quote:
wat is het nou?quote:Ik HEB nu geen 45 euro,
Jep, Online .. Ik ben alleen volgens hun tot nu toe de enige klant die hier al eerder over gebeld heeft. Krijg dus 0 op het rekest met mijn verzoek om coulance.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:13 schreef davo1979 het volgende:
Toevallig online? Kreeg dus ook een brief
Het probleem is dat ik inderdaad heb nagelaten te betalen in Januari, maar dat was voor mij niet duidelijk omdat er een fout is gemaakt bij de bank waardoor zowel ik als Online de indruk hadden dat de betaling voldaan was.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
wat is het nou?
het is mij niet helemaal duidelijk...
hoe is het probleem ontstaan?
er is blijkbaar iets niet betaald in januari of zo?
waarom zou je bellen als je het niet door had?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik inderdaad heb nagelaten te betalen in Januari, maar dat was voor mij niet duidelijk omdat er een fout is gemaakt bij de bank waardoor zowel ik als Online de indruk hadden dat de betaling voldaan was.
Ik belde alleen later op om te vragen of de betaling goed was doorgekomen, en men vertelde mij dat dit was gebeurd. Dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb daarna ter controle nogmaals gebeld, maar alles was volgens hen in orde. Nu krijg ik opeens dus een naheffing die ik over 5 dagen dien voldoen.
Dus je hebt eigenlijk helemaal niet betaald?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik inderdaad heb nagelaten te betalen in Januari, maar dat was voor mij niet duidelijk
Het probleem is dat online berekeningen maakt waar gewoon niet uit te komen is. En niet duidelijk aangeeft wat er nog open staat.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je bellen als je het niet door had?
ergo je had het wel door
en dan kun je toch gewoon aan je balans zien of je betaald hebt of niet?
stel dat kost je 25 euro per maand? als je 25 euro meer te besteden hebt dan normaal dan heb je dus niet betaald
en die naheffining is die voor het orriginele bedrag of zitten daar extra kosten in zoals incassokosten?
gewoon betalen voor het product moet je toch... extra kosten zouden misschien niet fair zijn
daar moet je even meer duidelijkheid voor geven dan
als dat zo is kun je beginnen met een aangetekende brief waarin je dat uit een zet
Nee, dat lees je toch? Maar ik dacht dus van wel.. en zij ook. Ik wil ook best betalen, maar ik kan het nu niet metéén ophoesten.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk helemaal niet betaald?
Ze zeiden dat er bij mij helemaal niets open stond. En dat leek ook zo te zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Het probleem is dat online berekeningen maakt waar gewoon niet uit te komen is. En niet duidelijk aangeeft wat er nog open staat.
niet om lullig te doen, maar als een naheffing van dit bedrag al problemen oplevert leef je boven je stand...quote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, dat lees je toch? Maar ik dacht dus van wel.. en zij ook. Ik wil ook best betalen, maar ik kan het nu niet metéén ophoesten.
Boven mijn stand? Ik ben chronisch ziek, en heb daarom heel weinig geld..quote:Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om lullig te doen, maar als een naheffing van dit bedrag al problemen oplevert leef je boven je stand...
Dat is hetzelfde als bij mij deels, er staat volgens hun niks open en dan een paar maanden later ineene weer wel over een maand waar ik toen over heb gebeld die volgens hun niet openstond,quote:Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er bij mij helemaal niets open stond. En dat leek ook zo te zijn.
Ja precies, ik ben niet nalatig geweest, heb hier meermaals achteraan gezeten. Ik begrijp ook dat ik het moet betalen, en dat wil ik ook, maar ik kan het niet over 5 dagen even zo betalen..quote:Op donderdag 29 november 2012 16:22 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij mij deels, er staat volgens hun niks open en dan een paar maanden later ineene weer wel over een maand waar ik toen over heb gebeld die volgens hun niet openstond,
maar die 45 euro is wel gewoon het standaard maandbedrag dat jij voor je internet betaald?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Boven mijn stand? Ik ben chronisch ziek, en heb daarom heel weinig geld..
Nee, ik betaal 20,34 euro en die heb ik net voldaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die 45 euro is wel gewoon het standaard maandbedrag dat jij voor je internet betaald?
Ja, dat vraag ik ook niet.. Ik vraag of ik uitstel kan krijgen, volgende maand kan het al. Alleen niet over 5 dagen. Ik wil dus weten of ik dat kan eisen, aangezien zij ook nalatig zijn geweest..quote:
dan zou ik voor die andere kosten een bezwaar aan tekenenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, ik betaal 20,34 euro en die heb ik net voldaan.
Ik ben al 44 jaar chronisch ziek en vind het altijd een vreselijk zwak argument om weinig geld daaraan te wijten.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Boven mijn stand? Ik ben chronisch ziek, en heb daarom heel weinig geld..
ik zou de bijkomende kosten dan niet betalen hoor! gewoon het bedrag dat je elke maand betaald en over januari dus niet betaald hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik ook niet.. Ik vraag of ik uitstel kan krijgen, volgende maand kan het al. Alleen niet over 5 dagen. Ik wil dus weten of ik dat kan eisen, aangezien zij ook nalatig zijn geweest..
Heb jij die dienst gehad in januari? Ja, dus zij zijn niet nalatig geweest hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik ook niet.. Ik vraag of ik uitstel kan krijgen, volgende maand kan het al. Alleen niet over 5 dagen. Ik wil dus weten of ik dat kan eisen, aangezien zij ook nalatig zijn geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |