Ok, prima, maar daar kan ik niet bij helpen. Wel bij het maken van een leuk forum voor een bepaalde doelgroep.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, daarom willen ze een andere SC in een ander subforum, goezo.
Dat moet je in een andere SC ook, schat. Daar moet je ook wachten totdat mensen in het topic zijn voordat ze kunnen reageren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Dus dan moet je continu wachten tot die users weer in het topic zijn en dan de SC "overnemen" zodat die oude sfeer weer terug is?
En anders pas je jezelf maar aan, zoveel gevraagd is dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat werkt in de praktijk niet. Wrijving> ruzie> SC dicht.
Moeten ze daar gaan klagen, niet hier.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, daarom willen ze een andere SC in een ander subforum, goezo.
Die doelgroep is zo verdomd klein geworden, dat zag je in pub. Tot die sc gebruikt werd door andere kwam er bijna niemand meer. Zonder die sc daar was er nu geen eens een jong! denk ik. Wat een kut naam trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, prima, maar daar kan ik niet bij helpen. Wel bij het maken van een leuk forum voor een bepaalde doelgroep.
Ik kom in een SC om mezelf te zijn niet om mij aan te passenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet je in een andere SC ook, schat. Daar moet je ook wachten totdat mensen in het topic zijn voordat ze kunnen reageren.
[..]
En anders pas je jezelf maar aan, zoveel gevraagd is dat nou ook weer niet.
[..]
Moeten ze daar gaan klagen, niet hier.
Moet je in ONZ klagen, niet hier.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Snowbells het volgende:
1 nieuwe SC moeilijk zeg man man man
flikker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Jullie mogen hier wel komen posten, als je tieten hebt.
VBL / [VBL Slowchat] #1170: EINDE VAN DE WEEK VRIJDAG, HEEEUJ
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kom in een SC om mezelf te zijn niet om mij aan te passen
Voetbalquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Teveel testosteronquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Sommige users zijn hier alleen maar overdag,omdat NB overdag dicht isquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Users die alleen in een SC posten en nooit een leuk topic maken in PUB, leuk
Been there done thatquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige users zijn hier alleen maar overdag,omdat NB overdag dicht is
Ik ben sowieso weg hier
Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit in een bepaalde SC niet gepost omdat op dat moment niet bepaalde users aanwezig zijn waar ik vaker mee gepost heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet je in een andere SC ook, schat. Daar moet je ook wachten totdat mensen in het topic zijn voordat ze kunnen reageren.
Ehh nee, dit is de verandering.quote:[..]
Moeten ze daar gaan klagen, niet hier.
Ik geloof dat knutdeijsbeer zei in een quote tegen Samzz dat ik moest opkankeren. Dusjaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Nachtbagger. Juist ja, nacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige users zijn hier alleen maar overdag,omdat NB overdag dicht is
Ik ben sowieso weg hier
voetbalquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken? Een grote groep mensen voelt zich hier niet meer thuis, wil een andere plek. Zo onstaan veel sc's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |