heb je nog wat gevonden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een fancy feest (waarvoor ik laatst jurktips zocht rhutje).
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een fancy feest (waarvoor ik laatst jurktips zocht rhutje).
Nope.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?
ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zo
beetje raar ook om met je lief heen te gaan(heterolief bedoel ik dan)
Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zo
beetje raar ook om met je lief heen te gaan(heterolief bedoel ik dan)
Klefbekken en meer met iemand van je eigen geslacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaat
Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bentquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
ja dat geloof ik ook wel, maar een hetero man daar is zeldzaam hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dus) met hun vriendin meekwamen
.
Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bent
Ik heb toch maar iets uit de kast gepaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je nog wat gevonden?
ben veel in de V&D geweest en veel gezien! moest een paar keer aan je denken
Ja, die popup laat altijd de nieuwste post zien terwijl je MyAT maar eens per zoveel secondes updatequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat in MyAct en wat zie ik .. de post van babs maar met de naam van rhu erbij
dat is best vaag rhu die zou zeggen "ik ben meer hetero dan bi, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel een relatie met een man zou hebben "
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreftquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.
Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft
Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft
Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?
Je bent juist wat je voelt denk ik. Ongeacht ervaring.
Bi bestaat niet. Alles links van het midden is hetero, alles rechts van het midden is homo. Je hebt altijd een voorkeur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zo
[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo
als je het dan in drie delen verdeeld en je zit hier:
[--------x----------------------------------------------------------------------]
maakt je dat nog geen bi hoor
maar goed
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zo
[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo
als je het dan in drie delen verdeeld en je zit hier:
[--------x----------------------------------------------------------------------]
maakt je dat nog geen bi hoor
maar goed
je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |