AAAAAAAAAAALLLL BYYYYYYY MYYYYYSEEEEEEELFFFquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
DOOOOOOOS DEEEEEES ARE GUNNNNN
Ik hoor je hier.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAALLLL BYYYYYYY MYYYYYSEEEEEEELFFF
TOUUUUUUUUT SEULEEEEEEMEEEEEEEEEEEEENTquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoor je hier.
Ik zal zometeen even een belletje plegen om te zeggen dat je even stiller moet zijn.
Welk gebied heb je?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een onderzoeksnotitie kost meer tijd dan ik aanvankelijk dacht. Gelukkig had ik mijn planning redelijk flexibel ingedeeld. Ik hoef alleen nog wat jurisprudentie door te spitten voor mijn tweede onderzoeksvraag. Verder moet ik nog twee korte conclusies en wat standpunten van partijen op een rijtje zetten.
KAYLEIGH ! IS IT TOO LATE TO SAY I'M SORRY ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:11 schreef Maharbal het volgende:
EVERY NOW AND THEN I GET A LITTLE BIT LONELY
Ik vind Half Of My Heart altijd mooi.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:11 schreef Boterbartje het volgende:
http://open.spotify.com/track/3GsHbBXnIbUUmvevSl5rrD
Of ICH BIN WIE DUHUUUUquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
Nog zo'n klassieker:
DU, DU ALLEIN KANNST MICH VERSTEHEN.
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jouw lievelingswinkel isquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef Tchock het volgende:
Burgerlijk procesrecht klaar, even langs mijn lievelingswinkel geweest en nu naar huisWeekend
Verdomme, daar heb ik ook zin in. Tijd om uit bed te kruipen en actief te worden.quote:
Concertoquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jouw lievelingswinkel is![]()
Een LP-verzamelaar?quote:
True; maar alles voor Battle Studies is eigenlijk wel het mooiste met meet dat bluesachtige erin met als kerst op de pizza: Where the light isquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind Half Of My Heart altijd mooi.
Kerst op de pizzaquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True; maar alles voor Battle Studies is eigenlijk wel het mooiste met meet dat bluesachtige erin met als kerst op de pizza: Where the light is
Living on the edge toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:11 schreef Boterbartje het volgende:
Boh lekker; ik heb nu hamkaas met ketchup maar de ham lag al een week in de koelkast en smaakt niet heel lekker.. achja ben toch al ziek
Zeker, wat een heerlijk gevoel!quote:
De roquefort is volgens mij ook ontdekt door iemand die zijn brood in een grot had laten liggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:11 schreef Boterbartje het volgende:
Boh lekker; ik heb nu hamkaas met ketchup maar de ham lag al een week in de koelkast en smaakt niet heel lekker.. achja ben toch al ziek
Ja nou kaas is toch al schimmel dat kun je altijd wel blijven eten maar ham nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De roquefort is volgens mij ook ontdekt door iemand die zijn brood in een grot had laten liggen
UvA zeker?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Snax het volgende:
Ergerlijk dit, waarom kun je je voor de jaar 1 tweede semester eerste blok vakken niet zelf aanmelden maar worden ze gekopieerd? Dat wordt dus overplaatsen/extensief. Stom.
Duurquote:
Uiteraardquote:
Ik kreeg die mail ook net, hahaquote:
Dat kan wel ja. Sowieso zijn meer mainstream dingen altijd goedkoper op andere plekken. Maar voor veel dingen en dan vooral vinyl is Concerto echt niet duur. Vorige week een single van Atoms For Peace gekocht uit beperkte oplage voor 9 euro, en dan hadden ze hem ook nog voor mij uit Engeland gehaaldquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef eriksd het volgende:
Peter Gabriel Deluxe Box was daar 164,95. Bij Bol 114.95
Veel succes ermee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, pleitnota schrijven voor oefenpleidooi.
Lijkt me erg leuk om te doen. Vandaag zo'n oefenpleidooi gehad in de werkgroepquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, pleitnota schrijven voor oefenpleidooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |