Vreselijkquote:
say what?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef Suikertante het volgende:
Ik zat opgescheept met een enorme massagestaaf
Ach ja alles voor de kinderen hequote:Op donderdag 29 november 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
klinkt inderdaad vreselijk Logi
bol.com heeft hier ook al cadeautjes langs gebrachtIdeaal.
Lijkt me best leuk zo'n staafquote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef Suikertante het volgende:
Omdat wij een keer op een plek op vakantie waren waar alleen vreselijke dingen gekocht kunnen worden doen wij dit spel met grotendeels afschuwelijke cadeautjesOp de terugweg van Nepal hadden we bijvoorbeeld de grootste gedrochten in onze rugtassen want je mag de cadeautjes natuurlijk niet weggooien! Ik zat opgescheept met een enorme massagestaaf
Die gaat dit jaar weer het spel in
Het is op zich wel leuk, ware het niet dat het een "familie moetje" is waar iedereen leuk en gezellig doet maar achter de rug om de ergste dingen worden gezegd over elkaar. En dat voelt altijd zo nep gezellig imho..quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik had niet door dat het om belachelijke cadeaus ging.
Met leuke cadeau's zou 't best wel nog gezellig kunnen zijn, toch?
bahquote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Het is op zich wel leuk, ware het niet dat het een familie is waar iedereen leuk en gezellig doet maar achter de rug om de ergste dingen worden gezegd over elkaar. En dat voelt altijd zo nep gezellig imho..
zondequote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Het is op zich wel leuk, ware het niet dat het een "familie moetje" is waar iedereen leuk en gezellig doet maar achter de rug om de ergste dingen worden gezegd over elkaar. En dat voelt altijd zo nep gezellig imho..
Idd maar 1 op 1 zijn het super lieve mensen.quote:
Geen idee, vast wel? Nooit op gelet eigenlijk?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
zonde![]()
Even on-topic: ik vroeg me af of de baby eigenlijk tijdens de bevalling een stuk actief kan blijven. Ik bedoel: ik heb een erg drukke buikbaby en ik vraag me af of hij/zij tijdens de bevalling zo druk zal blijven doen (behalve natuurlijk tijdens het effectieve geboren worden), of is dat een moment waarop ze stilletjes alles laten gebeuren?
Luuk is nog best actief gebleven tijdens de bevalling. Al was het na het vliezen breken niet zo goed te voelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
zonde![]()
Even on-topic: ik vroeg me af of de baby eigenlijk tijdens de bevalling een stuk actief kan blijven. Ik bedoel: ik heb een erg drukke buikbaby en ik vraag me af of hij/zij tijdens de bevalling zo druk zal blijven doen (behalve natuurlijk tijdens het effectieve geboren worden), of is dat een moment waarop ze stilletjes alles laten gebeuren?
Hier ook heel actief tijdens de bevalling. Ctg vond hij sowieso niks dus daar bleef hij tegenaan schoppen. Toen de vliezen gebroken waren en hij zo'n elektrode op zijn hoofd had werd hij rustiger.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
zonde![]()
Ohh wat leuk!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:57 schreef ohnee het volgende:
tja dec staat voor de deur, dan worden zelfs de prijzen op mp flink omhoog geschroefd.Tot het treurige aan toe
.
Kreeg net een appje van een vriendin: heb jij meegedaan op FB aan de lief! actie? Ja hoezo??
Je hebt gewonnen!!! WAAAAAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb gemailt, ben benieuwd wanneer ik dat superleuke shirtje binnenkrijg voor de kleine meid.![]()
Vind t zo leuk. ^^
Mijne had tijdens het persen zelfs nog de hikquote:Op donderdag 29 november 2012 17:29 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Luuk is nog best actief gebleven tijdens de bevalling. Al was het na het vliezen breken niet zo goed te voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je gewonnen hebt Ohnee!
Pessie, een wasmachine winnen is ook wel heeeel relaxed zeg!A grand adventure has begun.
Dan hoef ik jullie dus niet uit te nodigenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ach ja alles voor de kinderen hedus 1 dec. is het even doorbijten
5dec is met mijn familie, en dat is gewoon normale sinterklaas ala de grote zak cadeautjes en veel lekkers.
kerst en oud&nieuw laten we dit jr aan ons voorbij gaan qua verplichtingen, we hebben besloten dat we lekker gaan cocoonen met ons gezinnetje. Heb daar nu al zin in!![]()
![]()
Die is mooi!!!!quote:
Fysio? Bij mij leek het ook op bekkenklachten maar uiteindelijk bleek het een enorm vastzittende spier te zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Die is mooi!!!!
Ik heb een vraagje rond bekkenbodemklachten. Wie heeft er 'helaas' ervaring mee?
Sinds enkele dagen heb ik nl 's nachts met regelmaat last van een heel pijnlijke rechterbil, ook met lopen of op andere momenten is het prijs, en is het hopen tot de pijn snel overgaat. Zou dit een teken kunnen zijn van bekkenbodem ellende. Mijn kleine ukkepuk zit komende maandag nl 4 maanden in mijn baarmoeder, en het lijkt me een beetje vroeg!!!
Nog een weekje doorbijten tot sinterklaas het land weer uit is. De kinderen van mijn vriend, zijn nl ontzettend aan het stuiteren als ze bij ons zijn. Sinterklaas is leuk, maar met een ADHD/pdd-nos kind is het anders ook al druk genoeg in huis.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fysio? Bij mij leek het ook op bekkenklachten maar uiteindelijk bleek het een enorm vastzittende spier te zijn.
Dinsdagavond mag ik op controle bij de verloskundige, dus daar maar aankaarten, en op zoek naar goede fysio in Assen of omgeving.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef papillion het volgende:
Fysio kan er waarschijnlijk wel meer over zeggen. Had rond die tijd ook wel last bij lang/fout zitten van stuitje en werd wakker als ik te lang op een zei lag, maar het trok vervolgens ook wel weer weg. Ervaring met echte klachten heb ik dus niet en kan wat dat betreft eigenlijk niets nuttigs zegen.
Als het morgen weer zo'n feest is als vandaag, ga ik wel proberen te bellen inderdaad. Alleen staat er morgen een sinterklaasfeest gepland vlak na werktijd. I'll do my best!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef pessie het volgende:
Mandy morgen je vk even bellen welke fysio zij je aanraden. Ik heb helaas ervaring met bekkenpijn. Het kan idd ook een spier zijn, of een verkeerde houding.
In het ziekenhuis zit een waar mijn praktijk naar verwijst, daar werd ik ook naartoe verwezen maar ik vond Haren-Assen een beetje omslachtig en na 4 weken ging het opeens veel beter deze zwangerschap.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef -mandy- het volgende:
[..]
[..]
Dinsdagavond mag ik op controle bij de verloskundige, dus daar maar aankaarten, en op zoek naar goede fysio in Assen of omgeving.
Fijn voelt het niet in alle geval!
[..]
Als het morgen weer zo'n feest is als vandaag, ga ik wel proberen te bellen inderdaad. Alleen staat er morgen een sinterklaasfeest gepland vlak na werktijd. I'll do my best!
Ik duim voor je Liza!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:
Pessie en ohnee, leuke prijsjes!
Mandy ik hoop dat het iets is dat nog te verhelpen is en dat je al nu niet met bekkenprobs zit!
Als een laatste nesteldrangaanval en rommelende darmen het signaal zijn om te bevallen, dan is 't waarschijnlijk stilaan mijn beurt.
Stiekem wil ik toch graag nog 'n novemberbaby.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:
Mandy ik hoop dat het iets is dat nog te verhelpen is en dat je al nu niet met bekkenprobs zit!
Als een laatste nesteldrangaanval en rommelende darmen het signaal zijn om te bevallen, dan is 't waarschijnlijk stilaan mijn beurt.
Leuk!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Hooiwagen het volgende:
Spannend hoor, die naderende bevallingen!
Mandy, hoop dat het geen bekkenpijn is!
Vanmiddag op het werk verteld en iedereen reageerde zo leuk. Kreeg al een knuffeltje en een mooi bloemstuk en allemaal dames die enthousiast willen gaan handwerken
![]()
.
*gaat duimen voor november baby*quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:
Oeeeeh ga jij ook al rommelen?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef Solagratia het volgende:
Dat voorwerk is echt nasty zeg. Zullen we indalingsweeen zijn (jeej voor indalen). Dus zo lekker douchen en dan slapen.
Leuk dat je lieve reacties hebt gekregen Hooiwagen!
Succes vannacht Liza! Hopelijk komt er een baby!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 03:09:43 ]
+1!quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:02 schreef OooLizaooO het volgende:
Logi
Weer een ochtend zonder baby. Straks bij de gyn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 07:33:25 ]
Leuk dat je die tip geeft, die stond namelijk ook in een boek dat ik gelezen heb ("je tweede kind" Naia Edwards).quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Estrys, da's ook rot.voor dat kleine mannetje ook. Ik heb altijd met kennismaken met de nieuwe broer de baby in z'n bedje gehouden zodat mijn schoot en armen vrij waren voor de groten zeg maar. En dan zo samen kijken naar t nieuwe kindje. Als ik daar de foto's van zie, van een in mij weggekropen peuter ben ik daar nog steeds blij om.
Misschien voor S ook fijn om daar bewust mee om te gaan als ie t nu al zo voelt?
En jay voor pillen die werken!
Ja die tip had ik ook al gekregen, lijkt mij inderdaad goed. Het is ook gewoon zo onhandig allemaal. Nu met sint, de feestdagen, zijn verjaardag en wennen op school en zo. En dan een baby erbij. Echt belachelijk veelquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Estrys, da's ook rot.voor dat kleine mannetje ook. Ik heb altijd met kennismaken met de nieuwe broer de baby in z'n bedje gehouden zodat mijn schoot en armen vrij waren voor de groten zeg maar. En dan zo samen kijken naar t nieuwe kindje. Als ik daar de foto's van zie, van een in mij weggekropen peuter ben ik daar nog steeds blij om.
Misschien voor S ook fijn om daar bewust mee om te gaan als ie t nu al zo voelt?
En jay voor pillen die werken!
Dat is idd wel erg veel voor zo'n manneke zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja die tip had ik ook al gekregen, lijkt mij inderdaad goed. Het is ook gewoon zo onhandig allemaal. Nu met sint, de feestdagen, zijn verjaardag en wennen op school en zo. En dan een baby erbij. Echt belachelijk veelWe proberen de feestdagen in ieder geval zo rustig mogelijk te houden. En school stellen we gewoon een maandje uit. Het hoeft ook allemaal niet ineens.
Weet ik eigenlijk niet. Sta nu te wachten op monitor en dan bij gyn. Vorige keer was t enkel inwendig onderzoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende poging tot omhoog komen zal ik het nr de fysio er bij even bijpakken.. kinderen zijn om 12u vrij Spen haalt die op gelukkig.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 09:55:33 ]
Het werd mij destijds afgeraden ivm chronische spierziekte, maar kan wel eens navragen of het misschien toch een mogelijkheid is!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
Logi, ben je naast de fysio wel eens bij een chiropractor oid geweest met je bekkenklachten?
Door wie werd dat afgeraden? Ja, geen idee idd of dat mag/kan in jouw geval. Maar ze helpt mij zó goed bij mijn rugklachten en hoofdpijn/migraine. Of ze ook echt iets doet voor mijn bekken weet ik niet, kan ik niet echt vergelijken (ik kom al bij haar van voordat ik zwanger was, wellicht zouden mijn bekkenklachten nog véél erger zijn als ik daar niet kwam, geen idee) maar ik heb wel de ervaring dat de chiro dingen kan bewerkstelligen waar het werk van de fysio stopt, zeg maar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Het werd mij destijds afgeraden ivm chronische spierziekte, maar kan wel eens navragen of het misschien toch een mogelijkheid is!
Diesje heel veel sterkte!
Een arts in het ziekenhuis maar dat is al een hele tijd geleden, misschien dat het nu wel juist zou kunnen? Ga ht straks gewoon opzoeken/navragenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Door wie werd dat afgeraden? Ja, geen idee idd of dat mag/kan in jouw geval. Maar ze helpt mij zó goed bij mijn rugklachten en hoofdpijn/migraine. Of ze ook echt iets doet voor mijn bekken weet ik niet, kan ik niet echt vergelijken (ik kom al bij haar van voordat ik zwanger was, wellicht zouden mijn bekkenklachten nog véél erger zijn als ik daar niet kwam, geen idee) maar ik heb wel de ervaring dat de chiro dingen kan bewerkstelligen waar het werk van de fysio stopt, zeg maar.
Het valt onder de vergoeding van alternatieve geneeswijzen trouwens. Dus als je iets van een aanvullende verzekering hebt, heb je wel een dekking in die hoek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Een arts in het ziekenhuis maar dat is al een hele tijd geleden, misschien dat het nu wel juist zou kunnen? Ga ht straks gewoon opzoeken/navragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |