Dat ass...quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef Seam het volgende:
Dan vond ik die 17 jarige chick die hier laatste gepost werd een stuk beter inderdaad.
As a matter of fact...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die schema's van jou en je tips om de 'onderrug te ontlasten' tijdens het bankdrukken, dat is pas onzin.
Rug moet toch juist een arch hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
As a matter of fact...
belast je de onderrug minder wanneer je de voeten omhoog houdt en je benen kruist omdat je rug dan ook daadwerkelijk plat op de bank blijft.
Ik kreeg dit als tip van van de fysiotherapeut toen bleek dat ik een zwakke onderrug had (die ik vervolgens ook sterker heb moeten trainen) die uitstraalde in mijn nek.
Omdat...?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De Precision Engineerd shakebeker is trouwens geniaal.
Mijn mening: niets mis met gespierde vrouwen, zolang ze nog maar wel vrouwelijke rondingen (borsten, heupen, billen) hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef Seam het volgende:
Dan vond ik die 17 jarige chick die hier laatste gepost werd een stuk beter inderdaad.
Vlees is o.a. relatief duur omdat er eerst allerlei voedingstoffen ingegooid moeten worden voordat je vlees krijgt. En er moet nogal veel in voor relatief weinig vlees. Dat is een van de redenen waarom vlees eten minder goed is voor het milieu.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vlees is niet duur, chips zijn goedkoop.
Relatief, je zegt het zelf alquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vlees is o.a. relatief duur omdat er eerst allerlei voedingstoffen ingegooid moeten worden voordat je vlees krijgt. En er moet nogal veel in voor relatief weinig vlees. Dat is een van de redenen waarom vlees eten minder goed is voor het milieu.
Hangt er vanaf... mijn borstspieren groeien nog steeds....quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rug moet toch juist een arch hebben?
Fysiotherapeuten.
Ik koop altijd scharrel rund...quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Relatief, je zegt het zelf alEen dier laten leven kost geld, daar mag je best voor betalen. Chips maken kost geen drol.
Over die chick, ze ziet er netjes uit. Ze tilt, competatief, duhhh, dat ze gespierder is.
Strawberry milkshake - Whey Perfectionquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef Weissman het volgende:
Mijn whey is op, binnenkort weer nieuwe bestellen. Welke smaak hebben jullie ?
ik...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft hier weleens scharrel kip gegeten? Een kennis vertelde mij dat de verschillen in smaak sterk merkbaar waren.
Is het nou eigenlijk ook gewoon gezonder?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik...
Ik heb me voeding totaal omgegooid.
Er zit wel wat verschil in (zeker als je het gewoon naturel eet), anders valt het wel mee.
Maar goed, dit is mijn ervaring.
Er zit ook een verschil tussen een beetje trainen en competitief gewichtheffen. Kijk het filmpje even af en luister goed naar wat ze zegt. Op de manier waarop zij (en de rest van de filmpjes die gelinked zijn) het uitlegt leg je de focus meer op je borstspieren en minder op je front delts. Die kan je beter trainen op je schouder dag en op borstdag concentreren op je (duh) borst. De correcte form geeft minder kans op schouderblessures. Mocht je rugproblemen hebben kan je je beter concentreren op het oplossen van de oorzaak ipv symptoonbestrijding waardoor je meer kans hebt op andere blessures.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... mijn borstspieren groeien nog steeds....
Eerder had ik wel een gebogen rug, maar daar heb ik ontzettende klachten van gekregen.
Vaak degene die ik erop wijs, en die het vervolgens probeert met de rug plat op de bank, vindt de oefening zwaarder worden.
Absoluut!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk ook gewoon gezonder?
Ieder het zijne...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen een beetje trainen en competitief gewichtheffen. Kijk het filmpje even af en luister goed naar wat ze zegt. Op de manier waarop zij (en de rest van de filmpjes die gelinked zijn) het uitlegt leg je de focus meer op je borstspieren en minder op je front delts. Die kan je beter trainen op je schouder dag en op borstdag concentreren op je (duh) borst. De correcte form geeft minder kans op schouderblessures. Mocht je rugproblemen hebben kan je je beter concentreren op het oplossen van de oorzaak ipv symptoonbestrijding waardoor je meer kans hebt op andere blessures.
Als je niet weet waar je over praat kan je het beste maar geen advies geven aan mensen.
Dat lijkt mij een hele taak, maar het wordt ook een automatisme op een gegeven moment. Het is ook veel duurder toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Absoluut!
Die discussie is hier eerder geweest, en er gaan veel mensen lopen branden erop.
Maar als je bijvoorbeeld gemarineerde kip e.d. of geen scharrel kip koopt, dan zitten er veel meer antibiotica stoffen in, en door de marinades e.d. de E nummers. (uitkijken voor E102, E951 E621.)
Ik eet zelf alleen nog maar scharrel rund, en scharrel kip, alles zo naturel mogelijk. Ik eet zelfs aardappels zonder zout en zonder jus. (beetje ketchup voor de smaak).
Als ik pasta maak, dan is het die macaroni en spaghetti groente van de AH, pasta (welke soort dan ook) en sugocasa saus (natuurlijke tomatensaus).
Of bijv rijst met wokgroente en scharrel gehakt
of bijv bbq krieltjes (niet zo goed eigenlijk) met wokgroente en scharrel gehakt
ik let erop bij alles.
Wat is veel? Als je genoeg verdiend dan maak je je daar geen zorgen over. Plus ik merk gewoon heel sterk verschil (nee geen placebo effect) in mijn algehele fitheid e.d.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele taak, maar het wordt ook een automatisme op een gegeven moment. Het is ook veel duurder toch?
Ik geef niemand de tip om het zo te doen. Iemand vroeg waarom mensen dat doen of waarom je het zo zou kunnen doen. Het antwoord is en blijft om je onderrug te ontlasten. Wil niet echt tot je doordringen he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die schema's van jou en je tips om de 'onderrug te ontlasten' tijdens het bankdrukken, dat is pas onzin.
Maargoed ik begrijp aan de reactie daaronder alweer dat fysiotherapeuten geen kennis met betrekking tot spieren en gewrichten hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
As a matter of fact...
belast je de onderrug minder wanneer je de voeten omhoog houdt en je benen kruist omdat je rug dan ook daadwerkelijk plat op de bank blijft.
Ik kreeg dit als tip van van de fysiotherapeut toen bleek dat ik een zwakke onderrug had (die ik vervolgens ook sterker heb moeten trainen) die uitstraalde in mijn nek.
Scharrelkip is wel iets heel anders dan biologische kip he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Absoluut!
Die discussie is hier eerder geweest, en er gaan veel mensen lopen branden erop.
Maar als je bijvoorbeeld gemarineerde kip e.d. of geen scharrel kip koopt, dan zitten er veel meer antibiotica stoffen in, en door de marinades e.d. de E nummers. (uitkijken voor E102, E951 E621.)
Ik eet zelf alleen nog maar scharrel rund, en scharrel kip, alles zo naturel mogelijk. Ik eet zelfs aardappels zonder zout en zonder jus. (beetje ketchup voor de smaak).
Als ik pasta maak, dan is het die macaroni en spaghetti groente van de AH, pasta (welke soort dan ook) en sugocasa saus (natuurlijke tomatensaus).
Of bijv rijst met wokgroente en scharrel gehakt
of bijv bbq krieltjes (niet zo goed eigenlijk) met wokgroente en scharrel gehakt
ik let erop bij alles.
Dan heb ik het omgedraaid. Ik bedoel dus echt de kip die in de wei rondloopt, biologische dus?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Scharrelkip is wel iets heel anders dan biologische kip he.
Prijs supermarkt kip = +- 5,50 per kilo (productieduur van 6 weken)
Prijs scharrel kip = +- 12 per kilo
Prijs biologische kip = +- 25 per kilo (productieduur van maanden)
Daarmee wil ik zeggen dat scharrelkip echt niet geweldig veel beter is dan normale kip, naast grotere leefruimtes en de absentie van groeihormonen. Als je echt het verschil wilt maken zou je echt aan de biologische kip moeten ipv scharrel.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_de_fitness.html
beste is om je kip zelf te slachten, je pakt de kip, draait zijn nek om, hakbijl om zijn kop eraf te hakken, vlees mes om de ingewanden eruit te halen, ophangen voor het bloed eruit te krijgen, dan verder slachten en af spoelen in water, daarna kruiden en de gril inquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft hier weleens scharrel kip gegeten? Een kennis vertelde mij dat de verschillen in smaak sterk merkbaar waren.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beste is om je kip zelf te slachten, je pakt de kip, draait zijn nek om, hakbijl om zijn kop eraf te hakken, vlees mes om de ingewanden eruit te halen, ophangen voor het bloed eruit te krijgen, dan verder slachten en af spoelen in water, daarna kruiden en de gril in
Je hebt echt zoveel slechte fysiotherapeuten, niet normaal meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rug moet toch juist een arch hebben?
Fysiotherapeuten.
eens, fysio's zijn fitness instructeurs geworden, luie honden dat het zijn!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt echt zoveel slechte fysiotherapeuten, niet normaal meer.
Sommige hebben echt van die hele vage behandelingstechnieken, had toen knieklachten die fysiotherapeut dacht dat het zou helpen als hij er stroom erop zou zetten.![]()
Mijn tenniselleboog is trouwens bijna weer helemaal weg na een paar dagen actieve rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |