SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 29-11-2012 23:05:24 ]...
Is ook niet de moeite waard ....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
verder kwam ik niet na teruglezen van het vorige topic
en dan op de blaren zittenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
Buitenspelen in je vleesjurk en je vleesjurk opeten op de bbq.
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond een nieuwe droger gekocht, mijn oude was een beetje op, maakte herrie en het duurde steeds langer voordat mijn was droog was.
Maar deze mededeling paste eigenlijk beter in het vorige topic
Niet stiekum verder teruglezen !!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En u ook bedankt voor uw bijdrage
Hoe weet jij nou dat ik een nieuwe droger heb gekocht?quote:
Nee dat het beter in het vorige topic had gekund bedoel ikquote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik een nieuwe droger heb gekocht?
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dar het beter in get vorige topic had gekund bedoel ik
Je moet je handen even een stukje op schuivenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat het beter in het vorige topic had gekund bedoel ik
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging naar dr moestuintje of zo
verzopen in de bubbelsquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Chufi bezopen ?
zo typt ie welquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Chufi bezopen ?
Nee nog niet, want het seizoen begint zondag pasquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Chufi bezopen ?
Te weinig licht en een te klein toetsenbord en niet blind kunnen typen ....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je handen even een stukje op schuiven
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nog niet, want het seizoen begint zondag pas
ja ja ... smoesjes....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Te weinig licht en een te klein toetsenbord en niet blind kunnen typen ....
In een bubbelbad, nee mam daar zie je niets van.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang leve mijn laptop met verlichte toetsenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ? Soesjesquote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ... soesjes....
Ja zou ik ook moeten hebben ... Maar net een nieuwequote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lang leve mijn laptop met verlichte toetsen
Wil ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lang leve mijn laptop met verlichte toetsen
Die vond ik zo leuk, ik ken hem bijna uit mijn hoofdquote:
mooi !quote:
Dat poesie-mauw nummer van Dorus?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ja dat nummer hebben de red hot chili peppers gecoverd
Vooral de laatste regels zekerquote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vond ik zo leuk, ik ken hem bijna uit mijn hoofd
tekst is wel erg moeilijk hčquote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vond ik zo leuk, ik ken hem bijna uit mijn hoofd
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat poesie-mauw nummer van Dorus?![]()
Cool!
en .... Poesies zijn lelijk....quote:
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen
Alleen als ik dit liedje zing zing ik valsquote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef just me het volgende:
Kon je ook zo vals zingen? Ik moet wel altijd lachen als ik het hoor
Deis speel niet met mijn ballenquote:
Sorry Soury dat ik jouw ballen met die van Fann verwisselde ,,, Tis al weer een tijdje terug.. weet jequote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis speel niet met mijn ballen![]()
Mag ik in de OP
Ik zeg het niet vaak maar jouw ballen zijn legendarisch, ik wist meteen dat Chufi het over de jouwe hadquote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis speel niet met mijn ballen![]()
Mag ik in de OP
Ja, wel zeker 6 maandenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Soury dat ik jouw ballen met die van Fann verwisselde ,,, Tis al weer een tijdje terug.. weet je
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar jouw ballen zijn legendarisch, ik wist meteen dat Chufi het over de jouwe had
welluke smiley ?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat komt de smiley van justme
Haha de echte en neppe ballen, Iedereen kan die fout makenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Soury dat ik jouw ballen met die van Fann verwisselde ,,, Tis al weer een tijdje terug.. weet je
Ik heb geen neppe ballenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha de echte en neppe ballen, Iedereen kan die fout maken
Sojaballen zijn neppe ballenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen neppe ballen![]()
Daar durf ik me niet verder over uit te wijdenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha de echte en neppe ballen, Iedereen kan die fout maken
VLEES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar durf ik me niet verder over uit te wijden
Maar geen gehaktballenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soya zijjn ballen van soya !
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel... Ik ga niet tussen jullie in zitten
Ik dacht dat jij niet vies was van een trioquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet vies was van een trio
Ja sorry, daar is tie weer, maar ik zal geen plaatjes doenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, daar is tie weer, maar ik zal geen plaatjes doen
dank jequote:Op donderdag 29 november 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, daar is tie weer, maar ik zal geen plaatjes doen
Zucht de trio is afquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar hoe zit het met die 2 dames die volgende week komen? De ene ken je al, die heeft een nieuwe apotheek en dat komt ze vieren en ze neemt haar vriendin mee?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit hier nu minstens in een kwartet ,,,
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
doneBeter het was maar een grapje, ik wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
4 nachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 2 dames die volgende week komen? De ene ken je al, die heeft een nieuwe apotheek en dat komt ze vieren en ze neemt haar vriendin mee?
Hoe lang blijven ze?
Te laat, je staat er al inquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter het was maar een grapje, ik wil niet
4 nachten, een trio, andermans ballen, met soya ? waar ben ik terecht gekomen ??quote:
Helaas dusquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter het was maar een grapje, ik wil niet
Joh al die pillen. Coolquote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 2 dames die volgende week komen? De ene ken je al, die heeft een nieuwe apotheek en dat komt ze vieren en ze neemt haar vriendin mee?
Hoe lang blijven ze?
in de 40+ helquote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
4 nachten, een trio, andermans ballen, met soya ? waar ben ik terecht gekomen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |