Daar zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste manier is sufneuken de dag voordat je eigen ding gaat doen.
Gaat al 30 jaar goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in.
Precies. TS moet niet zo twijfelen en meer op zijn gevoel vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:57 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vermoed dat dit niet de eerste keer is dat ze moeilijk doet over de tijd die jij door brengt met vrienden en ik weet bijna zeker dat je in het verleden te vaak naar haar pijpen hebt gedanst.
Jezus wat eng, elkaars eigen interesses en activiteiten niet respecterenquote:Op vrijdag 30 november 2012 06:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. TS moet niet zo twijfelen en meer op zijn gevoel vertrouwen.
TS, als jij dat type relatie wilt, waarbij je een weekendje weg kunt -- dan moet je niet aan ons vragen of het "kan of niet". Dan moet je gewoon gaan.
Er zijn genoeg andere relaties waarbij je niet zomaar wegkan. Dat type relatie vindt het heerlijk om helemaal in elkaar op te gaan, en gezamenlijke vrienden te hebben, enzovoort. Persoonlijk heb ik dat een tijdje geprobeerd, maar werkt niet voor mij.
Van wie? Alleen van haar en haar vriendinnen ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef Kostyan het volgende:
maar ik krijg er nogal veel weerstand op en vraag me nou eigenlijk af of dat nou terecht is. Wat vinden jullie?
En dat is héééél gezond en heel normaal. Afentoe vind ik het ook heerlijk als mevrouw Simpel-Zat de deur uit is. Zo lang de groeiende zin in het terug komen er blijft zijn is dat geoon gezond ook. Dat claimen, ondanks dat ze geëmigreerd is voor TS, is echt killing.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:39 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend gaat zeker één keer per jaar met vrienden een weekend weg. Boeit me niks. Heerlijk het rijk alleen
Of zijn jouw maten toevallig vrijgezel en hebben ze de reputatie die iedere gezonde man op vakantie heeft... zoveel mogelijk kutjes regelen...?quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van wie? Alleen van haar en haar vriendinnen ofzo?
Natuurlijk moet je wel een weekend weg kunnen gaan, slaat nergens op dat ze daarom beledigd zou zijn. Of heb je een weekend weg met haar eerder afgeslagen oid?
Waar heeft zij het nu precies moeilijk mee? Het feit dat ze niet zoveel mensen kent lijkt me niet zo belangrijk, aangezien ze blijkbaar wel genoeg vriendinnen heeft om een weekend mee weg te gaan. Is ze misschien erg onzeker en vat ze dit op alsof zij niet leuk genoeg is om mee op vakantie te gaan?
Ook nog een goede optie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:51 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Of zijn jouw maten toevallig vrijgezel en hebben ze de reputatie die iedere gezonde man op vakantie heeft... zoveel mogelijk kutjes regelen...?
In dat geval kan ik het ietsje beter begrijpen.
Zo typisch inderdaad Ik hoor nou nooit een vent zeiken om zoiets. Gelukkig is mijn vrouw helemaal niet zo, want dan was het mijn vrouw niet geweest. Verschrikkelijk zegquote:
Laten we niet vergeten dat dat iets Westers is, om dat te verbieden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:51 schreef Simpel-Zat het volgende:
Of zijn jouw maten toevallig vrijgezel en hebben ze de reputatie die iedere gezonde man op vakantie heeft... zoveel mogelijk kutjes regelen...?
Ik denk dat het hier ook wel aan ligt idd. Als je alleen met vrienden leuke romantische uitstapjes doet zou ik ook wel pissig zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik denk dat het probleem eerder is, hoe vaak ben je met haar al een weekeindje weggeweest?
Misschien wil ze het daarom niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat dat iets Westers is, om dat te verbieden.
Ik heb een paar Russische collega's gehad, en daar was het min of meer standaard om bij het ontvangen van (zaken)gasten, of het maken van een reisje, lekker wat rond te neuken.
En dan mag je zeker niet mee? Laat me raden, je betaalt de vakantie ook voor haarquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef Kostyan het volgende:
Ik ga met haar ook wel eens weg, niet iedere maand. Daar komt bij dat zij naar school gaat en ik de enige verdienende ben dus ben ik ook gebonden aan schoolvakanties, waarin zij weer vaak naar dr eigen land gaat. En mijn vrienden hebben ook vriendinnen, 1tje niet.
Nee die betaal ik niet, ik mag wel mee.. maar liever niet. Ze wilt alle aandacht voor dr familie hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:12 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En dan mag je zeker niet mee? Laat me raden, je betaalt de vakantie ook voor haar
Pas je wel op dat je niet alleen haar visum-garantietje wordt nadat ze afstudeert. Ze zou niet de eerste buitenlandse studente zijn die daarop aast en dan in NL blijft. Verklaart ook haar aanklamp gedrag, want als jij een andere meid vindt, kan zij weer terug.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:19 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Nee die betaal ik niet, ik mag wel mee.. maar liever niet. Ze wilt alle aandacht voor dr familie hebben.
Hoe oud is je vriendin eigenlijk, 12? Wat een vreselijk kinderachtig wijf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Kostyan het volgende:
Ik heb soms nog wel eens wat onenigheid met mijn vriendin om kleine stomme dingen, en ik vraag me nou eigenlijk af of ik nou degene ben die raar doet of zij. Ik hoor vaak van anderen dat ik soms degene ben die moeilijk doet vandaar dit topic hier.
Vorige was ik even wat wezen drinken met vrienden, was niet laat thuis. Dus ik kwam thuis en ik zag dat mijn vriendin mijn oordopjes om muziek te luisteren had gebruikt. Dat vind ik helemaal geen probleem natuurlijk, alleen ik zag dat die soort van oor kussentjes weg waren. Baal ik wel van want het was een setje van sennheiser van 100 euro. Ik heb die 2 jaar geleden gekocht en zou ze niet zo snel meer kopen omdat er financieel veel veranderd is.
Goed, opzicht nog geen heisa want ik kan die kussentjes vast nog wel ergens los kopen, maar daar gaat het wat mijn betreft even niet om...
Waar het wel om gaat is dat ik aan haar vroeg of ze wist waar die oorkussentjes gebleven waren. Nee dat wist ze niet, ze was ze ergens kwijt geraakt onderweg. Goed ik was dus een beetje geïrriteerd omdat ik er zelf altijd zuinig op ben. Als ik haar dan vroeg of ze niet eens beter op d'r spullen kan letten (ze heeft dit soort dingen namelijk altijd), krijg ik een hele discussie, zoals altijd...
Ze zegt dan: "het zijn maar oordopjes, dan had je niet van die dure moeten kopen... koop voortaan dan maar wat voor 5 euro ofzo. Ik heb oordopjes van 5 euro en die hebben zelfs nog beter geluid". Wat moet ik nou met zo'n reactie, al koop ik oordopjes van 1000 euro.. zijn mijn zaken toch? Dat legde ik dus uit aan haar, nou en vervolgens is ze boos, teleurgesteld en praat ze de hele avond niet meer tegen me. Ik baal er gewoon van dat ik een hele nutteloze kut discussie krijg om dit soort dingen, ik mag niet eens zeggen wat ik ervan vind.
Nogmaals, in wezen is het geen probleem want die kussentjes kan ik vast nog wel ergens krijgen, maar het gaat me gewoon om hoe alles gaat. Het kan nooit gewoon eens een keer zijn van: "Sorry, ik ben ze kwijt geraakt".. dan is het klaar, kan gebeuren.. maakt niet uit. Maar inplaats daarvan krijg ik een giga discussie waaruit dan moet blijken dat het niet haar schuld was en dat ik maar niet van die dure oordopjes moest kopen.
Misschien lijk ik een zeikerd, maar dit gaat dus met alles op deze manier. Soms wordt ik er gewoon moe van dat werkelijk alles zo'n lang verhaal moet hebben.
Wat vinden jullie, ben ik nou degene die raar doet en zich moet aanpassen?
Ze is Pools, dus ze kan gaan en staan waar ze wil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:05 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet alleen haar visum-garantietje wordt nadat ze afstudeert. Ze zou niet de eerste buitenlandse studente zijn die daarop aast en dan in NL blijft. Verklaart ook haar aanklamp gedrag, want als jij een andere meid vindt, kan zij weer terug.
Kan, maar ze is natuurlijk liever bij een man als TS die in Nederland financieel voor zichzelf kan zorgen, dan dat ze zelf haar boontjes hier moet doppen. Er wordt heel wat geld elk jaar van Nederland naar Polen gezonden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze is Pools, dus ze kan gaan en staan waar ze wil.
Steek je vooroordelen maar in je gat, of zo. Zij geeft duidelijk aan dat ze in Polen wil wonen na haar studie, en TS kan kiezen of hij meekomt of niet. Zij wil helemaal niet in Nederland zijn bij een knul van 22 die haar onderhoudt, zij wil in Polen zijn. Ik kan me voorstellen dat een reden daarvoor is dat ze daar minder afhankelijk zou zijn van TS. Maar dat weet jij allemaal niet omdat je je nooit verdiept hebt in TS zijn postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:04 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Kan, maar ze is natuurlijk liever bij een man als TS die in Nederland financieel voor zichzelf kan zorgen, dan dat ze zelf haar boontjes hier moet doppen. Er wordt heel wat geld elk jaar van Nederland naar Polen gezonden.
Sorry. Het is inderdaad heel erg dat ik TS zijn leven niet net zo strak heb bijgehouden als jijquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Steek je vooroordelen maar in je gat, of zo. Zij geeft duidelijk aan dat ze in Polen wil wonen na haar studie, en TS kan kiezen of hij meekomt of niet. Zij wil helemaal niet in Nederland zijn bij een knul van 22 die haar onderhoudt, zij wil in Polen zijn. Ik kan me voorstellen dat een reden daarvoor is dat ze daar minder afhankelijk zou zijn van TS. Maar dat weet jij allemaal niet omdat je je nooit verdiept hebt in TS zijn postgeschiedenis.
dit is echt een goede reactie, bedankt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:06 schreef Seven. het volgende:
TS, tijd om wat assertiever te worden. Ze walst over je heen. Je mag niet weg met je vrienden, ze sloopt jouw dure spullen en wordt boos als je vraagt om er normaal mee om te gaan, ze zadelt je op met een torenhoog schuldgevoel omdat zij liever terug wil naar Polen. Ondertussen studeert zij terwijl jij zo'n beetje alles betaalt.
Allemaal signalen dat ze je niet respecteert. Dus ofwel kun je een ruggengraat groeien en iets zeggen in de strekking van 'vanaf nu doet mijn mening en mijn persoonlijk geluk er toe, dus als ik met mijn vrienden weg wil dan doe ik dat. Als je dat niet bevalt,dan staat het je vrij om een andere partner te vinden'. Ofwel je accepteert dat het altijd zo zal blijven.
?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit is echt een goede reactie, bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |