![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish en een kalende zuurpruim genaamd mschol,
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Hmm eigenlijk maar eens mijn foto winternariseren
Als ik nou eens mijn timeline kan veranderen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
http://www.terapixel.eu/english.phpblijkbaar is dat de grootste "foto" tot nu toe
heb er ooit één gemaakt in Rotterdam, maar degene die hem had opgeslagen heeft em per ongeluk gedelete
nee, zo'n ding
https://www.google.nl/sea(...)C3UMWYFeub1AXW1oCADAwij hadden er zelf een gemaakt voor school opdracht
En dan leg je in photoshop (of ander programma) al die foto's naast elkaar
een camera heeft de megapixels, niet de lens

Ik neem aan dat ze voor die terapixel een telelens hebben gebruikt.
een 650d zou iets van 56 foto's moeten maken voor 1 gigapixel
En niet alles draait om de megapixels ook aan de sensor etc grgr
quote:
ik zie er een slakkenhuis in
Had ik dit al gezegd? In het zwart van de babyogen het weerspiegelde gezicht van de fotograaf zien?
Was dus echt FUCKING dure apparatuur
Voor dat geld heb je makkelijk een auto
Waar zijn mijn middeleeuwse vriendjes?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Haha aldie ik heb echt iets prachtigs op facebook. Meisje had naakt fotos gestuurd en lingerie dus er is binnekort zon party in een of andere toko dat je met carnaval kleren gaat. Dat meisje reageerde daar steeds op en dan Zegt iemand opeens "Ja jij hebt al een mooi lingerie pakje klaar."
Ooh, wat is mijn slaapkamer smerig koud. Toch even een verwarming zien te claimen
Zit nog in dubio. Erg goede games, maar CoH heb ik al en ik heb eigenlijk meer dan genoeg,