abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119750039
Ik kreeg vandaag een brief dat ik nog even mag dokken aan mijn internetprovider voor de maand Januari 2012, waar ik meermalen over gebeld heb. Ik zou géén betalingsachterstand hebben volgens hun. Nu moet ik opeens 44,50 bovenop mijn maandbedrag in december gaan betalen. Ik kán dat wel betalen, maar ík ben niet nalatig geweest! Ik heb immers al aangegeven het idee te hebben dat er iets niet klopte. :{

Heb er net 45 minuten over gebeld, en men ''kan niets voor mij doen'' ook al ''erkennen wij nalatig te zijn geweest''.Wat kan ik hier nog mee? Ik sta toch zeker in mijn recht? Ik HEB nu geen 45 euro, en ze willen geen betalingsregeling treffen..
pi_119750062
Toevallig online? Kreeg dus ook een brief
pi_119750080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:12 schreef Selestha het volgende:
Ik kán dat wel betalen,
quote:
Ik HEB nu geen 45 euro,
wat is het nou?

het is mij niet helemaal duidelijk...
hoe is het probleem ontstaan?
er is blijkbaar iets niet betaald in januari of zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:13 schreef davo1979 het volgende:
Toevallig online? Kreeg dus ook een brief
Jep, Online .. Ik ben alleen volgens hun tot nu toe de enige klant die hier al eerder over gebeld heeft. Krijg dus 0 op het rekest met mijn verzoek om coulance.
pi_119750136
Ik heb dus ook vandaag gebeld voor de zoveelste keer in de afgelopen maanden ( omdat het dus ook bij mij al een tijdje niet klopte). Maar ik heb dus zelf overgemaakt in januari voor januari. Ik kon dus hoog of laag springen hun hadden gelijk en niet ik.
pi_119750140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..]

wat is het nou?

het is mij niet helemaal duidelijk...
hoe is het probleem ontstaan?
er is blijkbaar iets niet betaald in januari of zo?
Het probleem is dat ik inderdaad heb nagelaten te betalen in Januari, maar dat was voor mij niet duidelijk omdat er een fout is gemaakt bij de bank waardoor zowel ik als Online de indruk hadden dat de betaling voldaan was.

Ik belde alleen later op om te vragen of de betaling goed was doorgekomen, en men vertelde mij dat dit was gebeurd. Dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb daarna ter controle nogmaals gebeld, maar alles was volgens hen in orde. Nu krijg ik opeens dus een naheffing die ik over 5 dagen dien voldoen.
pi_119750202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik inderdaad heb nagelaten te betalen in Januari, maar dat was voor mij niet duidelijk omdat er een fout is gemaakt bij de bank waardoor zowel ik als Online de indruk hadden dat de betaling voldaan was.

Ik belde alleen later op om te vragen of de betaling goed was doorgekomen, en men vertelde mij dat dit was gebeurd. Dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb daarna ter controle nogmaals gebeld, maar alles was volgens hen in orde. Nu krijg ik opeens dus een naheffing die ik over 5 dagen dien voldoen.
waarom zou je bellen als je het niet door had?
ergo je had het wel door
en dan kun je toch gewoon aan je balans zien of je betaald hebt of niet?
stel dat kost je 25 euro per maand? als je 25 euro meer te besteden hebt dan normaal dan heb je dus niet betaald

en die naheffining is die voor het orriginele bedrag of zitten daar extra kosten in zoals incassokosten?
gewoon betalen voor het product moet je toch... extra kosten zouden misschien niet fair zijn
daar moet je even meer duidelijkheid voor geven dan

als dat zo is kun je beginnen met een aangetekende brief waarin je dat uit een zet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik inderdaad heb nagelaten te betalen in Januari, maar dat was voor mij niet duidelijk
Dus je hebt eigenlijk helemaal niet betaald?
pi_119750211
Zelfde verhaal hier dus ook is een aantal keer door de bank verkeerd gegaan, maar had nooit wat open staan. En toch kreeg ik elke keer weer rekeningen. Nu de laatste keer ( een aantal weken geleden) heb ik gevraagd: Is nu echt alles betaald? Ja hoor. Nou niet dus ze komen met januari en juli aan. Januari is al betaald maar hun blijven vol houden van niet.
pi_119750250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zou je bellen als je het niet door had?
ergo je had het wel door
en dan kun je toch gewoon aan je balans zien of je betaald hebt of niet?
stel dat kost je 25 euro per maand? als je 25 euro meer te besteden hebt dan normaal dan heb je dus niet betaald

en die naheffining is die voor het orriginele bedrag of zitten daar extra kosten in zoals incassokosten?
gewoon betalen voor het product moet je toch... extra kosten zouden misschien niet fair zijn
daar moet je even meer duidelijkheid voor geven dan

als dat zo is kun je beginnen met een aangetekende brief waarin je dat uit een zet
Het probleem is dat online berekeningen maakt waar gewoon niet uit te komen is. En niet duidelijk aangeeft wat er nog open staat.
pi_119750259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:18 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus je hebt eigenlijk helemaal niet betaald?
Nee, dat lees je toch? Maar ik dacht dus van wel.. en zij ook. Ik wil ook best betalen, maar ik kan het nu niet metéén ophoesten.
pi_119750287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Het probleem is dat online berekeningen maakt waar gewoon niet uit te komen is. En niet duidelijk aangeeft wat er nog open staat.
Ze zeiden dat er bij mij helemaal niets open stond. En dat leek ook zo te zijn.
pi_119750292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, dat lees je toch? Maar ik dacht dus van wel.. en zij ook. Ik wil ook best betalen, maar ik kan het nu niet metéén ophoesten.
niet om lullig te doen, maar als een naheffing van dit bedrag al problemen oplevert leef je boven je stand...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750305
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet om lullig te doen, maar als een naheffing van dit bedrag al problemen oplevert leef je boven je stand...
Boven mijn stand? Ik ben chronisch ziek, en heb daarom heel weinig geld..
pi_119750335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ze zeiden dat er bij mij helemaal niets open stond. En dat leek ook zo te zijn.
Dat is hetzelfde als bij mij deels, er staat volgens hun niks open en dan een paar maanden later ineene weer wel over een maand waar ik toen over heb gebeld die volgens hun niet openstond,
pi_119750351
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet om lullig te doen
failed
pi_119750366
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:22 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als bij mij deels, er staat volgens hun niks open en dan een paar maanden later ineene weer wel over een maand waar ik toen over heb gebeld die volgens hun niet openstond,
Ja precies, ik ben niet nalatig geweest, heb hier meermaals achteraan gezeten. Ik begrijp ook dat ik het moet betalen, en dat wil ik ook, maar ik kan het niet over 5 dagen even zo betalen..
pi_119750371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Boven mijn stand? Ik ben chronisch ziek, en heb daarom heel weinig geld..
maar die 45 euro is wel gewoon het standaard maandbedrag dat jij voor je internet betaald?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750397
Je moet gewoon betalen.....
pi_119750399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar die 45 euro is wel gewoon het standaard maandbedrag dat jij voor je internet betaald?
Nee, ik betaal 20,34 euro en die heb ik net voldaan.
pi_119750420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:24 schreef Rekkie het volgende:
Je moet gewoon betalen.....
Ja, dat vraag ik ook niet.. Ik vraag of ik uitstel kan krijgen, volgende maand kan het al. Alleen niet over 5 dagen. Ik wil dus weten of ik dat kan eisen, aangezien zij ook nalatig zijn geweest..
pi_119750427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:24 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, ik betaal 20,34 euro en die heb ik net voldaan.
dan zou ik voor die andere kosten een bezwaar aan tekenen
dat doe je via een aangetekende brief

maar dat kost ook 8 euro of zo... sorry
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Boven mijn stand? Ik ben chronisch ziek, en heb daarom heel weinig geld..
Ik ben al 44 jaar chronisch ziek en vind het altijd een vreselijk zwak argument om weinig geld daaraan te wijten.
pi_119750451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik ook niet.. Ik vraag of ik uitstel kan krijgen, volgende maand kan het al. Alleen niet over 5 dagen. Ik wil dus weten of ik dat kan eisen, aangezien zij ook nalatig zijn geweest..
ik zou de bijkomende kosten dan niet betalen hoor! gewoon het bedrag dat je elke maand betaald en over januari dus niet betaald hebt
en eerst maar eens bezwaar maken voor die extra kosten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik ook niet.. Ik vraag of ik uitstel kan krijgen, volgende maand kan het al. Alleen niet over 5 dagen. Ik wil dus weten of ik dat kan eisen, aangezien zij ook nalatig zijn geweest..
Heb jij die dienst gehad in januari? Ja, dus zij zijn niet nalatig geweest hoor.
pi_119750468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik ben al 44 jaar chronisch ziek en vind het altijd een vreselijk zwak argument om weinig geld daaraan te wijten.
Ok.. gefeliciteerd, maar deze discussie gaat niet over waarom ik moeite heb om dit te betalen. Dankje voor je toevoeging :)
pi_119750494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb jij die dienst gehad in januari? Ja, dus zij zijn niet nalatig geweest hoor.
Ze zeggen zelf dat ze nalatig zijn geweest, dat erkennen ze.. Ik weet niet waar je naar toe wil? Ik vraag alleen om uitstel, niet afstel.
pi_119750521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan zou ik voor die andere kosten een bezwaar aan tekenen
dat doe je via een aangetekende brief

maar dat kost ook 8 euro of zo... sorry
Tsja die acht euro heb ik wel, maar waarom moet ik extra kosten maken om een fout waar ik actief achteraan gezeten heb..
pi_119750533
Moet wel zeggen ik word meer voorgetrokken ik kreeg 14 dagen te tijd!
pi_119750546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ze zeggen zelf dat ze nalatig zijn geweest, dat erkennen ze.. Ik weet niet waar je naar toe wil? Ik vraag alleen om uitstel, niet afstel.
Nou bij deze dan.. hier heb je uitstel
pi_119750555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef davo1979 het volgende:
Moet wel zeggen ik word meer voorgetrokken ik kreeg 14 dagen te tijd!
Dat helpt in ieder geval al iets. Ik kreeg vandaag een brief die 6 december voldaan moet zijn.
pi_119750584
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef Selestha het volgende:

[..]

Tsja die acht euro heb ik wel, maar waarom moet ik extra kosten maken om een fout waar ik actief achteraan gezeten heb..
tja zo werkt het nou eenmaal

je kunt ook je bezwaar wel emailen maar dan nemen ze niet zo serieus en als je daarna nog verdere stappen wil nemen moet je sowieso beginnen met een aangetekende brief (en daarom nemen ze dat altijd meer serieus)

heb je uberhaubt al gebeld en uitgelegd dat die kosten niet voor jouw rekening zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750620
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja zo werkt het nou eenmaal

je kunt ook je bezwaar wel emailen maar dan nemen ze niet zo serieus en als je daarna nog verdere stappen wil nemen moet je sowieso beginnen met een aangetekende brief (en daarom nemen ze dat altijd meer serieus)

heb je uberhaubt al gebeld en uitgelegd dat die kosten niet voor jouw rekening zijn?
Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.

En ik wil ook betalen, maar niet deze maand. Ik vraag alleen of het misschien volgende maand kan.
pi_119750656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.
nee in de OP staat dat je uitstel hebt gevraagd, niet dat je niet op wil draaien voor administratiekosten etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119750657
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat staat toch in de OP.. Ze geven zelf toe nalatig te zijn, maar ze kunnen niets voor me doen, zeggen ze. Ik moet gewoon betalen omdat, inderdaad, in Januari niet betaalt is.

En ik wil ook betalen, maar niet deze maand. Ik vraag alleen of het misschien volgende maand kan.
Bel ze en vraag of dat kan.... ondanks dat je dat al hebt gevraagd.
pi_119750684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bel ze en vraag of dat kan....
Dat heb ik al gedaan.. Ben ik zo onduidelijk?

Ik vraag of ik in mijn recht sta als ik het niet eens ben met het feit dat ik het nu meteen tóch moet betalen ;)
pi_119750685
Ik ben het met ts eens je belt en je belt en er nooit wat aan de hand. En nu moet je even een jaar na dato een rekening betalen waar je al die tijd voor hebt gebeld a 0,15 cent per minuut
pi_119750714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef Selestha het volgende:

Ik vraag of ik in mijn recht sta als ik het niet eens ben met het feit dat ik het nu meteen tóch moet betalen ;)
Je mening is geen recht in deze en met het niet betalen sta je niet in je recht
pi_119750716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben het met ts eens je belt en je belt en er nooit wat aan de hand. En nu moet je even een jaar na dato een rekening betalen waar je al die tijd voor hebt gebeld a 0,15 cent per minuut
Ja precies het is ook niet alsof het kort geleden is. En ik heb er al meermaals over gebeld. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen?
pi_119750733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je mening is geen recht in deze en met het niet betalen sta je niet in je recht
Ook als zij nalatig zijn geweest, heb ik geen poot om op te staan, bijna een jaar na dato?
pi_119750754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef davo1979 het volgende:
0,15 cent per minuut
Waar haal je die info nu weer vandaan?
pi_119750793
Klantenservice 0900 9515 (¤ 0,15/min) zie het toch zelf op mijn rekening
pi_119750796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee in de OP staat dat je uitstel hebt gevraagd, niet dat je niet op wil draaien voor administratiekosten etc
Oh zo bedoel je het. Nee dat klopt :)
pi_119750798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:34 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ook als zij nalatig zijn geweest, heb ik geen poot om op te staan, bijna een jaar na dato?
Nee, dat maakt hun case alleen maar sterker, helemaal omdat je al wist dat het niet goed zat....
Had dat geld dan voor de zekerheid achter gehouden.
pi_119750817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef davo1979 het volgende:
Klantenservice 0900 9515 (¤ 0,15/min) zie het toch zelf op mijn rekening
Dat zie ik niet op mijn rekening hoor....
En heb jij inzicht in de rekening van TS dan? (Kan best zijn hoor dat ze er voor betaalt)
pi_119750841
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee, dat maakt hun case alleen maar sterker, helemaal omdat je al wist dat het niet goed zat....
Had dat geld dan voor de zekerheid achter gehouden.
Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
pi_119750854
Kan je gewoon zien op de website. Heb jij een nummer dan die normaal tarief of gratis is?
pi_119750900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
Bel jij achter elke betaling aan die je doet?
pi_119750924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bel jij achter elke betaling aan die je doet?
Vaak wel, omdat ik acceptgiro's gebruik en ik had van hun een sms gehad dat er een probleem was met de betaling maar ik dacht het overgemaakt te hebben dus ik betlde.
pi_119750928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik dus niet. Omdat er een fout is gemaakt bij de bank. Ik heb hun gebeld omdat ik wilde weten of de betaling geslaagd was, en zij zeiden van wel. Nu blijkt het niet te kloppen, maar ik heb het toen inderdaad niet meer in de gaten gehouden, aangezien zij tot een jaar na dato bleven zeggen dat de betaling in orde was..
tja daar ligt voor een deel toch ook wel schuld bij jou hoor
je moet je rekeningen altijd in de gaten houden... als jij zo weinig overzicht hebt dat dit je niet op valt dan is dat wel nalatig
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')