Tot nu toe bevalt 't prima, beter dan andere sites iig.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef CecilBDemented het volgende:
Vanwaar die enthousiasme rondom Paiq?
Vind het echt een kut site, die matches![]()
Misschien snap ik het paiq concept niet. Maar heb mijn account maar verwijderd.
one-liners sturen. speeddates/matches werken vaak niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef CecilBDemented het volgende:
Vanwaar die enthousiasme rondom Paiq?
Vind het echt een kut site, die matches![]()
Misschien snap ik het paiq concept niet. Maar heb mijn account maar verwijderd.
ja maar je kan alleen oneliners sturen naar de door hun geselecteerde matches toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
one-liners sturen. speeddates/matches werken vaak niet.
Hij was naar alle waarschijnlijkheid wat drukker met iemand anders die hij op dat moment interessanter achtte en jij bent een achter-de-hand-houdertje. Maar als jij zo graag wilt.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Andromache het volgende:
warempel, de dag nadat ik de datemijnheer van een maand geleden verwijderd heb, omdat ik het superlame vond dat hij nooit meer een berichtje heeft gestuurd (ja ik sms wel als ik meer tijd heb) stuurt vandaag opeens een berichtje. ik zwoer gisteren dat ik er niet op in zou gaan en nu ben ik alweer zo ver dat ik denk: aaah jaa geef hem toch nog een kans misschien is dit wat.
ik twijfel wat ik moet doen. ik versta momenteel niet zo goed wat mijn hoofd en hart me proberen te zeggen. mijn gevoel zegt iets van, gekwetste trots, hij had maar eerder moeten zijn, en mijn verstand zegt, ja maar wat als hij de enige is die ik kan krijgen en hij heeft toch ook leuke interesses en hij past misschien wel heel goed bij mij.
keuzes, keuzes, en iets met eigenwaarde vs kansen pakken.....
Als hij aan het daten was met iemand anders, dan snap ik het wel. Dan is die andere gewoon eerder, en sta jij even op hold.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Andromache het volgende:
warempel, de dag nadat ik de datemijnheer van een maand geleden verwijderd heb, omdat ik het superlame vond dat hij nooit meer een berichtje heeft gestuurd (ja ik sms wel als ik meer tijd heb) stuurt vandaag opeens een berichtje. ik zwoer gisteren dat ik er niet op in zou gaan en nu ben ik alweer zo ver dat ik denk: aaah jaa geef hem toch nog een kans misschien is dit wat.
ik twijfel wat ik moet doen. ik versta momenteel niet zo goed wat mijn hoofd en hart me proberen te zeggen. mijn gevoel zegt iets van, gekwetste trots, hij had maar eerder moeten zijn, en mijn verstand zegt, ja maar wat als hij de enige is die ik kan krijgen en hij heeft toch ook leuke interesses en hij past misschien wel heel goed bij mij.
Ja is altijd lastig...quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Andromache het volgende:
Wat een gedoe. Laat lekker zitten en richt je op een persoon die wel de moeite waard is. Wel zou je iets aan je onzekerheid/eigenwaarde kunnen doen. Dat is toch een minder aantrekkelijke eigenschap of je nu een man of een vrouw bent.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef Andromache het volgende:
ja ik vond het toen een leuke, ontspannen date, ook al was ik zelf misschien wat gespannen. leuke vent om te zien, leuk om mee te praten, leuke interesses, ik was zeker geinteresseerd in nog een date, maar dat dat dan een maand moet duren..... anyway ik heb hem nu al verwijderd. even op broeden of ik nog contact ga opnemen.... kan zijn nummer nog wel achterhalen.
En ik maar denken dat ik een lage zelfwaardering hadquote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Andromache het volgende:
Zij weet waar ze het van moet hebben waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef peleetje het volgende:
Ah kijk... nu heb ik weer een match op Pepper met een dame die alleen maar foto's van zichzelf in bikini heeft geupload. Mooie vrouw om te zien hoor...
Maar vrouwen die zichzelf zo te kijk op Pepper zetten...
Volgens mij heb ik die ook voorbij zien komen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef peleetje het volgende:
Ah kijk... nu heb ik weer een match op Pepper met een dame die alleen maar foto's van zichzelf in bikini heeft geupload. Mooie vrouw om te zien hoor...
Maar vrouwen die zichzelf zo te kijk op Pepper zetten...
Als ze 34 is zou het 'r kunnen zijn!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook voorbij zien komen.
Das wel mijn categorie jaquote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als ze 34 is zou het 'r kunnen zijn!
Als ik iemand 2 keer heb ontmoet en hij mij dan speciaal een berichtje gestuurd om met z'n 2en wat te gaan drinken, zonder bijzondere reden, zou ik dat absoluut opvatten als een date.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik wil via Facebook een meisje uitvragen, is dat erg lame? Ik heb haar anderhalf jaar geleden via een vriend een keer ontmoet, daarna heb ik een jaar in het buitenland gezeten. Anderhalve week geleden ging ik naar de opening van een tentoonstelling en bij de ingang zag ik een knap meisje naar mij kijken. Ze kwam me bekend voor maar kon me niet herinneren waar ik haar van kende. Later kwam ze naar mij toe en toen kwamen we er dus achter dat we elkaar anderhalf jaar daarvoor hadden ontmoet. Tijdens de lezing en borrel heb ik een keer of tien haar kant op gekeken, waarvan zij zeker 7 keer terugkeek en glimlachte. Toen ik later met vrienden en oud-collega's (ik werkte voor hetzelfde bedrijf waar zij nu werkt) wat ging drinken wat ze verdwenen. Ik heb wel sterk het gevoel dat zij mij ook leuk vindt, zelfs de vriend met wie ik haar de eerste keer tegenkwam zei dat hij verbaasd was dat er niet was gebeurt.
Anyway, ik wil haar een casual berichtje sturen om samen wat te gaan drinken, maar ik vind het wel fijn als het enigszins duidelijk is dat het een soort van romantische connotatie heeft. Hoe zouden de dames hier het opvatten als iemand die je 2 keer ontmoet heb je vraagt om wat te gaan drinken? Interpreteer je dat als een date of gewoon gezellig?
Ok. Dank jequote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als ik iemand 2 keer heb ontmoet en hij mij dan speciaal een berichtje gestuurd om met z'n 2en wat te gaan drinken, zonder bijzondere reden, zou ik dat absoluut opvatten als een date.
o ik vind mezelf heus heel leuk grappig slim mooi prettig gezelschap tof en nog veel meer. maar op de een of andere manier houdt dat totaal geen pas met mijn verhouding tot het andere geslacht. zo raar!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een lage zelfwaardering had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |