quote:
Hou je bek, kut marokkaan, ga een geit neuken en je wijf verkrachten met haar theedoek.quote:
Geiten vallen op grote neuzen, sorry.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je bek, kut marokkaan, ga een geit neuken en je wijf verkrachten met haar theedoek.
Jij bent soms echt een mongoolquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je bek, kut marokkaan, ga een geit neuken en je wijf verkrachten met haar theedoek.
Ik gedraag me de laatste dagen dat ik hier ben gewoon normaal, kneus.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent áltijd een mongool, mongool.
Je hoeft je exuses niet te bieden omdat ik je geit niet kan delen, aangezien ik geen grote neus heb en jij welquote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geiten vallen op grote neuzen, sorry.
Als jij dat denkt , sukkelquote:Op donderdag 29 november 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik gedraag me de laatste dagen dat ik hier ben gewoon normaal, kneus.
kkbekkkneusquote:Op donderdag 29 november 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hoeft je exuses niet te bieden omdat ik je geit niet kan delen, aangezien ik geen grote neus heb en jij wel.
Nog altijd meer dan jou, al is dat niet zo moeilijk, mocro.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan weet je niet al te veel, turk.
dan jijquote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan jou, al is dat niet zo moeilijk, mocro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |