Ok.. gefeliciteerd, maar deze discussie gaat niet over waarom ik moeite heb om dit te betalen. Dankje voor je toevoegingquote:Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik ben al 44 jaar chronisch ziek en vind het altijd een vreselijk zwak argument om weinig geld daaraan te wijten.
Ze zeggen zelf dat ze nalatig zijn geweest, dat erkennen ze.. Ik weet niet waar je naar toe wil? Ik vraag alleen om uitstel, niet afstel.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb jij die dienst gehad in januari? Ja, dus zij zijn niet nalatig geweest hoor.
Tsja die acht euro heb ik wel, maar waarom moet ik extra kosten maken om een fout waar ik actief achteraan gezeten heb..quote:Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik voor die andere kosten een bezwaar aan tekenen
dat doe je via een aangetekende brief
maar dat kost ook 8 euro of zo... sorry
Nou bij deze dan.. hier heb je uitstelquote:Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat ze nalatig zijn geweest, dat erkennen ze.. Ik weet niet waar je naar toe wil? Ik vraag alleen om uitstel, niet afstel.
Dat helpt in ieder geval al iets. Ik kreeg vandaag een brief die 6 december voldaan moet zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef davo1979 het volgende:
Moet wel zeggen ik word meer voorgetrokken ik kreeg 14 dagen te tijd!
tja zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja die acht euro heb ik wel, maar waarom moet ik extra kosten maken om een fout waar ik actief achteraan gezeten heb..
Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja zo werkt het nou eenmaal
je kunt ook je bezwaar wel emailen maar dan nemen ze niet zo serieus en als je daarna nog verdere stappen wil nemen moet je sowieso beginnen met een aangetekende brief (en daarom nemen ze dat altijd meer serieus)
heb je uberhaubt al gebeld en uitgelegd dat die kosten niet voor jouw rekening zijn?
nee in de OP staat dat je uitstel hebt gevraagd, niet dat je niet op wil draaien voor administratiekosten etcquote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.
Bel ze en vraag of dat kan.... ondanks dat je dat al hebt gevraagd.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.
En ik wil ook betalen, maar niet deze maand. Ik vraag alleen of het misschien volgende maand kan.
Dat heb ik al gedaan.. Ben ik zo onduidelijk?quote:
Je mening is geen recht in deze en met het niet betalen sta je niet in je rechtquote:Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef Selestha het volgende:
Ik vraag of ik in mijn recht sta als ik het niet eens ben met het feit dat ik het nu meteen tóch moet betalen
Ja precies het is ook niet alsof het kort geleden is. En ik heb er al meermaals over gebeld. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben het met ts eens je belt en je belt en er nooit wat aan de hand. En nu moet je even een jaar na dato een rekening betalen waar je al die tijd voor hebt gebeld a 0,15 cent per minuut
Ook als zij nalatig zijn geweest, heb ik geen poot om op te staan, bijna een jaar na dato?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je mening is geen recht in deze en met het niet betalen sta je niet in je recht
Oh zo bedoel je het. Nee dat kloptquote:Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee in de OP staat dat je uitstel hebt gevraagd, niet dat je niet op wil draaien voor administratiekosten etc
Nee, dat maakt hun case alleen maar sterker, helemaal omdat je al wist dat het niet goed zat....quote:Op donderdag 29 november 2012 16:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ook als zij nalatig zijn geweest, heb ik geen poot om op te staan, bijna een jaar na dato?
Dat zie ik niet op mijn rekening hoor....quote:Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef davo1979 het volgende:
Klantenservice 0900 9515 (¤ 0,15/min) zie het toch zelf op mijn rekening
Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..quote:Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat maakt hun case alleen maar sterker, helemaal omdat je al wist dat het niet goed zat....
Had dat geld dan voor de zekerheid achter gehouden.
Bel jij achter elke betaling aan die je doet?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
Vaak wel, omdat ik acceptgiro's gebruik en ik had van hun een sms gehad dat er een probleem was met de betaling maar ik dacht het overgemaakt te hebben dus ik betlde.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bel jij achter elke betaling aan die je doet?
tja daar ligt voor een deel toch ook wel schuld bij jou hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |