Verdedigend ja. Aanvallend nog altijd een dramaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Poulsen was vandaag trouwens goed bezig.
Leed wel weer een keer bijna fataal balverlies.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Poulsen was vandaag trouwens goed bezig.
Ja 1 keer na die wissel van Alderweireld. Voor de rest prima gedaan. Lekker alle ballen gepakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Leed wel weer een keer bijna fataal balverlies.
Ik maal er niet om. Waarom altijd dat negatieve na zo'n heerlijke potquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Leed wel weer een keer bijna fataal balverlies.
Wel 2x alleen... zodra hij rustig de bal voor zich uit begint te leggen weet je al hoe laat het is bij hemquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maal er niet om. Waarom altijd dat negatieve na zo'n heerlijke pot
't Was verder allemaal uitstekend hoor, ook van Poulsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maal er niet om. Waarom altijd dat negatieve na zo'n heerlijke pot
ik ook niet, maar heb geen zin om negatief te doen na zo' n mooie avondquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
't Was verder allemaal uitstekend hoor, ook van Poulsen.Ben alleen geen fan van 'm.
Het jaar is nog lang.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoogst plezierig dat we in een tussenjaar meedoen om de titel
Maar vier punten achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Maar vier punten achterEn aangezien we (recent-)historisch pas de tweede seizoenshelft presteren zou de titel ergens medio april binnen moeten zijn
Ik hoop het. Ik ben in ieder geval erg blij met spelers als hoessen en fischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eriksen was vandaag ook weer het talent waarvoor hij gehouden werd.
Absoluut. Hopelijk breekt er na de winterstop in Andersen of Boccara nog een talent door. En misschien dat één van de geblesseerden Sightorsson, Boilesen of Serero geheel fit raakt en aan de deur klopt.quote:Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben in ieder geval erg blij met spelers als hoessen en fischer.
eriksen was vandaag ook weer het talent waarvoor hij gehouden werd.
Die van die PSV'ers...quote:Op zondag 2 december 2012 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die interviews na de wedstrijd
Dickie moet zijn verlies even wegdrinken he!quote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Die van die PSV'ers...
Mertens deed huilie huilie comme une idiote..
En dickie was dronken volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |