quote:
Vorige week beweerde Evi dat ze ca. 5 kilo is afgevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ja geef ze nog wat luxe, dat hebben ze nog niet gehad...
Fatima is de eerste deelnemer die dikker terugkomt dan dat ze heen is gegaan
Dat is natuurlijk ook niksquote:Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vorige week beweerde Evi dat ze ca. 5 kilo is afgevallen
Als ze idd wint, is dat wel iets om terug te kijken. Om dan te zien of de redactie weer eens dom bezig is geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij had Fajah net een ketting om!!
En ze heeft ook een haarstylistquote:Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vorige week beweerde Evi dat ze ca. 5 kilo is afgevallen
Niet minder dan Fajah was afgevallen,quote:
Ligt er ook aan hoeveel spiermassa je had.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
?is behoorlijk wat. Dan oog je wel slanker dan voorheen hoor.
Mwah.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
is het nog enigszins het kijken waardIk ben enkele weken geleden afgehaakt namelijk
Als ik je zeg dat de winnaars van deze proef in een luxe bungalow mogen overnachten. Weet je dan al genoeg?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
is het nog enigszins het kijken waardIk ben enkele weken geleden afgehaakt namelijk
Ik meende zwarte touwtjeste zien, zou echt een faal zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze idd wint, is dat wel iets om terug te kijken. Om dan te zien of de redactie weer eens dom bezig is geweest.
Zijn ze marionetten?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik meende zwarte touwtjeste zien, zou echt een faal zijn.
Is al geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Fajay wint dit niet hoor... Vorige week zag je toch in het voorstukje dat christophe iets van "deze is voor u matthias" ...
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 06-12-2012 om 20:54:21#ExpeditieRobinson Ik ga gewoon winnen. Fatima
reageer retweet
5 kg op 30 dagen zonder al teveel fatsoenlijk eten is in mijn ogen niet heel veel... volgens mij is Peggy al 10 kg kwijtquote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
?is behoorlijk wat. Dan oog je wel slanker dan voorheen hoor.
Ja op die manier.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
5 kg op 30 dagen zonder al teveel fatsoenlijk eten is in mijn ogen niet heel veel... volgens mij is Peggy al 10 kg kwijt
Dat heeft hij net gezegd, dus dat is al geweestquote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Fajay wint dit niet hoor... Vorige week zag je toch in het voorstukje dat christophe iets van "deze is voor u matthias" ...
Jupquote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de winnaars van deze proef in een luxe bungalow mogen overnachten. Weet je dan al genoeg?
Peggy was zeven kilo kwijt, maar is veel lichter. Fatima is net zoveel kwijt als Fajah, dus dat ze niets is afgevallen is gewoon onzin.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
5 kg op 30 dagen zonder al teveel fatsoenlijk eten is in mijn ogen niet heel veel... volgens mij is Peggy al 10 kg kwijt
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 06-12-2012 om 20:57:30Je hebt de #huilebalk in ieder geval al gewonnen @fajah_lourens 😉😉😘 #ExpeditieRobinson reageer retweet
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 06-12-2012 om 20:58:05“@Fatimademelo: Je hebt de #huilebalk in ieder geval al gewonnen @fajah_lourens 😉😉😘 #ExpeditieRobinson” LOL reageer retweet
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 06-12-2012 om 20:58:05“@Fatimademelo: Je hebt de #huilebalk in ieder geval al gewonnen @fajah_lourens 😉😉😘 #ExpeditieRobinson” LOL reageer retweet
Na Survivor gezien te hebben stelt dit program sowieso minder voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
vroeger werd dit ook een stuk spannender in beeld gebracht
Peggy woog toch 48 kilo nu en 54 voorafquote:Op donderdag 6 december 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Dennis tegen ze laten praten, zoals hij dit programma presenteert, dan vallen ze in slaap en van de balk af.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zullen bij deze proef aan de deelnemers ook die spannende muziek moeten laten horen.
Oepsquote:Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft hij net gezegd, dus dat is al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |