Een soort onderliggende wederzijdse aantrekkinskracht tussen jouw en TH.quote:Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb tot op de dag van vandaag geen idee hoe ik eraan kom.
Ook genoeg andere kleren, maar zelfs m'n vrienden noemen me af en toe liefkozend Tommy
Zeeman heeft soms ook erg mooie kleding vind ikquote:Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een soort onderliggende wederzijdse aantrekkinskracht tussen jouw en TH.
Ik had vooral op de middelbare school echt heeeel veel TH/RL/McG/Gant. En dat trek ik zo nu en dan nog weleens aanmaar zeker mooi classy casual spul allemaal
Ik ben geen ervaringsdeskundige dus kan er niet over meepraten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeeman heeft soms ook erg mooie kleding vind ik
You've just lost me.quote:Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer duidelijk te maken dat dit lekker is
Ik heb super veel foto's, weet niet waarom. Alles wat ik met m'n mobiel schiet vliegt automatisch op skydrive en alles was ik met m'n camera schiet zet ik er zelf op. Misschien ooit een keer een album maken ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 23:44 schreef Actaeon het volgende:
Wat doe je eigenlijk met al die foto's? Op Facebook zetten ofzo?
quote:Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Santa's little helper disapprovesZeg ff wat er in de AH kerstpaketten zit grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn dat is veel manquote:Op zondag 2 december 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb super veel foto's, weet niet waarom. Alles wat ik met m'n mobiel schiet vliegt automatisch op skydrive en alles was ik met m'n camera schiet zet ik er zelf op. Misschien ooit een keer een album maken ofzo
ff gecheckt; 47gb aan afbeeldingen op deze computer. Dat is alles van 2012, de rest staat op m'n externe harde schijf
Prachtig.quote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Maharbal het volgende:
Hier wat tegengas dames:
Oltremare is overigens ook fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |