Ja, of de SC. Als het toch kut isquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan het hele forum opheffen, overal is er SC
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, of de SC. Als het toch kut is
Doe je toch niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, of de SC. Als het toch kut is
Dus er mogen allemaal pipo's en trolls de boel verzieken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een SC modden slaat al nergens op.
Wat doen ze zoal dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus er mogen allemaal pipo's en trolls de boel verzoeken?
Irritant, op alles reageren, fipo doen en dan weer de op verkloten. Ik ga voor bepaalde personen geen abo nemen om ze te blokkeren. Negeren is ook geen optie want je ziet ze toch.quote:
Is je o kapot?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Mja stp vlgn dm me maar wanneer er een nieuwe sc is.
Dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
met wijsneusjes zoals Vinniee is de sfeer allesbehalve leuk
kquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Mja stp vlgn dm me maar wanneer er een nieuwe sc is.
Dan ben ik degene die uiteindelijk een ban krijgtquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
Waarom zorg je dan niet dat ze opdonderen snow? In vbl werkt dat prima bij mensen die kut zijn in de sc.Behalve bij één of twee, maar je kunt niet alles hebben.
hij post veel in sex en in jong, vieze pedoquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
met wijsneusjes zoals Vinniee is de sfeer allesbehalve leuk
Moeilijk om een hele SC te laten opdonderenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
Waarom zorg je dan niet dat ze opdonderen snow? In vbl werkt dat prima bij mensen die kut zijn in de sc.Behalve bij één of twee, maar je kunt niet alles hebben.
Ook alleen maar in de SC hoor. En ik ben geen pedo, sterker nog. Mijn scharrel is ouder dan ik ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij post veel in sex en in jong, vieze pedo
Nee hoor, gewoon een persona non grata lijstje in de op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan ben ik degene die uiteindelijk een ban krijgt
Nice, dat heb ik ook een tijdje gehad. Restecpquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook alleen maar in de SC hoor. En ik ben geen pedo, sterker nog. Mijn scharrel is ouder dan ik ben.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |