Ook leuk toch.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me erg leuk om te doen. Vandaag zo'n oefenpleidooi gehad in de werkgroepAlleen ik mag er geen doen, moet een arrest presenteren
Nouja, het is ook niet onaardig, maar vergeleken met pleiten in een oefenpleidooi is het saai en droogquote:
M'n essay is de deur uit hoor, toch nog 2700 woorden. ^^quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Denk dat we de plagiaat scanner maar op de proef gaan stellen
Oh ik weet niet, denk dat ik liever het arrest zou presenteren dan een oefenpleidooi houden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, het is ook niet onaardig, maar vergeleken met pleiten in een oefenpleidooi is het saai en droog
Netjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
M'n essay is de deur uit hoor, toch nog 2700 woorden. ^^
Op hoop van zegen dan maar.
Is dat Don Draper in je UI?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
M'n essay is de deur uit hoor, toch nog 2700 woorden. ^^
Op hoop van zegen dan maar.
Belachelijk veel goede series beschikbaar en dan ga je Mad men kijkenquote:
Ik vond het een prima serie. Goeie cast. Mooie decors en sfeerimpressies. Goeie dialogen en personages ook. Verder is het gewoon subjectief natuurlijk en moet je gewoon vinden wat jij ervan wilt vinden. I don't care verder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Belachelijk veel goede series beschikbaar en dan ga je Mad men kijken
Snoozefest galore.
Ze zijn erquote:
Mad Men was niet door te komen inderdaad. Wat een slaapverwekkende bedoening.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Belachelijk veel goede series beschikbaar en dan ga je Mad men kijken
Snoozefest galore.
Super toch? Je was zelfs nog bang dat je een 5 had!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zijn er![]()
Heb zelf een 6.8 (afgerond wat ze op de EUR doen dus een 7). Niet het cijfer waar ik zoveel voor gedaan en geleerd heb, maar gezien de toets en de uitslagen bij vele anderen kan ik niet meer dan tevreden zijn.
Als ze het afronden dus op de Dean's List , toch leuk meegenomen.
Zeker, zit alsnog bij de 17% beste resultaten dus zo slecht ging het eigenlijk niet. Heb gewoon een paar stomme fouten gemaakt , die fouten hebben mijn 8 gekost (opvallend dat er zo weinig mensen hoger dan een 6 hebben gescoord).quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:07 schreef N0rah het volgende:
[..]
Super toch? Je was zelfs nog bang dat je een 5 had!
Op de Dean's List ronden ze inderdaad af.
Heeeeeeeel even tussendoor...welk vak hebben jullie het over?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker, zit alsnog bij de 17% beste resultaten dus zo slecht ging het eigenlijk niet. Heb gewoon een paar stomme fouten gemaakt , die fouten hebben mijn 8 gekost (zeer weinig cijfer hoger dan een 6 gescoord dus op dit tentamen).
Inleiding privaatrecht. Thanks!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heeeeeeeel even tussendoor...welk vak hebben jullie het over?
Gefeliciteerd overigens allebei!
Leuk vak.quote:
Ben net bijgekomen van een kater dus een borrel sla ik overquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Maharbal het volgende:
Gefelicidinges.
Ik ga zo maar aan de borrel.
Ik ga zo ook maar weer eens aan de drank inderdaad. Strak plan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Maharbal het volgende:
Gefelicidinges.
Ik ga zo maar aan de borrel.
Haha ja zou best 's kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef Keyos het volgende:
Er was maar 1 iemand met een 9, ben benieuwd of dat VonBalluseck is.
Jah, het moest gewoon af. tot 4 uur gewerkt, 7 uur de wekker, deadline om 2 uurquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
NetjesToch nog gepakt door de inspiratie?
Is kwestie van smaak, ik vind het een geweldige serie. De personages zijn gewoon goed en ik houd van dramaquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mad Men was niet door te komen inderdaad. Wat een slaapverwekkende bedoening.
Je hebt gelijk hoor, het is smaak. In ieder geval niet de mijnequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Is kwestie van smaak, ik vind het een geweldige serie. De personages zijn gewoon goed en ik houd van drama
Agree. Geweldige serie, heel mooi ook hoe ze de gebeurtenissen en veranderingen in de 60s (van de stijve begin 60s naar de swinging late 60s bijvoorbeeld) zo subtiel in de serie hebben verwerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Is kwestie van smaak, ik vind het een geweldige serie. De personages zijn gewoon goed en ik houd van drama
quote:Your result (7.0) is in the 52 best results.
You belong to the top 12% (11%) for this exam.
Gefeliciteerd ! en Noor ook !!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Keyos het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
Hopen maar dat NotGuilty een dikke voldoende heeft.
Nog een verzoekje, ik zit op de EUR!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Zou een openingspostaasgier mij toe willen voegen in het volgende deel onder Rijksuniversiteit Groningen? Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Zou een openingspostaasgier mij toe willen voegen in het volgende deel onder Rijksuniversiteit Groningen? Bij voorbaat dank.
Genoteerd!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Nog een verzoekje, ik zit op de EUR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |