Saffraan is wel heel duur.....quote:
Ik geloof dat het wel iets uitmaakt als ik dit topic zo eens doorblader...quote:Op zondag 2 december 2012 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, de vraag is wat die plantjes kosten...
Ik kreeg inderdaad ook quotte alertquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef koelants het volgende:
Ik kreeg een Quote-alert, maar niemand quote mij
Wat blijkt uit een topic op FOK! is dat Saffraan altijd al duur is geweestquote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad ook quotte alert!
Maargoed, ot: geloof dat Saffraan altijd al heel duur is geweest als het goed is
Ah, sorry, dat wist ik niet. Ik baseerde het zelf op een vage gedachte van vroeger maar ben blij dat ik dus gelijk heb. In dat geval kan ik dus inderdaad met zekerheid zeggen nu dat saffraan altijd al heel duur is geweestquote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef koelants het volgende:
[..]
Wat blijkt uit een topic op FOK! is dat Saffraan altijd al duur is geweest
Ik heb trouwens zelf nog nooit saffraan gekocht omdat het best duur is.. jullie?quote:Op zondag 2 december 2012 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ah, sorry, dat wist ik niet. Ik baseerde het zelf op een vage gedachte van vroeger maar ben blij dat ik dus gelijk heb. In dat geval kan ik dus inderdaad met zekerheid zeggen nu dat saffraan altijd al heel duur is geweest
Ik had er nog nooit van mn leven van gehoord.. Behalve dan natuurlijk dat het altijd al heel duur is geweest, dat weet iedereenquote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zelf nog nooit saffraan gekocht omdat het best duur is.. jullie?
Ik geloof dat het veel in de Chinese keuken wordt gebruikt, waarschijnlijk is eten halen bij een Chinees daarom zo duur (omdat de Saffraan zo duur is).quote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van mn leven van gehoord.. Behalve dan natuurlijk dat het altijd al heel duur is geweest, dat weet iedereen
Oohja saffraan is duur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:57 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Dit topic moet niet in de vergetelheid raken!
Evenals dat saffraan altijd al heel duur was, maar dat vergeet je niet zomaar
Er zijn er namelijk maar 2 mensen in heel die Islamitische samenleving die deze kruid plukken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
Islamitische kruiden zijn altijd al heel duur geweest
Wat hij bedoelt is:quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bedoel je Kurkuma ? want koenjit ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |