abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119750468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik ben al 44 jaar chronisch ziek en vind het altijd een vreselijk zwak argument om weinig geld daaraan te wijten.
Ok.. gefeliciteerd, maar deze discussie gaat niet over waarom ik moeite heb om dit te betalen. Dankje voor je toevoeging :)
pi_119750494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb jij die dienst gehad in januari? Ja, dus zij zijn niet nalatig geweest hoor.
Ze zeggen zelf dat ze nalatig zijn geweest, dat erkennen ze.. Ik weet niet waar je naar toe wil? Ik vraag alleen om uitstel, niet afstel.
pi_119750521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan zou ik voor die andere kosten een bezwaar aan tekenen
dat doe je via een aangetekende brief

maar dat kost ook 8 euro of zo... sorry
Tsja die acht euro heb ik wel, maar waarom moet ik extra kosten maken om een fout waar ik actief achteraan gezeten heb..
pi_119750533
Moet wel zeggen ik word meer voorgetrokken ik kreeg 14 dagen te tijd!
pi_119750546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ze zeggen zelf dat ze nalatig zijn geweest, dat erkennen ze.. Ik weet niet waar je naar toe wil? Ik vraag alleen om uitstel, niet afstel.
Nou bij deze dan.. hier heb je uitstel
pi_119750555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef davo1979 het volgende:
Moet wel zeggen ik word meer voorgetrokken ik kreeg 14 dagen te tijd!
Dat helpt in ieder geval al iets. Ik kreeg vandaag een brief die 6 december voldaan moet zijn.
pi_119750584
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef Selestha het volgende:

[..]

Tsja die acht euro heb ik wel, maar waarom moet ik extra kosten maken om een fout waar ik actief achteraan gezeten heb..
tja zo werkt het nou eenmaal

je kunt ook je bezwaar wel emailen maar dan nemen ze niet zo serieus en als je daarna nog verdere stappen wil nemen moet je sowieso beginnen met een aangetekende brief (en daarom nemen ze dat altijd meer serieus)

heb je uberhaubt al gebeld en uitgelegd dat die kosten niet voor jouw rekening zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750620
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja zo werkt het nou eenmaal

je kunt ook je bezwaar wel emailen maar dan nemen ze niet zo serieus en als je daarna nog verdere stappen wil nemen moet je sowieso beginnen met een aangetekende brief (en daarom nemen ze dat altijd meer serieus)

heb je uberhaubt al gebeld en uitgelegd dat die kosten niet voor jouw rekening zijn?
Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.

En ik wil ook betalen, maar niet deze maand. Ik vraag alleen of het misschien volgende maand kan.
pi_119750656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.
nee in de OP staat dat je uitstel hebt gevraagd, niet dat je niet op wil draaien voor administratiekosten etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119750657
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

En ik wil ook betalen, maar niet deze maand. Ik vraag alleen of het misschien volgende maand kan.
Bel ze en vraag of dat kan.... ondanks dat je dat al hebt gevraagd.
pi_119750684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bel ze en vraag of dat kan....
Dat heb ik al gedaan.. Ben ik zo onduidelijk?

Ik vraag of ik in mijn recht sta als ik het niet eens ben met het feit dat ik het nu meteen tóch moet betalen ;)
pi_119750685
Ik ben het met ts eens je belt en je belt en er nooit wat aan de hand. En nu moet je even een jaar na dato een rekening betalen waar je al die tijd voor hebt gebeld a 0,15 cent per minuut
pi_119750714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef Selestha het volgende:

Ik vraag of ik in mijn recht sta als ik het niet eens ben met het feit dat ik het nu meteen tóch moet betalen ;)
Je mening is geen recht in deze en met het niet betalen sta je niet in je recht
pi_119750716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben het met ts eens je belt en je belt en er nooit wat aan de hand. En nu moet je even een jaar na dato een rekening betalen waar je al die tijd voor hebt gebeld a 0,15 cent per minuut
Ja precies het is ook niet alsof het kort geleden is. En ik heb er al meermaals over gebeld. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen?
pi_119750733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je mening is geen recht in deze en met het niet betalen sta je niet in je recht
Ook als zij nalatig zijn geweest, heb ik geen poot om op te staan, bijna een jaar na dato?
pi_119750754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef davo1979 het volgende:
0,15 cent per minuut
Waar haal je die info nu weer vandaan?
pi_119750793
Klantenservice 0900 9515 (¤ 0,15/min) zie het toch zelf op mijn rekening
pi_119750796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee in de OP staat dat je uitstel hebt gevraagd, niet dat je niet op wil draaien voor administratiekosten etc
Oh zo bedoel je het. Nee dat klopt :)
pi_119750798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:34 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ook als zij nalatig zijn geweest, heb ik geen poot om op te staan, bijna een jaar na dato?
Nee, dat maakt hun case alleen maar sterker, helemaal omdat je al wist dat het niet goed zat....
Had dat geld dan voor de zekerheid achter gehouden.
pi_119750817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef davo1979 het volgende:
Klantenservice 0900 9515 (¤ 0,15/min) zie het toch zelf op mijn rekening
Dat zie ik niet op mijn rekening hoor....
En heb jij inzicht in de rekening van TS dan? (Kan best zijn hoor dat ze er voor betaalt)
pi_119750841
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee, dat maakt hun case alleen maar sterker, helemaal omdat je al wist dat het niet goed zat....
Had dat geld dan voor de zekerheid achter gehouden.
Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
pi_119750854
Kan je gewoon zien op de website. Heb jij een nummer dan die normaal tarief of gratis is?
pi_119750900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
Bel jij achter elke betaling aan die je doet?
pi_119750924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bel jij achter elke betaling aan die je doet?
Vaak wel, omdat ik acceptgiro's gebruik en ik had van hun een sms gehad dat er een probleem was met de betaling maar ik dacht het overgemaakt te hebben dus ik betlde.
pi_119750928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

tja daar ligt voor een deel toch ook wel schuld bij jou hoor
je moet je rekeningen altijd in de gaten houden... als jij zo weinig overzicht hebt dat dit je niet op valt dan is dat wel nalatig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')