Post #302quote:
Bronchitis, de beste longaandoening.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste kantineheld tot nog toe.
Edzward?quote:
http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link)quote:
Ook feyenoord watcher bij iets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Die is echt afgezakt qua carriere, die zit nu ergens bij de lokale radio oid.
Megastad FM toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ook feyenoord watcher bij iets.
https://twitter.com/FeyenoordKanaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ook feyenoord watcher bij iets.
Hij was 'zingever' op twitter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Die is echt afgezakt qua carriere, die zit nu ergens bij de lokale radio oid.
sloeg gek genoeg niet aan. Nu verzamelt hij nieuws over feyenoord op twitter.twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Volgens mij was hij ook MegaFeyenoord, toen Rijnmond tijdelijk was ingeruild voor Megastadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was 'zingever' op twitter.sloeg gek genoeg niet aan. Nu verzamelt hij nieuws over feyenoord op twitter.twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Ik zag een foto van Edward en een tijgerquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
edwardvancuilenborg.nl is ook een toppertje.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorbereiding op interview met Frank de Boer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorbereiding op interview met Frank de Boer
[ afbeelding ]
Wereldtoppers als John en Babel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, de generaties 2006 en 2007 hebben heel veel aan dat EK -23 gehad.
Je vergeet Righters en Kruijswijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wereldtoppers als John en Babel.
Vergeet Hofs en Van der Struijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wereldtoppers als John en Babel.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Johan die Steve beticht van open deuren
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je vergeet Righters en Kruijswijk.
Derderangs bankzittertjes bij een koopclub.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vergeet Hofs en Van der Struijk niet.
Ho ho, Frankie is geblesseerd hèquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Derderangs bankzittertjes bij een koopclub.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die website van die Edward is echt de meest zielige die ik ooit gezien heb
Wat een valse nicht zeg.quote:Olympische Spelen
De Olympische volleybalfinale van 1996 werd gekozen tot sportmoment van de eeuw. En ik mocht daar destijds de presentatie van doen.
De hele periode deed ik als jongste bediende de nachten van die Spelen. Tom Egbers, iets hoger in de hiërarchie toen, mocht overdag werken. Alleen die ochtend was hij er ineens vroeg en bood heel vriendelijk aan om de volleybalfinale over te nemen. Zodat ik kon uitrusten. Typisch Tom.
Alhoewel SV er misschien wat aan heeft.quote:Voor de brutale, onafhankelijke omroepen heb ik een briljant idee (jawel) voor een nieuw media/sportprogramma. BNN of Powned, bel maar!
Voor de serieuzere, journalistieke omroepen ligt er een interessante interviewvorm klaar.
En voor de amusements programma’s een aangepast format van een bestaand, succesvol programma.
Gaat ie vd Heijden uit de basis spelen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ho ho, Frankie is geblesseerd hè
Ik dacht dat Tom niks doet zolang het niet op de autocue staat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Wat een valse nicht zeg.
Nee. Maar ik denk dat we nog steeds met Van Aanholt - Kalas - Kashia - Van der Struijk hadden gespeeld als hij niet geblesseerd was geraakt. Zijn blessure was namelijk de reden dat Kalas naar rechts ging en Van der Heijden een linie terug.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat ie vd Heijden uit de basis spelen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat we nog steeds met Van Aanholt - Kalas - Kashia - Van der Struijk hadden gespeeld als hij niet geblesseerd was geraakt. Zijn blessure was namelijk de reden dat Kalas naar rechts ging en Van der Heijden een linie terug.Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hofs en Propper hádden ook basisspelers kunnen zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
lol wat een droeftoeter, zou ie spijt hebben dat hij naar SBS6 is verhuisd en alleen maar de Gouden Gids Divisie heeft gepresenteerd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Edward werkeloos is wordt pijnlijk duidelijk (dit schrijft hij:)
[..]
Alhoewel SV er misschien wat aan heeft.
Vorig seizoen speelde Pröpper nog mee tegen Roda JC, in de basis. Werd 5-0 voor Vitesse, waar bijvoorbeeld ook Jenner meedeed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eensHofs en Propper hádden ook basisspelers kunnen zijn
neequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord - RKC was vorig jaar best een leuk potje
Deze man heeft SBS groot gemaakt:quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Type-R het volgende:
[..]
lol wat een droeftoeter, zou ie spijt hebben dat hij naar SBS6 is verhuisd en alleen maar de Gouden Gids Divisie heeft gepresenteerd?
quote:
Hahahaha Louis is er niks bijquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man heeft SBS groot gemaakt:
SBS
Naar de playoff-wedstrijd van het Nederlands voetbal elftal keken in 2003 6.4 miljoen mensen. De Lakeside dartsfinale tussen Barney en Jelle Klassen trok in 2006
5.5 miljoen kijkers. Dat waren toen de twee best bekeken uitzendingen uit de geschiedenis van SBS.
Ik presenteerde ook de Lakeside finale van 2007. Die wedstrijd bleek de best bekeken show in de geschiedenis van Veronica. De best bekeken uitzending ooit op het derde net van SBS, Net 5, was de Wimbledon-finale tussen Federer en Nadal. Ook daarbij was mijn stem te horen.
Goud.quote:
Edward heeft een poster van zichzelf boven zijn bed hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man heeft SBS groot gemaakt:
SBS
Naar de playoff-wedstrijd van het Nederlands voetbal elftal keken in 2003 6.4 miljoen mensen. De Lakeside dartsfinale tussen Barney en Jelle Klassen trok in 2006
5.5 miljoen kijkers. Dat waren toen de twee best bekeken uitzendingen uit de geschiedenis van SBS.
Ik presenteerde ook de Lakeside finale van 2007. Die wedstrijd bleek de best bekeken show in de geschiedenis van Veronica. De best bekeken uitzending ooit op het derde net van SBS, Net 5, was de Wimbledon-finale tussen Federer en Nadal. Ook daarbij was mijn stem te horen.
http://www.edwardvancuilenborg.nl/index.htmlquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahahaha Louis is er niks bij
link van die site?
Special Boat Service: eindbazenquote:
Wordt een wereldpotquote:
Heb m'n videorecorder ervoor van de zolder gehaald.quote:
Zeer geruststellende woorden:quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Het boek Achter de Baseline dat ik schreef met Esther Scholten wordt zelfs beschouwd als het mooiste Nederlandse tennisboek ooit.
Godverdomme wat sneuquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, een zakelijk geschil
"Ik ben SBS zeer dankbaar en weggegaan op een goed moment. Een moment waarop de prioriteit te weinig op sport kwam te liggen en teveel op het losse, op de show."
Edward is geen showmannetje, dat is duidelijk.
[ afbeelding ]
Dat eerste filmpjequote:
dat sowiesoquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo hopen op een stunt van Wimbledon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |