zoals het gerucht al ging, top!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:58 schreef Momo... het volgende:
Geen Castaignos/Braafheid in de basis in plaats daarvan Bulykin/Schilder .
Eindelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:58 schreef Momo... het volgende:
Geen Castaignos/Braafheid in de basis in plaats daarvan Bulykin/Schilder .
quote:
quote:
Mwa, eerste kwartier was goed, daarna werd het weer slapper.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef blistah het volgende:
Speelt Twente weer eens (semi) goed? Kan het niet zien verdomme.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:10 schreef blistah het volgende:
Ik was blij dat ik Castaignos voor Bengthsson zag komen ipv zo'n kutwissel als Landzaat. Gewoon vol erop!
Nahquote:
Als Vitas met 5 goals verschil wint staan zij bovenaan, anders nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:45 schreef blistah het volgende:
Koploper!Als Vitesse niet met meer dan 4-0 wint morgen that is.
Was het wat, want ik hoorde dat de ommekeer pas kwam na die rode kaart, dat moment heb ik wel gezien en die kaart was terecht. Verder niet gezien.quote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooie wedstrijd. Je zag dat het een collectief was en samen gingen ze er voor. Soms zag je de ergenis aan elkaar als een pass niet door kwam maar dat is juist goed, zo wordt je beter. Nu alleen het afronden wat wel beter kan.
Het was niet heel overtuigend maar ik vond het wel meer een collectief.quote:Op zondag 2 december 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het wat, want ik hoorde dat de ommekeer pas kwam na die rode kaart, dat moment heb ik wel gezien en die kaart was terecht. Verder niet gezien.
Twente begon erg sterk, zette veel druk en joeg dat het een lieve lust was. Het vergat zichzelf echter te belonen met een doelpunt. Daarna zakte de wedstrijd weg tot 50-50 tot de rode kaart. Duurde nog wel ff maar daarna had Twente de wedstrijd wel weer onder controle en scoorde gelukkig twee keerquote:Op zondag 2 december 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het wat, want ik hoorde dat de ommekeer pas kwam na die rode kaart, dat moment heb ik wel gezien en die kaart was terecht. Verder niet gezien.
Chadli - Casta/Buly - Gyasiquote:Op zondag 2 december 2012 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Bengtsson neus inderdaad gebroken, maar van de partij tegen PSV; net als Chaldi en Mihaylov waarschijnlijk
quote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chadli - Casta/Buly - Gyasi
Fer - Tadic - Brama
Het is goed gekomenquote:Op zondag 2 december 2012 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, nog één goal van Vitesse en dan staan we dus op basis van gelijk doelsaldo, maar minder gescoord op plek 2
Toch vaag na een maand vol dramatisch voetbal.quote:
precies, best wel ongeloofeloosquote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef blistah het volgende:
[..]
Toch vaag na een maand vol dramatisch voetbal.
Met wel één doelpunt voorsprong op de nummer twee.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een knotsgekke competitie toch ook hé. Speel je 5 wedstrijden achter elkaar gelijk eindig je begin december op plek 1...
De goede flow is weer ingezet. Als Chadli er bij is zou ik er niet eens van opkijken. Die verdediging van PSV is een gatenkaas en die van ons is top.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Moody het volgende:
Nu graag een herhaling van PSV-Twente van vorig jaar
Wat nodig is, is lef, ben benieuwdquote:Op maandag 3 december 2012 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De goede flow is weer ingezet. Als Chadli er bij is zou ik er niet eens van opkijken. Die verdediging van PSV is een gatenkaas en die van ons is top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |