Goede uitleg man, ik ben overtuigd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Party gangers gaan loesoeee!
[..]
Wat begrijp je er niet aan... Zoals het plaatje een paar posts na ons al laat zien belast je daar ook flink je onderrug...
Als je je benen omhoog doet en dus je knieen optrekt en je benen kruist. Ligt je rug helemaal plat op de bank. Deze kan niet hol of bol gaan staan. Gewoon stukje onderrug ontlasting.
Doe dit ook alleen als ik last van me rug, maar helpt in dat geval wel.
Niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goede uitleg man, ik ben overtuigd.
'me rug'
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goede uitleg man, ik ben overtuigd.
'me rug'
Bak een taart en vier het!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef esv7 het volgende:
Hebben jullie ook eelt net boven het midden van de handpalm? Begin dat te krijgen nu, waar ee stang de hand raakt.
Het Merk Olimp en het merk QNT staat ook alles in het Russisch of pools op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
schien haalt XXL hun whey niet meer uit Polen, niet gevraagd. B&F zet hun leverancier we
Bodybuilders die hard sporten en goed Nederlands kunnen, lekker geloofwaardig.quote:
Die blanke gast z'n tepels mogen er anders ook wel wezen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tepels van die vent zijn gezwollen door de prohormonen volgens mij.
Heb je het nou over die bb-er of over Jelle Brandt Corsius?quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tepels van die vent zijn gezwollen door de prohormonen volgens mij.
Die schema's van jou en je tips om de 'onderrug te ontlasten' tijdens het bankdrukken, dat is pas onzin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je moet hier altijd met van die "onzin" komen om serieus genomen te worden he?
Vlees is niet duur, chips zijn goedkoop.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is vlees zo duur? voor 6 hamburgers kan je ook 6 zakken chips halen
Ze kan ook beter wiskunde uitleggen, (wiskunde lerares). Maar een nette chick, zo zie ik ze graag.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef Yamcha het volgende:
Hier een fimpje van een chick(ze benched meer dan 99% uit dit topic) die uitlegt hoe je met correcte vorm moet benchen.
Je mag dr houden. Het is godverdomme net een kerel, niks vrouwelijkss aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze kan ook beter wiskunde uitleggen, (wiskunde lerares). Maar een nette chick, zo zie ik ze graag.
Ziet er smerig uit ja. Die zet regelmatig een spuitje denk ik. Door dit soort smerige wijven denken normale vrouwen dat ze er binnen twee weken ook zo uit zien en doen ze alleen cardio.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag dr houden. Het is godverdomme net een kerel, niks vrouwelijkss aan
Dat ass...quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef Seam het volgende:
Dan vond ik die 17 jarige chick die hier laatste gepost werd een stuk beter inderdaad.
As a matter of fact...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die schema's van jou en je tips om de 'onderrug te ontlasten' tijdens het bankdrukken, dat is pas onzin.
Rug moet toch juist een arch hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
As a matter of fact...
belast je de onderrug minder wanneer je de voeten omhoog houdt en je benen kruist omdat je rug dan ook daadwerkelijk plat op de bank blijft.
Ik kreeg dit als tip van van de fysiotherapeut toen bleek dat ik een zwakke onderrug had (die ik vervolgens ook sterker heb moeten trainen) die uitstraalde in mijn nek.
Omdat...?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De Precision Engineerd shakebeker is trouwens geniaal.
Mijn mening: niets mis met gespierde vrouwen, zolang ze nog maar wel vrouwelijke rondingen (borsten, heupen, billen) hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef Seam het volgende:
Dan vond ik die 17 jarige chick die hier laatste gepost werd een stuk beter inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |