Beetje DWDD en Pauw en Witteman terug kijken. En Stoke City-Wolverhampton Wanders, maar daar word je ook niet vrolijk van he! Haha, dus even naar het kanaaltje eronder gegaan voor tien minuutjes.quote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zat je aan de dexadrientjes, Grensie?
Ok wijsneus. Je hebt dexaprine en dexedrine. Maar VI-hooligans hebben het over dexadrientjes.quote:
Na een halfjaar kon hij dit, Boilesen kon vloeiend Nederlands in 3 maanden. Niet normaal.quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat spreekt die Fischer goed NEderlands zeg. Hij is nog niet zo lang bij Ajax.
Nkufo speelde 8 jaar bij Twente en kon nog geen kop koffie bestellen in het Nederlandsquote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na een halfjaar kon hij dit, Boilesen kon vloeiend Nederlands in 3 maanden. Niet normaal.
Om over McClaren nog maar te zwijgen. Maar ja, iedereen lult wel Engels tegen hem. En die open deuren van hem klinken nog een beetje in het Engels.quote:Op maandag 3 december 2012 20:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nkufo speelde 8 jaar bij Twente en kon nog geen kop koffie bestellen in het Nederlands
quote:Op maandag 3 december 2012 20:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nkufo speelde 8 jaar bij Twente en kon nog geen kop koffie bestellen in het Nederlands
Die lust dan ook geen koffie heb ik gehoordquote:Op maandag 3 december 2012 20:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Eriksen spreekt ook prima Nederlands trouwens, maar die zat al wat langer bij Ajax. Maar ik denk dat het voor ons ook makkelijk is om Deens te leren.quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na een halfjaar kon hij dit, Boilesen kon vloeiend Nederlands in 3 maanden. Niet normaal.
Kon het blijkbaar wel goed plukken in zijn jeugd.quote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[..]
Die lust dan ook geen koffie heb ik gehoord
dat kan Hansie Hansie zelf veel beter.quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Maarten van Rossem maakt even Hansie belachelijk in dwdd
Kut, gemist. Korte samenvatting?quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Maarten van Rossem maakt even Hansie belachelijk in dwdd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |