Zo lelijk hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij ook:die wenkbrouwen buiten beschouwing gelaten is hij best een mooie vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet ook wel dat dat zo is, ik probeer alleen aan te geven hoe moeilijk ik dat vind in de hoop dat jullie me kunnen vertellen wat ik dan wel moet doen (voor wat houvast).quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sociale interactie is geen exacte wetenschap. Daar is niks aan te doen. Stop met zoeken naar wetmatigheden. Dat het ontbreken van formules en universele wetten het voor jou moeilijk maakt snap ik, maar je helpt jezelf niet door harder te zoeken naar dingen die er niet zijn. Accepteren dat het er niet is lijkt me toch het makkelijkst hier.
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
Nee het is hoe je daar mee omgaat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.
Maar natuurlijk, je deed een opleiding en dat schrikte de dames af...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.
Juist en dan kan je proberen te veranderen of gewoon blijven wie je bent. Voor dat laatste kies ik dan mooi want dat krijg je er toch niet meer uit. En zit daar ook niet mee godzijdank.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
het gaat natuurlijk om iemands gedrag
Dat verbaast me niets. Er bestaan meiden die daar niet van schrikken en, nu komt het moeilijkste, je moet ze vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben lijkbleek en kan heel weinig tegen de zon , zonnebankkuur helpt niet. Mensen nemen me maar zoals ik ben hoor ga geen lagen make- up op mijn gezicht smeren omdat iemand moeite zou hebben met mijn huidskleur.
Fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mij ik
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes met een iPhone aanspreken en dan nadat je gezegd hebt dat je ICTer bent er achteraan 'Ik werk bij Apple'quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind een ict-er niet erg, schrikt niet af. Wel als er verder geen inhoud in zit
Je moet hogerop zoeken als het gemiddelde niet goed is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.
beetje naief, sorry. maar toen je laatst die vraag stelde of je wel met hem af moest spreken kon je dat toch al op je klompen aan voelen komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |