abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119792612
Netjes.
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:33:34 #33
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_119797930
quote:
Schitterend deze actie :)
Snelle Egel
pi_119798409
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef 16meter het volgende:
Baasje dat hij voor traditie en stijl kiest i.p.v. roze swagga schoentjes.
:D Hij kiest voor de voetbalschoen die de sponsor hem in de handen drukt.

pi_119798466
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:D Hij kiest voor de voetbalschoen die de sponsor hem in de handen drukt.
Laat ik 't nuanceren dan.. het ventje heeft in ieder geval een fatsoenlijke kleurencombinatie uitgekozen.

edit: Niet eens dus. :') Laat maar. Mooie praatjes dat hij de klassieke uitstraling van een zwarte voetbalschoen zo mooi vindt.
pi_119798890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

Laat ik 't nuanceren dan.. het ventje heeft in ieder geval een fatsoenlijke kleurencombinatie uitgekozen.

edit: Niet eens dus. :') Laat maar. Mooie praatjes dat hij de klassieke uitstraling van een zwarte voetbalschoen zo mooi vindt.
Voor een paar doezoe per reclame zou ik hetzelfde zeggen.
pi_119802519
quote:
Jonk/Bergkamp: 'zeker, twee, drie keer in de week contact met Cruijff'

De Telegraaf komt zaterdagmorgen met een groot interview met Wim Jonk en Dennis Bergkamp. Ze stellen veel contract te hebben met Johan Cruijff. "Zeker twee, drie keer per week is er contact. Dat kan over heel kleine dingen zijn," aldus Jonk. Bergkamp: "Zo vroeg hij zich deze week af waarom verdedigers altijd ingooien. Dan komen zij na een kaats in balbezit. Hij vindt dat de spelbepaler moet ingooien, omdat hij dan ongedekt staat en onmiddellijk met zijn gezicht naar de situatie één-tegen-één staat. Vaak denk je in eerste instantie: 'Ja, Johan…' Maar als je erover nadenkt, heeft hij bijna altijd gelijk. Johan vindt ook dat je jeugdspelers pas vanaf hun veertiende tactische zaken hoeft bij te brengen, omdat het daarvoor het ene oor in en het andere oor uit gaat."

Het volledige interview staat zaterdag in De Telegraaf.
pi_119803425
TT _O_ *O*
Groot fan van User Wotte
pi_119804895
quote:
Fred Grim loodst Almere City naar clubrecord

Almere City won vrijdagavond het Jupiler League-duel tegen Excelsior met 2-1. Fred Grim staat sinds kort aan het hoofd van de club waar Ajax een samenwerkingsverband mee heeft. Eerder trainde Grim de A1 van Ajax. De winst tegen Excelsior betekende een clubrecord voor Almere City. Nog nooit won de club vijf duels op rij. Op de site van Almere City is onder andere te lezen dat ‘Almere City is opgeleefd onder leiding van Fred Grim‘.

Ajax1.nl bekeek het wedstrijdschema van Almere City en zag dat de ploeg van trainer Fred Grim voor het laatst verloor tegen SC Veendam (1-3 verlies). Daarna werden SC Telstar (1-2 winst), FC Emmen (1-0 winst), FC Den Bosch (0-2 winst), FC Eindhoven (1-2 winst) en Excelsior (2-1 winst) aan de zegekar gebonden.

Door deze reeks staat Almere City op een prima tweede plek in de tweede periode van de Jupiler League. Uit zeven wedstrijden werden vijftien punten gehaald. Sparta voetbalde ook vijftien punten bij elkaar, maar had daar een wedstrijd minder voor nodig. Go Ahead Eagles staat derde in de tweede periode. De ploeg uit Deventer heeft twaalf punten uit zeven wedstrijden. In totaal heeft Almere City achttien punten. Daarmee staat de ploeg op een elfde plek.
Fredje zet dat Almere City op de kaart. :D Periode titel halen en promoveren, dan heb je een team waar je al je net niet talenten een jaar kan laten spelen.
  zaterdag 1 december 2012 @ 02:10:01 #41
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119804917
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Fredje zet dat Almere City op de kaart. :D Periode titel halen en promoveren, dan heb je een team waar je al je net niet talenten een jaar kan laten spelen.
Gewoon alle talenten die je niet gebruikt daar dumpen, en dan een contract laten tekenen dat ze niet tegen Ajax mogen :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 1 december 2012 @ 02:11:11 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119804938
Mag dat eig wel, een sat. club in dezelfde competitie :P?

[ Bericht 29% gewijzigd door Smoofie op 01-12-2012 02:16:19 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119805187
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:

Volgens mij wel ja, maakt niks uit.

Almere City wil met hulp Ajax naar Eredivisie
pi_119805481
quote:

Wat is Almere nou eigenlijk? Deels eigendom nu ook? :') Heb Almere altijd een beetje gemist hoe dat gegaan is toen...
pi_119805503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 03:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat is Almere nou eigenlijk? Deels eigendom nu ook? :') Heb Almere altijd een beetje gemist hoe dat gegaan is toen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 december 2012 @ 03:26:30 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119805532
quote:

In Rotterdam deden ze het al eerder :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119806061
Kan iemand het interview van Jonk en Bergkamp kopieren? Jordii :)
pi_119808271
De mooiste club van allemaal!
pi_119809030
Zie een randdebiel tussen de vrienden van Dijks opeens staan joh. _O- zou dit echt zijn

"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:41:04 #50
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_119809302
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:28 schreef Stiggie het volgende:
Zie een randdebiel tussen de vrienden van Dijks opeens staan joh. _O- zou dit echt zijn

[ afbeelding ]
Eckte boi
pi_119809399
quote:

Twente > Heracles :Y
pi_119809693
Almere city :') handig om een satellietclub te hebben maar die club is toch complete treurnis :')

Mitsubishi forklift stadion :')
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:59:35 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119809739
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Almere city :') handig om een satellietclub te hebben maar die club is toch complete treurnis :')

Al die samenwerkingen, ik geloof er niet zo in, een goed scouting apparaat is veel belangrijker
pi_119809778
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:57 schreef Afhaalchinees het volgende:

Ach leuk voor Fred Grim. Hij doet er zowaar goed werk ook, zolang het maar niet al teveel geld kost.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:06:17 #55
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_119809877
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ach leuk voor Fred Grim. Hij doet er zowaar goed werk ook, zolang het maar niet al teveel geld kost.
Half oktober begonnen, na 2 wedstrijden had hij het onder controle.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_119809961
quote:
Het gaat goed met Daley Blind. Het (voormalige) lelijke eendje in de defensie van Ajax speelt de laatste tijd prima, maar is de hoon van het publiek nog niet vergeten. Over de fluitconcerten en cynische applausjes van de supporters van zijn club is hij dan ook niet te spreken.

Toch was er onlangs een lichtpuntje: Blind kreeg een publiekswissel. Het was een mooi gebaar maar hij is de afgelopen twee seizoenen niet vergeten: "Dat is niet in één keer vergeven omdat ze een keer voor mij geklapt hebben. Ze hebben me gekwetst en dat doet zeer. Mijn band met de supporters is gewoon niet goed. Daar moet aan getimmerd worden."

Vanavond mag Blind weer aantreden in de topper tegen koploper PSV. De verdediger voelt dat zijn spel beter wordt: "Alles valt nu op z’n plek. Ik heb altijd wel geweten dat het in mij zat, maar nu komt het eruit."
Mss is Feyenoord wel wat voor 'm. Daar klappen ze wel, ongeacht wat je laat zien.
pi_119810086
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:10 schreef muzas het volgende:

[..]

Mss is Feyenoord wel wat voor 'm. Daar klappen ze wel, ongeacht wat je laat zien.
Was dit een poging tot een grap/diss?
pi_119810171
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:10 schreef muzas het volgende:

[..]

Wat een domkop dat 'ie dit soort uitspraken doet in de media.
pi_119810174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Was dit een poging tot een grap/diss?
Niet echt, meer dat ik het vreemd vind dat ie niet te spreken is over het gedrag van de supporters destijds terwijl hij zelf min of meer toegeeft dat ie toen niet al te best speelde. En je weet dat je in amsterdam niet zomaar de handen op elkaar krijgt en, inderdaad, zelfs kritische geluiden uit het publiek te horen krijg. In zijn geval terecht.

Toch juist mooi dat hij, nu hij vooruitgang maakt en beter speelt, waardering krijgt.

Moet je dan niet over gaan zeuren.
pi_119810290
Hadden ze het bij Ajax TV over een ''terugkeer'' van sneijder? .

Wesley Sneijder vertrekt zeer waarschijnlijk bij Internazionale, maar een terugkeer naar Ajax lijkt niet aan de orde. "Ik denk niet dat hij in ons straatje past", reageert coach Frank de Boer. "Wesley is een fantastische speler, maar ik denk niet dat wij in die bedragen mee kunnen." Inter zal waarschijnlijk minimaal twintig miljoen euro verlangen en daarbij verdient Sneijder diverse miljoenen op jaarbasis. (Ajax TV)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')