Zag het toevalligquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt ook overal opduiken hè.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag het toevallig
Ik ben te oud voor hier waarschijnlijk
quote:Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum .
that would be AWESOMEquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
just think, what if... what if you could just blink yourself away
quote:
en jij denkt dat wij hier met de lul in de hand gespannen op zitten te wachten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef msacras het volgende:
Ik kijk Terminator 4. Slechter dan z'n voorgangers tot nu toe.
The Voice of Hollandquote:
dat is meestal zo bij politieseries. maar eigenlijk zijn ze veiliger dan de media ons doet denkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
The Voice of Holland
Er is trouwens iemand dood bij Politie Antwerpen. Mocht iemand zich dat afvragen.
Mwoah, wel leuke actie enzo maar het verhaal is tot nu toe een beetje lame. 1 & 2 waren vet iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
nee grapje is hij een beetje vet? heb 1&2 wel gezien.
Dit is wel echt bedroevend slecht trouwens. Ik ben blij dat ik niet in Antwerpen woonquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is meestal zo bij politieseries. maar eigenlijk zijn ze veiliger dan de media ons doet denken
Antwerpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dit is wel echt bedroevend slecht trouwens. Ik ben blij dat ik niet in Antwerpen woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |