Wat valt er dan te klagenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit in een bepaalde SC niet gepost omdat op dat moment niet bepaalde users aanwezig zijn waar ik vaker mee gepost heb.
[..]
Ehh nee, dit is de verandering.
[..]
Ik geloof dat knutdeijsbeer zei in een quote tegen Samzz dat ik moest opkankeren. Dusja
Knut meent dat allemaal niet hoor. Hij is gewoon een beetje bang voor andere vrouwen dan zijn vriendin en moeder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit in een bepaalde SC niet gepost omdat op dat moment niet bepaalde users aanwezig zijn waar ik vaker mee gepost heb.
[..]
Ehh nee, dit is de verandering.
[..]
Ik geloof dat knutdeijsbeer zei in een quote tegen Samzz dat ik moest opkankeren. Dusja
Maar Knut is niet de stamvader die alles bepaalt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Knut meent dat allemaal niet hoor. Hij is gewoon een beetje bang voor andere vrouwen dan zijn vriendin en moeder.
en die users posten vervolgens ergens anders waar de originele bewoners last van hebben en zo eindigt de wereld in vlammen, finquote:
Sorry, hier houdt onze discussie op. Je hebt een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er dan te klagen!!!!!!!!!!!11
Ahwwwwquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Knut meent dat allemaal niet hoor. Hij is gewoon een beetje bang voor andere vrouwen dan zijn vriendin en moeder.
Thanks, man!quote:
Nee, de SC's ontstaan n.a.v. het subforum, niet omdat mensen zich niet thuis voelen in een andere SC.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Een grote groep mensen voelt zich hier niet meer thuis, wil een andere plek. Zo onstaan veel sc's.
Dan vraag je of ze een Dagbagger makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was niet altijd zo, hoor. Overdag ook open tot users het daar hadden verpest.
Hij is het perfecte voorbeeld wat er gebeurt met een SC als er 2 verschillende groepen posten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
appel houdt hier het oestrogeen op peil
Nee, daarom snap ik ook niet dat er mensen zijn die niet meer posten omdat een user zoiets zegt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Knut is niet de stamvader die alles bepaalt.
Beetje gekleurde mening. Maar dat maakt niet uit tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, hier houdt onze discussie op. Je hebt een bord voor je kop.
[..]
Ahwwww
[..]
Thanks, man!
Ik heb nergens last van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en die users posten vervolgens ergens anders waar de originele bewoners last van hebben en zo eindigt de wereld in vlammen, fin
Jullie net zo goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, hier houdt onze discussie op. Je hebt een bord voor je kop.
Oh, ik was sowieso nog niet aan toegekomen om in VBL te postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, daarom snap ik ook niet dat er mensen zijn die niet meer posten omdat een user zoiets zegt.
Ga zaterdag ook naar de kuip, flipje is er ook!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje gekleurde mening. Maar dat maakt niet uit toch
Lul niet als je niet weet waar je het over hebt, er zijn meerdere slowchats in elk subforum, elke met een andere kliek. En dat laatste willen ze niet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de SC's ontstaan n.a.v. het subforum, niet omdat mensen zich niet thuis voelen in een andere SC.
[..]
Dan vraag je of ze een Dagbagger maken.
dat is EXACT wat we nu doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag je of ze een Dagbagger maken.
De SC is voor iedereen toegankelijk zolang je maar normaal doet. Niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, daarom snap ik ook niet dat er mensen zijn die niet meer posten omdat een user zoiets zegt.
Zaterdag ga ik lekker in de huiskamer Ajax - PSV kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
m
[..]
Ga zaterdag ook naar de kuip, flipje is er ook!
Daar geldt dit dus ook voor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lul niet als je niet weet waar je het over hebt, er zijn meerdere slowchats in elk subforum, elke met een andere kliek. En dat laatste willen ze niet doen.
Daarvoor moet je in ONZ wezen, niet hier. Jullie willen toch een SC in ONZ?quote:
Nee hoor, verboden voor flikkers en wijven zonder tieten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De SC is voor iedereen toegankelijk zolang je maar normaal doet. Niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een SC modden slaat al nergens op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:06 schreef Snowbells het volgende:
Mensen zoals appelcake verneuken een SC gewoon en mods doen er niks aan
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een SC modden slaat al nergens op.
Laten we dan het hele forum opheffen, overal is er SCquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een SC modden slaat al nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |