abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119750383
Zwangerschap & geboorte

26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_119750934
Zou het, twee bevallingen in één topic? :o O+
pi_119751023
:W
Hangt er van af hoe snel het gaat met het topic ;).
Gewoon een goed gevuld dagje vandaag. Liever zo, dan gaat de tijd wat sneller.
En ook nog eens proberen toegeven aan nesteldrang: speelhoek opnieuw ingericht voor grote broer, kasten verzet, park helemaal afgesopt met dethol (mmmmmmmmmhjammie), nu moet ik de leeggemaakte en verzette kasten weer vullen. Maar ik voel ondertussen al waarom ik niet te vaak meer aan die nesteldrang toe gaf *auw*.
Maar wél tevreden van 't resultaat *O*!
pi_119751142
Klinkt goed! :)
pi_119751217
Nou, je bent er klaar voor Liza, go! :%
pi_119751286
pffff wat gaan jullie hard. Gister sinterklaascadeautjes in huis gehaald. Had mijn moeder meegenomen voor het sjouwwerk maar ik heb het vannacht toch geweten. *auw*

Maarrrr, nog maar 3 weken werken en dan 2 weken kerstvakantie en daarna met (vervroegd) verlof *O*

Ik heb het mijn collega ook lastig gemaakt met stopzetten van ouderschapsverlof tijdens zwangerschapsverlof dus die heeft ook nog wat te doen...
pi_119751377
:D lekker!

Hier gaan we vanavond cadeautjes halen voor het grote sint dobbelspel :D
pi_119751419
Lang leve bol.com, die bracht hier een tijdje geleden de Sint-cadeaus al.
Wou ze graag in huis voor mijn ud, dat ik 't zeker niet uit 't oog verloor (of dat ik door omstandigheden er niet zo omkunnen ofzo). En ja dan kan m'n lief of de oma of ... er nog steeds om, maar vond het gewoon te leuk om het zelf nog te kunnen doen :@ :+
pi_119751465
Groot gelijk :)
pi_119751528
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef Logician het volgende:

het grote sint dobbelspel :D
wa's da? :D
pi_119751688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

wa's da? :D
Vreselijk :') Maar de kinderen vinden het super leuk.

Met de hele schoonfamilie in een cirkel met hapjes en drankjes, om een hele grote bult cadeautjes, een enorme dobbelsteen, en een uitgeprint papier met opdrachten. Een beetje zoals het MAD spel, als je een cadeautje hebt gewonnen en uitgepakt kan iemand deze ook weer door een andere opdracht afpakken zeg maar. Uiteindelijk is iedereen aan het vechten om een bepaald cadeau wat iedereen leuk vind :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 17:09:13 ]
pi_119751933
klinkt inderdaad vreselijk Logi :D

bol.com heeft hier ook al cadeautjes langs gebracht :Y Ideaal.
pi_119751995
Omdat wij een keer op een plek op vakantie waren waar alleen vreselijke dingen gekocht kunnen worden doen wij dit spel met grotendeels afschuwelijke cadeautjes :') Op de terugweg van Nepal hadden we bijvoorbeeld de grootste gedrochten in onze rugtassen want je mag de cadeautjes natuurlijk niet weggooien! Ik zat opgescheept met een enorme massagestaaf :o Die gaat dit jaar weer het spel in })
pi_119752001
Ik zou zoiets nog zelf leuk vinden :D :@ :@ :@
pi_119752021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef Suikertante het volgende:
Ik zat opgescheept met een enorme massagestaaf
say what? ~O>
pi_119752044
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
klinkt inderdaad vreselijk Logi :D

bol.com heeft hier ook al cadeautjes langs gebracht :Y Ideaal.
Ach ja alles voor de kinderen he ;) dus 1 dec. is het even doorbijten ;)

5dec is met mijn familie, en dat is gewoon normale sinterklaas ala de grote zak cadeautjes en veel lekkers.

kerst en oud&nieuw laten we dit jr aan ons voorbij gaan qua verplichtingen, we hebben besloten dat we lekker gaan cocoonen met ons gezinnetje. Heb daar nu al zin in! O+ O+ O+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 17:22:48 ]
pi_119752088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef Suikertante het volgende:
Omdat wij een keer op een plek op vakantie waren waar alleen vreselijke dingen gekocht kunnen worden doen wij dit spel met grotendeels afschuwelijke cadeautjes :') Op de terugweg van Nepal hadden we bijvoorbeeld de grootste gedrochten in onze rugtassen want je mag de cadeautjes natuurlijk niet weggooien! Ik zat opgescheept met een enorme massagestaaf :o Die gaat dit jaar weer het spel in })
Lijkt me best leuk zo'n staaf :P

Ja iedereen koopt idd iets belachelijks, vandaar meestal het gevecht om het minst erge.
Vorig jr was dat de sneeuw bol, die ik uiteindelijk mee nam :7

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 17:23:16 ]
pi_119752153
Ik had niet door dat het om belachelijke cadeaus ging :D.
Met leuke cadeau's zou 't best wel nog gezellig kunnen zijn, toch? :s)
pi_119752210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik had niet door dat het om belachelijke cadeaus ging :D.
Met leuke cadeau's zou 't best wel nog gezellig kunnen zijn, toch? :s)
Het is op zich wel leuk, ware het niet dat het een "familie moetje" is waar iedereen leuk en gezellig doet maar achter de rug om de ergste dingen worden gezegd over elkaar. En dat voelt altijd zo nep gezellig imho..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 17:25:02 ]
pi_119752214
Als de sneeuwbal het minder erge is..... :o

Hier gewoon op 5 december met de hele familie bij elkaar. 1 supergelovig neefje, 1 die niet meer geloofd en 1 die er sowieso niks van snapt (Midas dus).
pi_119752230
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef Logician het volgende:

[..]

Het is op zich wel leuk, ware het niet dat het een familie is waar iedereen leuk en gezellig doet maar achter de rug om de ergste dingen worden gezegd over elkaar. En dat voelt altijd zo nep gezellig imho..
bah :r
pi_119752233
Dat spel is best leuk, werd hier eerder altijd met de schoonfamilie gedaan met kerst. Alleen waren dat altijd wel echt kutcadeaus, niets wat je écht zou willen hebben :')
pi_119752301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef Logician het volgende:

[..]

Het is op zich wel leuk, ware het niet dat het een "familie moetje" is waar iedereen leuk en gezellig doet maar achter de rug om de ergste dingen worden gezegd over elkaar. En dat voelt altijd zo nep gezellig imho..
zonde -O-

Even on-topic: ik vroeg me af of de baby eigenlijk tijdens de bevalling een stuk actief kan blijven. Ik bedoel: ik heb een erg drukke buikbaby en ik vraag me af of hij/zij tijdens de bevalling zo druk zal blijven doen (behalve natuurlijk tijdens het effectieve geboren worden), of is dat een moment waarop ze stilletjes alles laten gebeuren?
pi_119752312
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

bah :r
Idd maar 1 op 1 zijn het super lieve mensen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 17:34:53 ]
pi_119752349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

zonde -O-

Even on-topic: ik vroeg me af of de baby eigenlijk tijdens de bevalling een stuk actief kan blijven. Ik bedoel: ik heb een erg drukke buikbaby en ik vraag me af of hij/zij tijdens de bevalling zo druk zal blijven doen (behalve natuurlijk tijdens het effectieve geboren worden), of is dat een moment waarop ze stilletjes alles laten gebeuren?
Geen idee, vast wel? Nooit op gelet eigenlijk?
pi_119752407
quote:

[..]

zonde -O-

Luuk is nog best actief gebleven tijdens de bevalling. Al was het na het vliezen breken niet zo goed te voelen.
*poef* nu is het weg
pi_119752500
quote:

[..]

zonde -O-

Hier ook heel actief tijdens de bevalling. Ctg vond hij sowieso niks dus daar bleef hij tegenaan schoppen. Toen de vliezen gebroken waren en hij zo'n elektrode op zijn hoofd had werd hij rustiger.
pi_119752765
Sneu volk, staat er zo'n wereldbolletje van 9e van de Aktion op MP voor 25e :')
pi_119753245
tja dec staat voor de deur, dan worden zelfs de prijzen op mp flink omhoog geschroefd. :P Tot het treurige aan toe :').

Kreeg net een appje van een vriendin: heb jij meegedaan op FB aan de lief! actie? Ja hoezo??
Je hebt gewonnen!!! WAAAAAH! :D :D *O* :D :D

Heb gemailt, ben benieuwd wanneer ik dat superleuke shirtje binnenkrijg voor de kleine meid. :s)
Vind t zo leuk. ^^
pi_119753432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:57 schreef ohnee het volgende:
tja dec staat voor de deur, dan worden zelfs de prijzen op mp flink omhoog geschroefd. :P Tot het treurige aan toe :').

Kreeg net een appje van een vriendin: heb jij meegedaan op FB aan de lief! actie? Ja hoezo??
Je hebt gewonnen!!! WAAAAAH! :D :D *O* :D :D

Heb gemailt, ben benieuwd wanneer ik dat superleuke shirtje binnenkrijg voor de kleine meid. :s)
Vind t zo leuk. ^^
Ohh wat leuk! :D Wat voor shirtje?
pi_119754634

Degene rechtsonder ^^
pi_119754721
Dat zijn duidelijk de leukere berichten Ohnee! Leuk hoor :) die wil ik ook wel winnen.
pi_119754753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:29 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Luuk is nog best actief gebleven tijdens de bevalling. Al was het na het vliezen breken niet zo goed te voelen.
Mijne had tijdens het persen zelfs nog de hik O+
Beweeglijk weet ik eigenlijk niet meer.
pi_119754848
Vond het ook een heel leuk bericht ! :P Win normaal nooit wat dus dit is wel een leuke opkikker zo aan het eindje met de laatste loodjes ^^.

Ik voelde mn zoon niet meer tijdens de bevalling maar ik zat met veel pijn en later met inleiden helemaal ingesnoerd dus kan zjn dat ik het gewoon niet opgemerkt heb, was te druk bezig met bevallen hahaha.
  donderdag 29 november 2012 @ 18:58:54 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119755085
Ohnee wat leuk!
Ik won ook nooit wat, totdat ik werd gebeld dat ik een wasmachine had gewonnen :P

Keshet is wel vaker wat minder actief online, ik ga nog steeds voor maandag.
  donderdag 29 november 2012 @ 19:09:17 #36
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119755415
Hullo! Ik had toch al gepost vandaag? Dacht ik? Anyways, niks te melden hoor. Morgenochtend weer controle in het ziekenhuis!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je gewonnen hebt Ohnee!
Pessie, een wasmachine winnen is ook wel heeeel relaxed zeg!
A grand adventure has begun.
  donderdag 29 november 2012 @ 19:09:19 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_119755417
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef Logician het volgende:

[..]

Ach ja alles voor de kinderen he ;) dus 1 dec. is het even doorbijten ;)

5dec is met mijn familie, en dat is gewoon normale sinterklaas ala de grote zak cadeautjes en veel lekkers.

kerst en oud&nieuw laten we dit jr aan ons voorbij gaan qua verplichtingen, we hebben besloten dat we lekker gaan cocoonen met ons gezinnetje. Heb daar nu al zin in! O+ O+ O+
Dan hoef ik jullie dus niet uit te nodigen :P :+ Scheelt weer :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119756064
Wasmachine.. das wel een beste prijs zeg! :D
Ik had je ook nog niet gespot Keshet maar het gaat soms zo snel dat ik soms bijna een heel topic mis LOL. Het zal nu toch niet lang meer duren?? ;) Dit weekend wordt vast jou weekend Keshet ^^. ;)
pi_119756318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:43 schreef ohnee het volgende:
[ afbeelding ]

Degene rechtsonder ^^
Die is mooi!!!!

Ik heb een vraagje rond bekkenbodemklachten. Wie heeft er 'helaas' ervaring mee?

Sinds enkele dagen heb ik nl 's nachts met regelmaat last van een heel pijnlijke rechterbil, ook met lopen of op andere momenten is het prijs, en is het hopen tot de pijn snel overgaat. Zou dit een teken kunnen zijn van bekkenbodem ellende. Mijn kleine ukkepuk zit komende maandag nl 4 maanden in mijn baarmoeder, en het lijkt me een beetje vroeg!!!

Nog een weekje doorbijten tot sinterklaas het land weer uit is. De kinderen van mijn vriend, zijn nl ontzettend aan het stuiteren als ze bij ons zijn. Sinterklaas is leuk, maar met een ADHD/pdd-nos kind is het anders ook al druk genoeg in huis.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119756480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Die is mooi!!!!

Ik heb een vraagje rond bekkenbodemklachten. Wie heeft er 'helaas' ervaring mee?

Sinds enkele dagen heb ik nl 's nachts met regelmaat last van een heel pijnlijke rechterbil, ook met lopen of op andere momenten is het prijs, en is het hopen tot de pijn snel overgaat. Zou dit een teken kunnen zijn van bekkenbodem ellende. Mijn kleine ukkepuk zit komende maandag nl 4 maanden in mijn baarmoeder, en het lijkt me een beetje vroeg!!!

Nog een weekje doorbijten tot sinterklaas het land weer uit is. De kinderen van mijn vriend, zijn nl ontzettend aan het stuiteren als ze bij ons zijn. Sinterklaas is leuk, maar met een ADHD/pdd-nos kind is het anders ook al druk genoeg in huis.
Fysio? Bij mij leek het ook op bekkenklachten maar uiteindelijk bleek het een enorm vastzittende spier te zijn.
pi_119756610
Fysio kan er waarschijnlijk wel meer over zeggen. Had rond die tijd ook wel last bij lang/fout zitten van stuitje en werd wakker als ik te lang op een zei lag, maar het trok vervolgens ook wel weer weg. Ervaring met echte klachten heb ik dus niet en kan wat dat betreft eigenlijk niets nuttigs zegen.
  donderdag 29 november 2012 @ 19:41:54 #42
259886 pessie
pi_119756669
Mandy morgen je vk even bellen welke fysio zij je aanraden. Ik heb helaas ervaring met bekkenpijn. Het kan idd ook een spier zijn, of een verkeerde houding.
pi_119756816
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

Fysio? Bij mij leek het ook op bekkenklachten maar uiteindelijk bleek het een enorm vastzittende spier te zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef papillion het volgende:
Fysio kan er waarschijnlijk wel meer over zeggen. Had rond die tijd ook wel last bij lang/fout zitten van stuitje en werd wakker als ik te lang op een zei lag, maar het trok vervolgens ook wel weer weg. Ervaring met echte klachten heb ik dus niet en kan wat dat betreft eigenlijk niets nuttigs zegen.
Dinsdagavond mag ik op controle bij de verloskundige, dus daar maar aankaarten, en op zoek naar goede fysio in Assen of omgeving.

Fijn voelt het niet in alle geval!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef pessie het volgende:
Mandy morgen je vk even bellen welke fysio zij je aanraden. Ik heb helaas ervaring met bekkenpijn. Het kan idd ook een spier zijn, of een verkeerde houding.
Als het morgen weer zo'n feest is als vandaag, ga ik wel proberen te bellen inderdaad. Alleen staat er morgen een sinterklaasfeest gepland vlak na werktijd. I'll do my best!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  donderdag 29 november 2012 @ 19:51:20 #44
259886 pessie
pi_119757023
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef -mandy- het volgende:

[..]

[..]

Dinsdagavond mag ik op controle bij de verloskundige, dus daar maar aankaarten, en op zoek naar goede fysio in Assen of omgeving.

Fijn voelt het niet in alle geval!

[..]

Als het morgen weer zo'n feest is als vandaag, ga ik wel proberen te bellen inderdaad. Alleen staat er morgen een sinterklaasfeest gepland vlak na werktijd. I'll do my best!
In het ziekenhuis zit een waar mijn praktijk naar verwijst, daar werd ik ook naartoe verwezen maar ik vond Haren-Assen een beetje omslachtig en na 4 weken ging het opeens veel beter deze zwangerschap.
pi_119757027
In ieder geval veel sterkte met de pijn Mandy, pijn = nooit leuk.
pi_119757215
Pessie en ohnee, leuke prijsjes!

Mandy ik hoop dat het iets is dat nog te verhelpen is en dat je al nu niet met bekkenprobs zit!

Als een laatste nesteldrangaanval en rommelende darmen het signaal zijn om te bevallen, dan is 't waarschijnlijk stilaan mijn beurt.
Stiekem wil ik toch graag nog 'n novemberbaby.
pi_119757361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:

Mandy ik hoop dat het iets is dat nog te verhelpen is en dat je al nu niet met bekkenprobs zit!

Als een laatste nesteldrangaanval en rommelende darmen het signaal zijn om te bevallen, dan is 't waarschijnlijk stilaan mijn beurt.
Ik duim voor je Liza!!!!

Ik mag het niet hopen nee, op bekkenprobs zit ik niet te wachten, en op komende maanden pijn nog veel minder.

Daar tuimelde ze van haar roze wolk af ...
  donderdag 29 november 2012 @ 20:06:50 #48
259886 pessie
pi_119757560
quote:

*O* *O* *O* spannend!
pi_119758914
Spannend hoor, die naderende bevallingen :Y!

Mandy, hoop dat het geen bekkenpijn is!

Vanmiddag op het werk verteld en iedereen reageerde zo leuk O+. Kreeg al een knuffeltje en een mooi bloemstuk en allemaal dames die enthousiast willen gaan handwerken :D O+.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:50:27 #50
258612 nytar
boys boys boys
pi_119759345
fijn hooiwagen!

Die rommelende darmen had ik vanmiddag ook! Dacht het heel even...stel dat....
Maar nee hoor, zit gewoon op het gemakkie expeditie robinson te kijken bij een vriendin thuis.

Hopelijk voor jou wel Liza!
pi_119759585
Kom je nog uit de kast hooi?

Spannend Liza! Alvast voor vannacht dan maar: :% :%
pi_119762362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Hooiwagen het volgende:
Spannend hoor, die naderende bevallingen :Y!

Mandy, hoop dat het geen bekkenpijn is!

Vanmiddag op het werk verteld en iedereen reageerde zo leuk O+. Kreeg al een knuffeltje en een mooi bloemstuk en allemaal dames die enthousiast willen gaan handwerken :D O+.
Leuk! :D

Mensen kunnen zo lief zijn O+
pi_119762614
quote:

*gaat duimen voor november baby*
pi_119763059
Ooooh haha, het grote sint dobbelspel... dat hebben we hier wel eens gedaan met alle collega's van mn vriend :D en ook wel eens met onze vriendengroep, maar dat waren minder mensen en dan is het minder hilarisch :+

Wij vieren Sinterklaas altijd samen met mn moeder en haar vriend, maar dit jaar hebben we even afgezegd... erg jammer maar ik kon me nu echt niet concentreren op cadeautjes, verlanglijstjes, gedichten etc. etc. Mn moeder helemaal teleurgesteld want die had al allerlei babycadeautjes bedacht blijkbaar :')
pi_119764445
Oh wat een leuk truitje en wat cool dat je die hebt gewonnnen!

Troel! :D

Hooi wat een lieve reacties O+

Liza hup gauw op een ananashart zitten met een pannekoek in de hand :D
Succes vanaaf! :*

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 22:27:48 ]
  donderdag 29 november 2012 @ 22:30:06 #56
265732 Keshet
pi_119764684
Liza, ik hoop voor je dat het doorzet!

Ik heb nog geen plannen trouwens. :+
pi_119764726
Jou verwachten we ook nog niet voor 12-12-12 (toch?) Keshet :D
pi_119764734
Dat voorwerk is echt nasty zeg. Zullen we indalingsweeen zijn (jeej voor indalen). Dus zo lekker douchen en dan slapen.

Leuk dat je lieve reacties hebt gekregen Hooiwagen!
Succes vannacht Liza! Hopelijk komt er een baby!
pi_119764889
Nog steeds geen teken dat de baby op komst is. Hopelijk dus nog gewoon 'n nachtje goed slapen :)
pi_119764999
Slaap lekker vannacht dames! :*
pi_119765033
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef Solagratia het volgende:
Dat voorwerk is echt nasty zeg. Zullen we indalingsweeen zijn (jeej voor indalen). Dus zo lekker douchen en dan slapen.

Leuk dat je lieve reacties hebt gekregen Hooiwagen!
Succes vannacht Liza! Hopelijk komt er een baby!
Oeeeeh ga jij ook al rommelen? :o
wanneer was je ook weer van Amy bevallen, welke termijn?
:)
pi_119766021
40+3 dus ik verwacht hier niks van hoor. Ik hoop gewoon op een ingedaalde baby en misschien een klein beetje ontsluiting dinsdag zodat ik een inleiddatum kan krijgen. Ik ben nu pas 38+2
pi_119766593
Vanmiddag bij de osteopaat geweest o.a. voor bekkenproblemen. Hij heeft weer een hoop goed gedaan, maar ik kreeg toch ook het advies om over een bekkenband te beginnen bij de bekkenbodemfysio. En dan voor een paar uurtjes per dag.
Zucht, ik moet nog een tijdje, dus mandy het kan best met deze termijn.

Vorige X had ik met 16 weken ineens een verdoofd been wat er uiteindelijk in resulteerde dat ik nog maar een kwartier kon lopen zonder pijn.
Pas ruim een half jaar ná de bevalling wist deze osteopaat mij te vertellen dat het een beknelde zenuw was.
Geen arts of fysio die hier achter kwam. Ba een paar keer behandelen was het al stukken beter.
pi_119770746
Bah teveel gelopen, omdraaien doet zo'n pijn tussen mijn benen :'(
pi_119771016
Klaagpost

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 03:09:43 ]
pi_119771304
Succes logi :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_119771325
Logi :*
Weer een ochtend zonder baby. Straks bij de gyn!
  vrijdag 30 november 2012 @ 07:06:53 #68
265732 Keshet
pi_119771340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 07:02 schreef OooLizaooO het volgende:
Weer een ochtend zonder baby. Straks bij de gyn!
+1! :D
  vrijdag 30 november 2012 @ 07:22:21 #69
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119771383
Logi, máár 2 uur gelopen?? :o beetje lief zijn voor je zwangere lijf hoor, 2 uur lopen vind ik sowieso al niet weinig (in normale staat is dat al iets van 10 km joh!), maar winkelen is al helemaal killing :X kun je rustigaan doen vandaag?

Keshet en Liza, jullie maken het spannend zeg!

Pfff, ik ga zo de huisarts maar eens bellen..

SPOILER
3!
pi_119771407
Mogguh :W & thx :*

:o oh! Inca dat klinkt ook niet fijn! :*

En wbt dat lopen.. het voelde gister niet als iets waar ik zoveel zo'n last van zou hebben ondanks dat ik wel wat last had, dacht telkens 'even doorzetten' en dan is ieg alles klaar :')

klaagpost 2
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 07:33:25 ]
pi_119771429
Logi, :*
pi_119771489
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:05:01 #73
258612 nytar
boys boys boys
pi_119771696
naar logi...

Meld... Lekker lang kunnen slapen, peuter riep pas om half 8! :)
pi_119771868
He bah Logi. Maar twee uur lopen is misschien ook een beetje veel van het goede. Vooral slenteren door de winkels is vaak funest, bij mij althans. Hopelijk heb je nu wel alle Sint cadeaus binnen?
Ik ga zo direct even snel de stad in voor 5 december, we houden het gelukkig klein. Seb krijgt vijf dingen of zo. Waarvan ik er al drie heb. Alleen nog wat kleine dingen halen dus.

Wat een heerlijkheid die pillen trouwens! Wel nog een beetje last van een gevoelige slokdarm maar verder nauwelijks zuur. *O*

Net Seb weggebracht naar het kdv. Hij is erg aanhankelijk naar mij toe en dat levert enorme drama's op. Dat ik hem van mij los moet wrikken om weg te kunnen gaan. Volgende keren moet mijn man hem maar weer brengen hoor, dit werkt zo op mijn hormonen ;(
Dinsdag was hij bij mijn moeder en tegen de tijd dat ik hem op zou halen begon hij uit het niets ineens heel hard te huilen. 'Mijn mamaaahaa is mij vergeeeheeeten'. Hij is zo bang dat ik wegga of hem vergeet. Alsof ik hem straks inruil voor de baby of zo. Ik merk dat hij er niet veel van wil weten. Dus ik heb het er ook maar niet teveel over en geef hem veel positieve aandacht.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:38:11 #75
259886 pessie
pi_119772033
Geen november baby dus tot nu toe, nou, jullie hebben nog zo'n 15.5 uur dusse :% !

Sola, indalingsweeën zouden denk ik wel fijn zijn voor je inderdaad. Ondanks dat het rot voelt geeft het dan wel de mogelijkheid dat het kindje komt. En 2de kids komen gemiddeld gezien eerder dan eerste kids he ;)

Estrys, fijn dat de meds helpen!!! *O*

Logi o|O met bekkenproblemen niet denken dat je "nog wel even kan", dat kan niet namelijk. En lekker in bed gaan liggen, plat evt met 2 pcm tegen de pijn. En je laptop om te e-shoppen.

Nytar, lekker uitgeslapen dus?

Liza, gaan ze nog een echo doen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:38:59 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119772042
Oh Estrys, da's ook rot. :o voor dat kleine mannetje ook. Ik heb altijd met kennismaken met de nieuwe broer de baby in z'n bedje gehouden zodat mijn schoot en armen vrij waren voor de groten zeg maar. En dan zo samen kijken naar t nieuwe kindje. Als ik daar de foto's van zie, van een in mij weggekropen peuter ben ik daar nog steeds blij om.

Misschien voor S ook fijn om daar bewust mee om te gaan als ie t nu al zo voelt?

En jay voor pillen die werken! *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:42:30 #77
259886 pessie
pi_119772079
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Estrys, da's ook rot. :o voor dat kleine mannetje ook. Ik heb altijd met kennismaken met de nieuwe broer de baby in z'n bedje gehouden zodat mijn schoot en armen vrij waren voor de groten zeg maar. En dan zo samen kijken naar t nieuwe kindje. Als ik daar de foto's van zie, van een in mij weggekropen peuter ben ik daar nog steeds blij om.

Misschien voor S ook fijn om daar bewust mee om te gaan als ie t nu al zo voelt?

Leuk dat je die tip geeft, die stond namelijk ook in een boek dat ik gelezen heb ("je tweede kind" Naia Edwards).
pi_119772155
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:

Ja die tip had ik ook al gekregen, lijkt mij inderdaad goed. Het is ook gewoon zo onhandig allemaal. Nu met sint, de feestdagen, zijn verjaardag en wennen op school en zo. En dan een baby erbij. Echt belachelijk veel :( We proberen de feestdagen in ieder geval zo rustig mogelijk te houden. En school stellen we gewoon een maandje uit. Het hoeft ook allemaal niet ineens.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:57:44 #79
258612 nytar
boys boys boys
pi_119772265
fijn dat de medicijnen helpen estrys!

En idd... Laatste kans op nov baby's. De mijne zal het niet worden...gewoon weer een saai dagje op de bank.
pi_119772543
Mijn lijf heeft er vandaag ook weinig zin in!
gelukkig hoef ik niks en kan ik lekker op de bank liggen....
Heb last van m'n buik, maar volgens mij komt dit van m'n darmen af.
en m'n onderrug doet ook zeer, vooral aan de rechterkant en dit straalt ook door naar m'n rechterbeen. Maar even goed in de gaten houden, vooral rugpijn geeft toch wat extra "stress"
dan schiet er toch vaak door m'n hoofd, dit zullen toch geen weeen zijn
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_119772588
Maar los van de lichamelijke klachten voel ik me super O+ heb een drukke buikbaby O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_119772739
Estrys wat ben ik blij voor je dat je medicijnen werken, dat moet wel een opluchting zijn!

Logi :* dat klinkt inderdaad zwaar, en ook heel logisch als je twee uur gaat slenteren :o Rustig aan vandaag (en ook niet "even" te actief doen!!)

Inca :X sterkte.. klinkt ook niet fijn. Heb het nog nooit gehad maar kan me er toch levendig iets bij voorstellen!

Klumsy, lekker focussen op de baby! Die van mij verstopt zich nog steeds :( Dat waren twee uitspattingen denk ik anderhalve week geleden. En nu maar wachten..

Dames zonder kids, extra veel rust: geniet ervan!
pi_119772850
Aww Logi, 2 uur shoppen is ook erg killing voor je lijf! Was tijd geleden ook 2 uur gaan shoppen met mn moeder voor babykleertjes, pfffff dat had ik geweten . Nu kan ik niet eens meer met zoon eendjes voeren :'( . Stomme bekken ook he. Het hoort erbij maar leuk is anders.

En heerlijk astrys dat je medicijn werkt! :)

Hier een peuter die het nog maar over 2 dingen heeft: sint en piet en de baby in mama's buik.
Hele verhalen dat ze nu in buik zit maar straks uit buik is. En elke dag wil hij naar het wiegje kijken waar ze in komt te liggen. Boekje over een baby wordt veel ingekeken en voorgelezen ineens. Ook is hij sinds gister erg aanhankelijk en een beetje een zwaan kleef aan. normaal is t meer een papa's kindje maar denk dat hij het nu ook goed gaat beseffen dat er een kindje bijkomt en mama dan niet meer alleen van hem is. Vooralsnog vind hij het wel leuk nog allemaal. :)
pi_119772897
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja die tip had ik ook al gekregen, lijkt mij inderdaad goed. Het is ook gewoon zo onhandig allemaal. Nu met sint, de feestdagen, zijn verjaardag en wennen op school en zo. En dan een baby erbij. Echt belachelijk veel :( We proberen de feestdagen in ieder geval zo rustig mogelijk te houden. En school stellen we gewoon een maandje uit. Het hoeft ook allemaal niet ineens.
Dat is idd wel erg veel voor zo'n manneke zeg. :{ School is gelukkig nog niet verplicht met 4 jaar dus idd uitstellen lijkt mij een goed plan. :*

Had ook al begrepen dat de introductie het beste gaat als de baby in de wieg oid ligt en niet bij mama in de armen. Dan wordt de baby ook beter/sneller geaccepteerd omdat de oudste zich niet verstoten voelt ofzo. Ben iig van plan om ook samen met mn zoon te kijken naar de baby. :)
pi_119772934
Logi, er zijn ook fysio's die bij de mensen thuis komen om te behandelen.
Misschien de moeite waard om daar eens naar op zoek te gaan? Want ik begrijp dat er niemand is die je kan brengen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:36:30 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_119772952
Logi, schat, ga eens heel snel naar de fysio bellen. Er zijn vast wel fysio met de mogelijkheid om met een mobiele tafel naar jou toe te komen!

Hier een ziek kind, dus ik kan je niet rijden vandaag helaas.

GMTA danic :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119773251
Fijn dat de medicijnen helpen Estrys! Was klinkt dat zielig van S. Tip van buuv lijkt me wel een goede inderdaad. Ik zit ook een beetje of ik nog iets moet doen. Ik heb steeds het idee dat Midas nog veel te klein is om er uberhaupt iets van te snappen maar toch verandert er voor hem straks ook best wel wat. Iemand een idee?

Klumsy :*

Hier ook een gevalletje zelfoverschatting vandaag. Vond ik dat ik wel even de wekelijkse boodschappen kon doen samen met baby. Is het karretje gooien gaat dan prima maar ja, daarna moet het in de auto. Wilde eigenlijk de boodschappen voor manlief in de auto laten staan. Totdat ik -bijna thuis- bedacht dat de auto straks wordt omgeruild dus die moest leeg..... Alle boodschappen staan binnen maar nog niet uitgepakt en ik kan bijna niet meer opstaan. 8)7
pi_119773270
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:38 schreef pessie het volgende:

Liza, gaan ze nog een echo doen?
Weet ik eigenlijk niet. Sta nu te wachten op monitor en dan bij gyn. Vorige keer was t enkel inwendig onderzoek.
pi_119773320
Es fijn dat je medicijn werkt!

Kyara -O-

SPOILER
De volgende poging tot omhoog komen zal ik het nr de fysio er bij even bijpakken.. kinderen zijn om 12u vrij Spen haalt die op gelukkig.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 09:55:33 ]
pi_119773405
Logi, ben je naast de fysio wel eens bij een chiropractor oid geweest met je bekkenklachten?
pi_119773413
Oh ik heb ook al last van mijn bekken. Ben nu 23 weken. Draaien in bed is een ramp, veel lopen doet pijn en Rechtop zitten is ook niet prettig. Nou en ik moet nog 4 maanden....
pi_119773430
Logi, even lekker uithuilen kan soms ook opluchten he. Laat maar komen die tranen :*
pi_119773465
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
Logi, ben je naast de fysio wel eens bij een chiropractor oid geweest met je bekkenklachten?
Het werd mij destijds afgeraden ivm chronische spierziekte, maar kan wel eens navragen of het misschien toch een mogelijkheid is!

Diesje heel veel sterkte! :*
pi_119773513
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Het werd mij destijds afgeraden ivm chronische spierziekte, maar kan wel eens navragen of het misschien toch een mogelijkheid is!

Diesje heel veel sterkte! :*
Door wie werd dat afgeraden? Ja, geen idee idd of dat mag/kan in jouw geval. Maar ze helpt mij zó goed bij mijn rugklachten en hoofdpijn/migraine. Of ze ook echt iets doet voor mijn bekken weet ik niet, kan ik niet echt vergelijken (ik kom al bij haar van voordat ik zwanger was, wellicht zouden mijn bekkenklachten nog véél erger zijn als ik daar niet kwam, geen idee) maar ik heb wel de ervaring dat de chiro dingen kan bewerkstelligen waar het werk van de fysio stopt, zeg maar. :)
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:03:39 #95
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119773542
Oh Logi, wat klote :(
Had ik vorige week ook na twee uurtjes shoppen. Ik kon die avond en de dag erna geen stap zetten. Doe ik dus echt niet meer. Internet is my friend. O+

Sterkte :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119773556
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Door wie werd dat afgeraden? Ja, geen idee idd of dat mag/kan in jouw geval. Maar ze helpt mij zó goed bij mijn rugklachten en hoofdpijn/migraine. Of ze ook echt iets doet voor mijn bekken weet ik niet, kan ik niet echt vergelijken (ik kom al bij haar van voordat ik zwanger was, wellicht zouden mijn bekkenklachten nog véél erger zijn als ik daar niet kwam, geen idee) maar ik heb wel de ervaring dat de chiro dingen kan bewerkstelligen waar het werk van de fysio stopt, zeg maar. :)
Een arts in het ziekenhuis maar dat is al een hele tijd geleden, misschien dat het nu wel juist zou kunnen? Ga ht straks gewoon opzoeken/navragen :Y
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:05:16 #97
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119773584
Oh trouwens.. Sola :* Thank you, thank you, thank you voor de omeprazol tip!!! Geen maagzuur en misselijkheid meer!!! :D
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119773607
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:04 schreef Logician het volgende:

[..]

Een arts in het ziekenhuis maar dat is al een hele tijd geleden, misschien dat het nu wel juist zou kunnen? Ga ht straks gewoon opzoeken/navragen :Y
Het valt onder de vergoeding van alternatieve geneeswijzen trouwens. Dus als je iets van een aanvullende verzekering hebt, heb je wel een dekking in die hoek. :)
pi_119773645
achmea 2 sterren dus volgens mij wel :)
en zo niet boeit me dat nu ook niet meer :')

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 10:07:39 ]
pi_119773646
En nu ga ik onze tas inpakken, we gaan een weekendje naar de schoonfamilie in Limburg. Superleuk natuurlijk O+ maar 2,5 uur in de auto zal ook mijn bekken vast geen feest vinden. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')