SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 29-11-2012 23:05:24 ]...
Is ook niet de moeite waard ....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
verder kwam ik niet na teruglezen van het vorige topic
en dan op de blaren zittenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
Buitenspelen in je vleesjurk en je vleesjurk opeten op de bbq.
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond een nieuwe droger gekocht, mijn oude was een beetje op, maakte herrie en het duurde steeds langer voordat mijn was droog was.
Maar deze mededeling paste eigenlijk beter in het vorige topic
Niet stiekum verder teruglezen !!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En u ook bedankt voor uw bijdrage
Hoe weet jij nou dat ik een nieuwe droger heb gekocht?quote:
Nee dat het beter in het vorige topic had gekund bedoel ikquote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik een nieuwe droger heb gekocht?
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dar het beter in get vorige topic had gekund bedoel ik
Je moet je handen even een stukje op schuivenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat het beter in het vorige topic had gekund bedoel ik
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging naar dr moestuintje of zo
verzopen in de bubbelsquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Chufi bezopen ?
zo typt ie welquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Chufi bezopen ?
Nee nog niet, want het seizoen begint zondag pasquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Chufi bezopen ?
Te weinig licht en een te klein toetsenbord en niet blind kunnen typen ....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je handen even een stukje op schuiven
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nog niet, want het seizoen begint zondag pas
ja ja ... smoesjes....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Te weinig licht en een te klein toetsenbord en niet blind kunnen typen ....
In een bubbelbad, nee mam daar zie je niets van.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang leve mijn laptop met verlichte toetsenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ? Soesjesquote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ... soesjes....
Ja zou ik ook moeten hebben ... Maar net een nieuwequote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lang leve mijn laptop met verlichte toetsen
Wil ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lang leve mijn laptop met verlichte toetsen
Die vond ik zo leuk, ik ken hem bijna uit mijn hoofdquote:
mooi !quote:
Dat poesie-mauw nummer van Dorus?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ja dat nummer hebben de red hot chili peppers gecoverd
Vooral de laatste regels zekerquote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vond ik zo leuk, ik ken hem bijna uit mijn hoofd
tekst is wel erg moeilijk hèquote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vond ik zo leuk, ik ken hem bijna uit mijn hoofd
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat poesie-mauw nummer van Dorus?![]()
Cool!
en .... Poesies zijn lelijk....quote:
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen
Alleen als ik dit liedje zing zing ik valsquote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef just me het volgende:
Kon je ook zo vals zingen? Ik moet wel altijd lachen als ik het hoor
Deis speel niet met mijn ballenquote:
Sorry Soury dat ik jouw ballen met die van Fann verwisselde ,,, Tis al weer een tijdje terug.. weet jequote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis speel niet met mijn ballen![]()
Mag ik in de OP
Ik zeg het niet vaak maar jouw ballen zijn legendarisch, ik wist meteen dat Chufi het over de jouwe hadquote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis speel niet met mijn ballen![]()
Mag ik in de OP
Ja, wel zeker 6 maandenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Soury dat ik jouw ballen met die van Fann verwisselde ,,, Tis al weer een tijdje terug.. weet je
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar jouw ballen zijn legendarisch, ik wist meteen dat Chufi het over de jouwe had
welluke smiley ?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat komt de smiley van justme
Haha de echte en neppe ballen, Iedereen kan die fout makenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Soury dat ik jouw ballen met die van Fann verwisselde ,,, Tis al weer een tijdje terug.. weet je
Ik heb geen neppe ballenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha de echte en neppe ballen, Iedereen kan die fout maken
Sojaballen zijn neppe ballenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen neppe ballen![]()
Daar durf ik me niet verder over uit te wijdenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha de echte en neppe ballen, Iedereen kan die fout maken
VLEES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar durf ik me niet verder over uit te wijden
Maar geen gehaktballenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soya zijjn ballen van soya !
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel... Ik ga niet tussen jullie in zitten
Ik dacht dat jij niet vies was van een trioquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet vies was van een trio
Ja sorry, daar is tie weer, maar ik zal geen plaatjes doenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, daar is tie weer, maar ik zal geen plaatjes doen
dank jequote:Op donderdag 29 november 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, daar is tie weer, maar ik zal geen plaatjes doen
Zucht de trio is afquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar hoe zit het met die 2 dames die volgende week komen? De ene ken je al, die heeft een nieuwe apotheek en dat komt ze vieren en ze neemt haar vriendin mee?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit hier nu minstens in een kwartet ,,,
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
doneBeter het was maar een grapje, ik wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
4 nachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 2 dames die volgende week komen? De ene ken je al, die heeft een nieuwe apotheek en dat komt ze vieren en ze neemt haar vriendin mee?
Hoe lang blijven ze?
Te laat, je staat er al inquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter het was maar een grapje, ik wil niet
4 nachten, een trio, andermans ballen, met soya ? waar ben ik terecht gekomen ??quote:
Helaas dusquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter het was maar een grapje, ik wil niet
Joh al die pillen. Coolquote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 2 dames die volgende week komen? De ene ken je al, die heeft een nieuwe apotheek en dat komt ze vieren en ze neemt haar vriendin mee?
Hoe lang blijven ze?
in de 40+ helquote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
4 nachten, een trio, andermans ballen, met soya ? waar ben ik terecht gekomen ??
Het Keldertje is er niets bij, maar ja 40+ hèquote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
4 nachten, een trio, andermans ballen, met soya ? waar ben ik terecht gekomen ??
Ja ik moest sowieso nog dagen opnemenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt vakantie opgenomen, neem ik aan?
nu dus effe nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik moest sowieso nog dagen opnemen
Tuurlijk Fannquote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Denk je om je hart?
Beter, je bent wel een goedkoop mannetje he?quote:
Ik heb niet zoveel nodigquote:Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, je bent wel een goedkoop mannetje he?
blijkbaar wel, maar ja dit is fokquote:
Ik snap die yt's nooit zo, ik klik ze nooit aan ook, Zit er een verborgen boodschap in ofzoquote:
Misschien wel gezien uitvoerende en titelquote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die yt's nooit zo, ik klik ze nooit aan ook, Zit er een verborgen boodschap in ofzo
Dat zal dan altijd een mystery blijvenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel gezien uitvoerende en titel![]()
LULquote:
Juist en dat hou ik liever ook zo of er zou een daadwerkelijke wending plaats moeten vinden, Dat er echt wat gebeurt en het nog serieus wordt ook...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zal dan altijd een mystery blijven
Dat is heel verstandig Cjoef, als je gaat trouwen ofzo dan horen we het welquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dat hou ik liever ook zo of er zou een daadwerkelijke wending plaats moeten vinden, Dat er echt wat gebeurt en het nog serieus wordt ook...
Ja, net zoals met die zwangere moslima laatstquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dat hou ik liever ook zo of er zou een daadwerkelijke wending plaats moeten vinden, Dat er echt wat gebeurt en het nog serieus wordt ook...
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, net zoals met die zwangere moslima laatst
Die is nog steeds niet bezwangerd btwquote:Op donderdag 29 november 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, net zoals met die zwangere moslima laatst
Ja joh. Er zitten gewoon een hoop vissen die alles uit je willen trekken. Hou privé en fok gescheiden. Geintjes en een beetje "fokken" is leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
beter !quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef APK het volgende:
Ik ga morgen een uurtje later beginnen![]()
Het nieuwe werken
Inderdaad ja, vroeger zou ik dan een uur later naar bed gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
beter !
op je ouwe dag![]()
Ik dacht vanochtend eerder te beginnen, valt de metro uitquote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef APK het volgende:
Ik ga morgen een uurtje later beginnen![]()
Het nieuwe werken
maar dan kan je beter niet meer doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Inderdaad ja, vroeger zou ik dan een uur later naar bed gaan
Whehehe, bij de metro doen ze dus ook aan het nieuwe werkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend eerder te beginnen, valt de metro uit
Dat is niet het idee van het nieuwe werkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dan kan je beter niet meer doen?
Oh dat wist ik nog niet ....quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh. Er zitten gewoon een hoop vissen die alles uit je willen trekken. Hou privé en fok gescheiden. Geintjes en een beetje "fokken" is leuk. Veel plezier
neequote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is niet het idee van het nieuwe werken
Ja GVD he !quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, bij de metro doen ze dus ook aan het nieuwe werken
verf bedoel ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeik kan geen verg meer zien
Jij moet een nieuw verlicht keyboard aanvragen bij jouw groepsleiderquote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeik kan geen verg meer zien
lulquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet een nieuw verlicht keyboard aanvragen bij jouw groepsleider
quote:
Ik ben weer populair bij de vrouwtjes...quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik ben weer populair bij de vrouwtjes...
Nee Chufi ik hoef niet naar Die Griekquote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen groepsleider? Of moet je dan prive naar de Griek
Nee Fann is niet origineelquote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik ben weer populair bij de vrouwtjes...
Heb je geen samenvattig? dat is een beetje laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef APK het volgende:
Een van de dames nog interesse in een Indiaantje?
R&P / Need some advice please
[ afbeelding ]
Ex-lid van The Village People zoekt Nederlandse vrouwquote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je geen samenvattig? dat is een beetje laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
ow serieus?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ex-lid van The Village People zoekt Nederlandse vrouw
klukkluk?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ex-lid van The Village People zoekt Nederlandse vrouw
Tot zoquote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow serieus?dan ga ik het even lezen
Ikquote:
Ja zo eng ben ik zelfs nietquote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het nu al een engerd
Ze had het toch niet over jouquote:
Het scripties gedoe is me te veelquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt. maar ook ff wezen kijken en zelfs ik vond het een engerd
Dat al, dom gedoe en zeker geen Darwin waardquote:
Fijn, ik ga een vrede pijp rokenquote:
Gewoon links laten liggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat al, dom gedoe en zeker geen Darwin waard
Ik ben nog steeds beetje indiaan, een stadse versie weliswaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:30 schreef sacha het volgende:
nah, de indiaan heeft het alweer opgegeven
die is al naar zijn nest nuquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:30 schreef sacha het volgende:
nah, de indiaan heeft het alweer opgegeven
Ik wou je net naar bed sturen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat ik ook ga doen trouwens
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou je net naar bed sturen.
Ja jezus, ik mag niet eens meer een ''kusje'' geven als iemand weggaat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen houden wel van slijmballen.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja jezus, ik mag niet eens meer een ''kusje'' geven als iemand weggaat?
Dat wil ik best geloven...quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.Vrouwen houden van aaandacht, zo beter?
Als het niet boeiend is, waarom post je het dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven...
Ach niet boeiend verder, fijne nachtrust.
Omdat ik type wat ik denk, slaap lekker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het niet boeiend is, waarom post je het dan?
Mijn gedachtes gaan veel sneller dan ik kan tiepen. truste.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik type wat ik denk, slaap lekker.
Goede vraag he.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat ik ook ga doen trouwens
Nieuwsgierigheid... Leuke eigenschapquote:
Dat is waar ! Maar ik denk dat sommige mensen verlegen worden van zoveel vragenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid... Leuke eigenschap![]()
Leverd je nog eens leuke verhalen op ofzo. Of gewoon geen gezellige tijd.
Oh, verlegen ja?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar ! Maar ik denk dat sommige mensen verlegen worden van zoveel vragen![]()
hoewel als je in zo'n topic allerlei dingen post, mag je vragen verwachten toch?
Kan ik ook nog iets bijleren misschien
Het was een terechte vraag !quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah ze kwam over alsof ze er veel ervaring mee had dus dan denk ik hoe vaak heb je het wel niet gedaan!?
In films zie je weleens van die grappige stukjes wat dat betreft, met 2 dames in een openbaar toilet oid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was een terechte vraag !
whut? moet jij dan haar tassie vasthouden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In films zie je weleens van die grappige stukjes wat dat betreft, met 2 dames in een openbaar toilet oid.
''wil je mijn handtasje even vasthouden?''
Maar natuurlijk mevrouw....
Neuh, de sketch gaat over 2 vrouwen in een openbare water closset ruimte, wel opletten FANN.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
whut? moet jij dan haar tassie vasthouden?
Denk dat ze met een half oor luistersquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, de sketch gaat over 2 vrouwen in een openbare water closset ruimte, wel opletten FANN.
ja ja ik maakte een grapje...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, de sketch gaat over 2 vrouwen in een openbare water closset ruimte, wel opletten FANN.
grapjequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze met een half oor luisters
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ik maakte een grapje...![]()
Ze vinden mijn tip vast niet goed daaro
Sportze Top !quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind het best, ik ga sporten... Kus erop.
Jawel dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ik maakte een grapje...![]()
Ze vinden mijn tip vast niet goed daaro
Morgenavond kan ik nog wel een uurtje vrijmaken als je er echt om zit te springenquote:
Gezellig !quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgenavond kan ik nog wel een uurtje vrijmaken als je er echt om zit te springen
pfffffffffffquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Nounou, wilde plannen hier...
Ik zie chuuf al zijn boxer aan je geven Fann.
Heb je trouwens nog gesport?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Nounou, wilde plannen hier...
Ik zie chuuf al zijn boxer aan je geven Fann.
Jaja, en 2 big tasty's op. 1810 calorien...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog gesport?
Gadverdammequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, en 2 big tasty's op. 1810 calorien...
Zoiets als waar jij dan een week niet meer voor hoeft te eten.![]()
Ligt eraan wat je doel is...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gadverdammezo helpt dat sporten natuurlijk niet erg heh
Ah... je wil een beetje gespierder worden enzo ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel is...
Ik sport om aan te komen in gewicht en om sterker te worden eventueel....
Sportschool is gewoon je lichaam in shape brengen.. Niet zozeer conditie maar gewoon uiterlijke appearance.
Misschien beter een ander weekend met wat meer tijd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfffffffffffik zie het nu ook ineens
Jawel,quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je wil een beetje gespierder worden enzo ?
Dat je er uitgebreid tijd voor vrij maakt bedoel je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien beter een ander weekend met wat meer tijd.
Ik zal niet om foto's vragen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel,
Hoef niet hulk hogan te worden ofzo, maar voorlopig ziet het er wel leuk uit denk ik...
Ja nu zou het meer als voorafje lijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat je er uitgebreid tijd voor vrij maakt bedoel je?
Fotos?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel,
Hoef niet hulk hogan te worden ofzo, maar voorlopig ziet het er wel leuk uit denk ik...
Keb nog wat fotoots, had ik gemaakt omdat iemand erom vroegquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal niet om foto's vragen...
Nah... bewaar die fantasiëen nou voor je vrouwelijk bezoek, lijkt me beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu zou het meer als voorafje lijken
ow oké !!!!!! la maar zienquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb nog wat fotoots, had ik gemaakt omdat iemand erom vroeg![]()
Ja laat ik dat maar eerst doen iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... bewaar die fantasiëen nou voor je vrouwelijk bezoek, lijkt me beter
Neuh, als er weer verbetering in zit dan misschien, tis meer ''kijk naar de verandering van mijn lijf foto''quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow oké !!!!!! la maar zien
Nee dusquote:
Doe maar niet Top, die foto's gaan heel internet overquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, als er weer verbetering in zit dan misschien, tis meer ''kijk naar de verandering van mijn lijf foto''
Denk dat KT dat ook wel weetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Doe maar niet Top, die foto's gaan heel internet overhou ze maar privé
Misschien als je private spice probeert...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... eigenlijk verveel ik megeen zak op TV
Ow.....quote:
Omdat de meeste vrouwen dan al naar bed zijn , behalve dan die die je kunt bellenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien als je private spice probeert...
Waarom zijn er trouwens niet van die bel dingen gericht op vrouwen? (die dingen die na 2 uur op tv komen oid)
Huh? ik snap je niet !quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zijn er trouwens niet van die bel dingen gericht op vrouwen? (die dingen die na 2 uur op tv komen oid)
Je Pener?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
KT boeit het niet zoveel, tis niet dat mijn pener er op staat oid...
En op facebook ga ik ook niet krampachtig doen als er een foto op staat van mij in zwembroek..
Ik bedoel, wat zijn we preuts als we daar al moeilijk om gaan doen?
Bel nu 0900 - blablaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh? ik snap je niet !
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je Pener?![]()
Noem je hem zo?
Nog geen plannen ,,, Ik laat het lekker op me afkomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.....dacht ik niet toch?
![]()
Dat maakte jij ervan![]()
Maar goed, ga je nog iets leuks doen met de dames? en dan bedoel ik uitstapjes ofzo... (
Ow............. dat wij vrouwen van die mannetjes gaan bellen die dan i je oor gaan lopen hijgen voor 1,30 euro per minuut?quote:
Komen ze uit Spanje? Dus al een soort van toerist? Of zijn ze hier al heel vaak geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen plannen ,,, Ik laat het lekker op me afkomen.
Nog ideeen om te doen?
Eerste keer hier... Toeristes dus, laten we het op 1 kennis houdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komen ze uit Spanje? Dus al een soort van toerist? Of zijn ze hier al heel vaak geweest?
En heel belangrijk !wat is jou relatie tot de dames ?
![]()
Voordat ik adviezen ga geven zijn dat wel belangrijke details
Ow...... pfffffff dan kan je van alles doen toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste keer hier... Toeristes dus, laten we het op 1 kennis houden
Dat allemaal zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...... pfffffff dan kan je van alles doen toch in Amsterdam?
Ga je gezellie een rondvaart maken ofzopannekoeken eten
![]()
Of naar een museum![]()
Of je haalt een zooi drank in huis en je geeft een feessie
Waarom zijn mannen daar wel ontvankelijk voor?...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow............. dat wij vrouwen van die mannetjes gaan bellen die dan i je oor gaan lopen hijgen voor 1,30 euro per minuut?
Nee dank je welzonde van mijn geld
Hormonen, aard van het mannetje.. Gaat wel weer over met de jarenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen daar wel ontvankelijk voor?...
Wanhopig zooitje zkr?
Liefde is ook wel wat waard...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hormonen, aard van het mannetje.. Gaat wel weer over met de jaren
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou écht nooit de behoefte hebben om zo'n vent tequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen daar wel ontvankelijk voor?...
Wanhopig zooitje zkr?
Ik ben niet rijk ofzo, wat denk je wel niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bel jij wel eens dan Top?is gewoon oplichting hoor, voor hetzelfde geld zitten er een paar
vrouwen met krulspelden op hun taat achter de telefoon
Al was je wel rijk dan is het nog nep, kan je beter een leuk vriendinnetje zoeken en daar meequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk ofzo, wat denk je wel niet?
Uiteraard...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Al was je wel rijk dan is het nog nep, kan je beter een leuk vriendinnetje zoeken en daar mee
bellen
Die heb je bij de hoeren ook, was een keer een documentaire op TV, best eenzame mannenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maarja, kan me best voorstellen... Nee ik heb het zelfs gehoord van zo een telefoon dame, dat er best wel eens gasten bellen die gewoon willen praten.
Dus je belt welquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maarja, kan me best voorstellen... Nee ik heb het zelfs gehoord van zo een telefoon dame, dat er best wel eens gasten bellen die gewoon willen praten.
Mja..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb je bij de hoeren ook, was een keer een documentaire op TV, best eenzame mannen![]()
die willen gewoon even praten enzo.. verder niks
Vaak missen ze gewoon hun vrouw, die is er vandoor of overledenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja..
Ik heb er best wel begrip voor.. Voor sommige mannen is het niet heel makkelijk allemaal.
Meisje... Vrouw...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een meisje op FOK die dat werk doet?
Dat dat kan ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een meisje op FOK die dat werk doet?
Tis maar zaad hoor, als je eenzaam bent.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vaak missen ze gewoon hun vrouw, die is er vandoor of overleden
Patricia, henk, ingrid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... oké.. noem maar geen namen
Ja stom eigenlijkquote:
PM me dr nummer maarquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... oké.. noem maar geen namen
Hij was ook leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij was zo slecht dat ik hem leuk vond.
Nou je krijgt het druk !quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik er nog wel ff bij deze aankomende week
Hoe laat komt ie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou je krijgt het druk !![]()
Ik ga de boel klaarzetten om te eten voor die Griek voordat ik straks geen puf meer heb![]()
toedeloe.......... see you later allemaal !
Over een uurtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg hoor nu![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Over een uurtjeOK fijne avond nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg hoor nu![]()
Waarom goddank?? Ik ken ook iemand van Fok die dat werk doet. Zij betaalt gewoon belasting, hoeft geen uitkering, en voorziet blijkbaar in een behoefte. Verder is het een hele leuke vrouw, niets mis mee, en ze hoeft zich zeker niet te schamen. Ze werkt, voorziet zich van een inkomen, omdat ze met al haar diploma's en na minstens een jaar solliciteren nog steeds geen 'gewone' baan kon bemachtigen. Ze mag zeer trots op zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja stom eigenlijkik ken gewoon niemand die dat werk doet dus het is ''de ver van mijn bed show''
goddank
Gewoon Goddank omdat het niks voor MIJ isquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom goddank?? Ik ken ook iemand van Fok die dat werk doet. Zij betaalt gewoon belasting, hoeft geen uitkering, en voorziet blijkbaar in een behoefte. Verder is het een hele leuke vrouw, niets mis mee, en ze hoeft zich zeker niet te schamen. Ze werkt, voorziet zich van een inkomen, omdat ze met al haar diploma's en na minstens een jaar solliciteren nog steeds geen 'gewone' baan kon bemachtigen. Ze mag zeer trots op zichzelf zijn.
Uiteraard moet je eerst een cursus volgenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Om in de taal van King Toppie te blijven...
Het lijkt me volkomen ''zaad'' zo'n ''baan'', het zou letterlijk mijn oren uitkomen
Zou ut ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard moet je eerst een cursus volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |