Laatste post:quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef deVerdeler het volgende:
Vertel je ervaringen hier.
Enige keer dat ik wat heb meegemaakt is al weer een hele tijd terug. Ik ben nu 24 en toen was ik 12 ofzo. Ik was met m'n broertje en een vriend in een bos naast ons dorp. We waren diep in het bos een hut aan het bouwen. Ik hoorde m'n naam vallen alsof diegene vlak naast me stond, maar het vreemde is dat ik toen hoog in een boom zat en feitelijk niemand naast me kan staan.
Dus ik riep naar beneden of iemand mij had geroepen. M'n broertje was wat verder in het bos en zei dat hij niks gehoord had, noch dat hij me geroepen had. M'n maatje ook niet.
M'n maatje klom ook een boom in die naast de boom stond waarin ik geklommen was. Hij klom tot op dezelfde hoogte als waar ik zat. En plots hoorde we beide zijn naam. Het was geen geroep of iets dergelijks. Echt alsof iemand tussen ons in zat. We keken elkaar aan. We dachten letterlijk dat het gewoon iets natuurlijks was.
Op een gegeven moment kwam mijn broertje aangerend en riep naar boven "Wat is er?". Ik zei toen "Waarom?". Hij zei dat ik hem geroepen had. Nou echt niet dus.
Vervolgens zei die vriend van me dus dat als we nog één keer ons naam horen dat we er dan van door gingen. En ja hoor.... dit keer heel hard in ons oor. Je wilt niet weten hoe hard we naar m'n huis gingen fietsen en op mijn kamer bleven. M'n maatje durfde niet meer naar buiten, dus moest zijn vader hem komen ophalen![]()
We lachen er nu nog om.
Ik heb nooit een geest gezien, maar dit vond ik wel genoeg.![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:49 schreef Catnip het volgende:
[..]
Precies.. haha..tenminste ik denk er wel wat anders over..maar wel goed bedachtHet zou best weleens zo kunnen zijn.
The face of Evil.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:29 schreef aequus het volgende:
youtube filmpje is door spook verwijdert?
Hmm...Het is het geloof dat bergen verzet.. Zeker in dromen moet dat echt wel werken.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:49 schreef Catnip het volgende:
[..]
Precies.. haha..tenminste ik denk er wel wat anders over..maar wel goed bedachtHet zou best weleens zo kunnen zijn.
Suikertekort?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, toen ik nog in mijn oude huis 'de flat' woonde, had ik wel een aantal dingen waar ik dacht van WTF. Destijds was ik er heilig van overtuigd dat het geesten waren, maar nu twijfel ik toch wel, omdat het toch best lang geleden is.
Ik had dus een keertje dat ik wakker werd, om 9 uur. Ging zitten en pakte een tijdschrift. Toen ik eenmaal een blik had geworpen op dat tijdschrift kreeg ik een enorme klap tegen m'n hoofd. Ben ongeveer een uur bewusteloos (?) geweest, en ik ging een tweede poging doen. Weer zitten, weer een blik werpen, en weer zo'n harde klap tegen m'n hoofd, op dezelfde plek. Om 11 uur was ik weer bij bewustzijn en toen had ik echt iets van... wat is dit?
Niemand was thuis, behalve ik.
Mijn katten kunnen niet zo hard slaan.
De 'hand' kwam uit een hoek waar mijn bed in stond. Niemand kon erachter of ertussen staan. Achter me stond een raam, en ik woonde op de vijfde verdieping.
Ik weet nog steeds niet wat het was.
Nee, ik zakte niet weg, ik was in 1 keer nokkie :p En het was ook echt een hele harde klap tegen mn hoofd.quote:
Had je ook pijn op de plek van die klap? Blauwe plek, bult of rode huid?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik zakte niet weg, ik was in 1 keer nokkie :p En het was ook echt een hele harde klap tegen mn hoofd.
Ik heb vaker suiker tekort, en dat is dus totaal iets anders.
Heb wel eens een schok gekregen van een stopcontact en dat voelde ook ongeveer zo - was de bedrading daar wel in orde?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, toen ik nog in mijn oude huis 'de flat' woonde, had ik wel een aantal dingen waar ik dacht van WTF. Destijds was ik er heilig van overtuigd dat het geesten waren, maar nu twijfel ik toch wel, omdat het toch best lang geleden is.
Ik had dus een keertje dat ik wakker werd, om 9 uur. Ging zitten en pakte een tijdschrift. Toen ik eenmaal een blik had geworpen op dat tijdschrift kreeg ik een enorme klap tegen m'n hoofd. Ben ongeveer een uur bewusteloos (?) geweest, en ik ging een tweede poging doen. Weer zitten, weer een blik werpen, en weer zo'n harde klap tegen m'n hoofd, op dezelfde plek. Om 11 uur was ik weer bij bewustzijn en toen had ik echt iets van... wat is dit?
Niemand was thuis, behalve ik.
Mijn katten kunnen niet zo hard slaan.
De 'hand' kwam uit een hoek waar mijn bed in stond. Niemand kon erachter of ertussen staan. Achter me stond een raam, en ik woonde op de vijfde verdieping.
Ik weet nog steeds niet wat het was.
Nee, geen zichtbare plekken, althans niet dat ik weet. 't Was op m'n achterhoofd, moeilijk kijken dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Had je ook pijn op de plek van die klap? Blauwe plek, bult of rode huid?
Als in dat het beurs was? Was dat toevallig ook de plek waarmee je landde op de grond?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, geen zichtbare plekken, althans niet dat ik weet. 't Was op m'n achterhoofd, moeilijk kijken dus
Maar het deed wel een beetje zeer ja.
Ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Als in dat het beurs was? Was dat toevallig ook de plek waarmee je landde op de grond?
Niet stiekum je hoofd tegen de muur gebeukt, of je bedrand? Soms net voor ik in slaap val heb ik nog wel eens zo'n val-spasme.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik lag in bed, en ben niet op de rond gevallen. Er werd tegen mijn hoofd geslagen, ik raakte buiten bewustzijn en werd een uur later weer wakker.
Nee, want ik lag in dezelfde positie als toen ik wakker was. Alleen wat slapper en met het boekie op mn schoot. :pquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet stiekum je hoofd tegen de muur gebeukt, of je bedrand? Soms net voor ik in slaap val heb ik nog wel eens zo'n val-spasme.
Klinkt als een bijzondere ervaring in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want ik lag in dezelfde positie als toen ik wakker was. Alleen wat slapper en met het boekie op mn schoot. :p
Dat was het zeker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Klinkt als een bijzondere ervaring in ieder geval.
Was dat tijdens een slaapverlamming?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Jammer dat het niet te verklaren valt.
Ik heb ook weleens gehad dat opeens een kat de kamer binnen kwam lopen en onder mijn bureaustoel ging zitten. Echter, de kat was een paar weken daarvoor overleden.
Nee, ik wist toen al wat een slaapverlamming was.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Was dat tijdens een slaapverlamming?
Was het dan zo dat het binnen een paar seconden verdween en je net wakker werd uit een droom? Dan durf je ook nog wel eens dingen zien die er eigenlijk niet zijn...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik wist toen al wat een slaapverlamming was.
Ik kon me gewoon draaien, en ging ook op de rand van het bed zitten om te kijken of er daadwerkelijk iets was.
Nope, ik kon die nacht niet slapen, was klaarwakker. Ik hoorde hem de kamer binnengaan, op mijn tas ploffen (die ik speciaal voor hem neer had gelegd omdat hij ziek was.), en daarna liep hij naar de bureaustoel waar hij zich ging wassen. Duurde in totaal 5 minuten denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Was het dan zo dat het binnen een paar seconden verdween en je net wakker werd uit een droom? Dan durf je ook nog wel eens dingen zien die er eigenlijk niet zijn...
En wat gebeurde er toen? Verdween hij "plots"?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, ik kon die nacht niet slapen, was klaarwakker. Ik hoorde hem de kamer binnengaan, op mijn tas ploffen (die ik speciaal voor hem neer had gelegd omdat hij ziek was.), en daarna liep hij naar de bureaustoel waar hij zich ging wassen. Duurde in totaal 5 minuten denk ik.
Ja, ik hoorde niets meer. En er was niets meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:46 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen? Verdween hij "plots"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |