Lieffff, gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 december 2012 16:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedenavond ! Ik kom net uit het ziekenhuis; neefje geboren
Da's ook vet!quote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb ook 'n tommy, grijs en dat smalle beige
quote:Op zondag 2 december 2012 19:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat sowieso, al heeft die van mij wel blauw in zichmet dat smalle stuk in rood
Wat heb jij voor kleur gehaald dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met ruit. De donkerblauw met zwart is mijn favoriet.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op zondag 2 december 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]Je hebt wel smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met ruit. De donkerblauw met zwart is mijn favoriet.
Alleen allemaal wat te smal voor mijn persoonlijke smaak, wellicht hou ik van iets conservatievere dassen ofzo. Maar het past wel bij je denk ik.
Que? 2500 woorden aan onderzoek in 8 uurtjes?quote:Op zondag 2 december 2012 15:48 schreef Ansu het volgende:
Oefenrechtbank, nog even snel onderzoeksnotitie schrijven... Beetje tijd tekort gehad, hoop dat ik het haal!
7:17 jwzquote:Op zondag 2 december 2012 19:50 schreef DanielBackward het volgende:
Zoo weer een dagje gewerkt, wel altijd weer die klanten die beweren dat ze recht hebben op teruggave van geld
Even gegoogled, staat niet dat wij geld terug moeten geven (toch?) Mij is het zo verteld; geld teruggave is een gunst van de ondernemer NIET een recht van de consument. Wij moeten enkel een product voor een nieuw exemplaar omruilen of tegemoetkomen d.m.v. een reparatie oidquote:
heel goedquote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Even gegoogled, staat niet dat wij geld terug moeten geven toch? Mij is het zo verteld; geld teruggave is een gunst van de ondernemer NIET een recht van de consument. Wij moeten enkel een product voor een nieuw exemplaar omruilen of tegemoetkomen d.m.v. een reparatie oid
Ik deed een poging tot ridiculisering van de klant; het was niet bedoeld als juridisch adviesquote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Even gegoogled, staat niet dat wij geld terug moeten geven (toch?) Mij is het zo verteld; geld teruggave is een gunst van de ondernemer NIET een recht van de consument. Wij moeten enkel een product voor een nieuw exemplaar omruilen of tegemoetkomen d.m.v. een reparatie oid
Netjes man. Knap hoor dat je dat allemaal zo combineert.quote:Op zondag 2 december 2012 20:08 schreef DanielBackward het volgende:
Volgende week overigens alweer klaar met m'n aansluitingsmodule, sta nu een 7,7 gemiddeld :-) Alhoewel jullie me hier wel een klein beetje hebben geholpen natuurlijk
Van wie ?quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Toch een mooie boxset geschoord vandaag.
quote:
Faith, George Michael.quote:Op zondag 2 december 2012 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik kan het plaatje niet zien mobiel, sorry. Van wie ?
Ik heb ooit een mooie S.E. van Serious Hits ! Live gehad. Met die draaimolen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Faith, George Michael.
Jammer dat Phil geen boxsets uitgeeft
Haha had al wat research gedaan via kluwer portal en dat ook al wel doorgelezen, en net geupload... Gelukkig gelukt. Ben heel benieuwd, was zo'n brede casus dat ik het lastig vond om een aanknooppunt te verzinnen!quote:Op zondag 2 december 2012 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Que? 2500 woorden aan onderzoek in 8 uurtjes?
Succes.
Careless Whisper vond ik wel een aardig nummer.quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef eriksd het volgende:
Die van So en Achtung Baby komen volgende maand. Heerlijk, die mijlpalen uit de jaren '80.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Careless Whisper vond ik wel een aardig nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |