Met genoeg bier heb je het overal naar je zin.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin hoor.
Goed zoeken op FOK!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice, dat heb ik ook een tijdje gehad. Restecp
tevens pics van je scharrel
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin hoor.
Ik begrijp je. Ik ben dan ook altijd nieuwsgierig wat ze postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Irritant, op alles reageren, fipo doen en dan weer de op verkloten. Ik ga voor bepaalde personen geen abo nemen om ze te blokkeren. Negeren is ook geen optie want je ziet ze toch.
Dus je bent lekker strak nu? :$quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ben net een half uur terug.MAKING ALL THEM GAINZZZ
oh dan werkt het meestal om je nummer naar me te dmen dan voeg ik je op whatsapp ff toequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Opeens enorm deja-vu gevoel wtf
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een mengsel van het bovenstaande?
ja jwt tog g pompe voor die bitches anders ga je niks hosselem nee tog gquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus je bent lekker strak nu? :$
When the sun rises in the west and sets in the east.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wnr jij en nestalgie daten dn
en jij en ik? :$quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
When the sun rises in the west and sets in the east.
dat is dan geregeld, morgen 8 uur bij mij?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
When the sun rises in the west and sets in the east.
oh gquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga al achter mijn vulploegleider aan g
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is dan geregeld, morgen 8 uur bij mij?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga al achter mijn vulploegleider aan g
Zag het toevalligquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt ook overal opduiken hè.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag het toevallig
Ik ben te oud voor hier waarschijnlijk
quote:Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum .
that would be AWESOMEquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
just think, what if... what if you could just blink yourself away
quote:
en jij denkt dat wij hier met de lul in de hand gespannen op zitten te wachten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef msacras het volgende:
Ik kijk Terminator 4. Slechter dan z'n voorgangers tot nu toe.
The Voice of Hollandquote:
dat is meestal zo bij politieseries. maar eigenlijk zijn ze veiliger dan de media ons doet denkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
The Voice of Holland
Er is trouwens iemand dood bij Politie Antwerpen. Mocht iemand zich dat afvragen.
Mwoah, wel leuke actie enzo maar het verhaal is tot nu toe een beetje lame. 1 & 2 waren vet iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
nee grapje is hij een beetje vet? heb 1&2 wel gezien.
Dit is wel echt bedroevend slecht trouwens. Ik ben blij dat ik niet in Antwerpen woonquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is meestal zo bij politieseries. maar eigenlijk zijn ze veiliger dan de media ons doet denken
Antwerpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dit is wel echt bedroevend slecht trouwens. Ik ben blij dat ik niet in Antwerpen woon
Wiebel wiebelquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
I'm looking for a girl with a body and a sexy strut
Wanna get it poppin baby step right up![]()
Shake that ass
lexa.nl misschien iets voor je? of was dat die site voor inteligente mensen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
I'm looking for a girl with a body and a sexy strut
Wanna get it poppin baby step right up![]()
Shake that ass
Hij was gisteren ook te laat openquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet ik nu serieus weer moeite gaan doen om nachtbagger open te krijgen?Die is toch op vrijdag meestal al open om 8 uur ofzo
Ja klopt, toen was LH zo lief om hem toch voor me te openenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook te laat open
zeg eerlijk zei je toen.hardop awhh?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, toen was LH zo lief om hem toch voor me te openen
LHquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, toen was LH zo lief om hem toch voor me te openen
Nee, ik ben nuchter nu. Maar de chicks hier zullen nooit zo'n post maken dus deed ik het maarquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik merk het, minder joints roken mien jung
supquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haidiehai
[..]
Ik merk het, minder joints roken mien jung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |