quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze biecht het netjes op dat er bijna iets (dus niets) gebeurd is en jij vindt haar onbetrouwbaar en sletterig?
Je bent een mafkees.
Ga eens naar een psycholoog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
Ja dat geef ik zelf ook al aan toch, ik weet dat ik blij moet zijn dat ze niets gedaan heeft en eerlijk is.. maar wat kan ik er aan doen als ik toch het vertrouwen ben kwijt geraakt?!
quote:
Bij jezelf te rade gaan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
Ja dat geef ik zelf ook al aan toch, ik weet dat ik blij moet zijn dat ze niets gedaan heeft en eerlijk is.. maar wat kan ik er aan doen als ik toch het vertrouwen ben kwijt geraakt?!
Niet onzeker zijn jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze biecht het netjes op dat er bijna iets (dus niets) gebeurd is en jij vindt haar onbetrouwbaar en sletterig?
Je bent een mafkees.
Dat je vriendin het niet toestaat dat iemand dr zoent is sletterig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Kostyan het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje sletterig,
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat je vriendin het niet toestaat dat iemand dr zoent is sletterig?
Jij gaat het nog heel zwaar krijgen in je leven.
Hij wil haar zoenen, er gebeurt niets. Hoe is ze dan verleid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt.
Wat laat verleiden? Er is toch niets gebeurd? Dan is ze dus niet verleid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt.
Ze heeft zich niet laten verleiden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt. En niet dat ik vind dat ze sletterig is, verkeerde woordkeuze
Er zit een schroef los bij je, ze heeft toch NIKS gedaan? Reken er maar op dat ze de volgende keer niet zo open en eerlijk is als jij als een tosti hierop reageert.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Ze laat zich niet verleiden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt. En niet dat ik vind dat ze sletterig is, verkeerde woordkeuze
Of verhuizen naar Afghanistan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef eleusis het volgende:
Als je dit soort 'problemen' niet wil, moet je op zoek naar een lelijkere vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |