abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119759268
9.2, zonder baard.
pi_119759348
Vanwaar die enthousiasme rondom Paiq?
Vind het echt een kut site, die matches :')
Misschien snap ik het paiq concept niet. Maar heb mijn account maar verwijderd.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  donderdag 29 november 2012 @ 20:52:46 #103
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119759445
quote:
4s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef CecilBDemented het volgende:
Tot nu toe bevalt 't prima, beter dan andere sites iig.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119759528
quote:
one-liners sturen. speeddates/matches werken vaak niet.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:38:56 #105
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119761786
warempel, de dag nadat ik de datemijnheer van een maand geleden verwijderd heb, omdat ik het superlame vond dat hij nooit meer een berichtje heeft gestuurd (ja ik sms wel als ik meer tijd heb) stuurt vandaag opeens een berichtje. ik zwoer gisteren dat ik er niet op in zou gaan en nu ben ik alweer zo ver dat ik denk: aaah jaa geef hem toch nog een kans misschien is dit wat.

ik twijfel wat ik moet doen. ik versta momenteel niet zo goed wat mijn hoofd en hart me proberen te zeggen. mijn gevoel zegt iets van, gekwetste trots, hij had maar eerder moeten zijn, en mijn verstand zegt, ja maar wat als hij de enige is die ik kan krijgen en hij heeft toch ook leuke interesses en hij past misschien wel heel goed bij mij.

keuzes, keuzes, en iets met eigenwaarde vs kansen pakken.....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_119761939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef luckass het volgende:

[..]

one-liners sturen. speeddates/matches werken vaak niet.
ja maar je kan alleen oneliners sturen naar de door hun geselecteerde matches toch?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_119762150
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Andromache het volgende:
warempel, de dag nadat ik de datemijnheer van een maand geleden verwijderd heb, omdat ik het superlame vond dat hij nooit meer een berichtje heeft gestuurd (ja ik sms wel als ik meer tijd heb) stuurt vandaag opeens een berichtje. ik zwoer gisteren dat ik er niet op in zou gaan en nu ben ik alweer zo ver dat ik denk: aaah jaa geef hem toch nog een kans misschien is dit wat.

ik twijfel wat ik moet doen. ik versta momenteel niet zo goed wat mijn hoofd en hart me proberen te zeggen. mijn gevoel zegt iets van, gekwetste trots, hij had maar eerder moeten zijn, en mijn verstand zegt, ja maar wat als hij de enige is die ik kan krijgen en hij heeft toch ook leuke interesses en hij past misschien wel heel goed bij mij.

Hij was naar alle waarschijnlijkheid wat drukker met iemand anders die hij op dat moment interessanter achtte en jij bent een achter-de-hand-houdertje. Maar als jij zo graag wilt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 29 november 2012 @ 21:47:53 #108
138876 Andromache
pi_119762289
je hebt ook gelijk! gevoel gaat voor! deleten die hap. ik voel heus wel wat goed voor me is. gewoon goed naar luisteren. wat denkt die slapjanus wel niet. zondag een date met iemand die wel gewoon normaal contact kan onderhouden :D
pi_119762311
quote:

Als hij aan het daten was met iemand anders, dan snap ik het wel. Dan is die andere gewoon eerder, en sta jij even op hold.
Dat wil niet zeggen dat jij niet leuk genoeg bent, hij wil gewoon eerst de andere date afwachten voordat hij iets met jou doet, of jou afwimpelt terwijl zijn huidige date niks wordt.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:48:51 #110
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119762355
quote:

Ja is altijd lastig...
Verstand/gevoel is altijd een oorlog.
Maar wat heb je te verliezen als je hem nog een kans geeft...? als het niks blijkt te zien kun je hem dumpen en weer wat gekrenkte trots terugpakken! :P

En blijkbaar vind je hem toch ergens wel leuk dat je er over na zit te denken om hem nog een kans te geven.

edit:
Niet over jezelf gaan twijfelen overgens. Iedereen is het waard!
  donderdag 29 november 2012 @ 21:54:16 #111
138876 Andromache
pi_119762648
ja ik vond het toen een leuke, ontspannen date, ook al was ik zelf misschien wat gespannen. leuke vent om te zien, leuk om mee te praten, leuke interesses, ik was zeker geinteresseerd in nog een date, maar dat dat dan een maand moet duren..... anyway ik heb hem nu al verwijderd. even op broeden of ik nog contact ga opnemen.... kan zijn nummer nog wel achterhalen.
  donderdag 29 november 2012 @ 22:04:53 #112
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_119763282
Net terug van een date met iemand die ik via Lexa heb leren kennen. Speciaalbiertje gepakt samen, dat was erg lekker. :9. Vond de date verder niet echt denderend, maar dat moet soms ook eens kunnen. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_119763444
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef Andromache het volgende:
ja ik vond het toen een leuke, ontspannen date, ook al was ik zelf misschien wat gespannen. leuke vent om te zien, leuk om mee te praten, leuke interesses, ik was zeker geinteresseerd in nog een date, maar dat dat dan een maand moet duren..... anyway ik heb hem nu al verwijderd. even op broeden of ik nog contact ga opnemen.... kan zijn nummer nog wel achterhalen.
Wat een gedoe. Laat lekker zitten en richt je op een persoon die wel de moeite waard is. Wel zou je iets aan je onzekerheid/eigenwaarde kunnen doen. Dat is toch een minder aantrekkelijke eigenschap of je nu een man of een vrouw bent.
pi_119763662
quote:

En ik maar denken dat ik een lage zelfwaardering had :N
  donderdag 29 november 2012 @ 22:12:09 #115
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119763727
Ah kijk... nu heb ik weer een match op Pepper met een dame die alleen maar foto's van zichzelf in bikini heeft geupload. Mooie vrouw om te zien hoor...

Maar vrouwen die zichzelf zo te kijk op Pepper zetten... :{w
  donderdag 29 november 2012 @ 22:13:46 #116
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_119763823
Nou, laat ik dan maar mijn steentje bijdragen om Andromache's eigenwaarde te verbeteren. :P.

Andromache, je kunt beter krijgen! Geen tijd besteden aan dit stuk vullis. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_119763825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef peleetje het volgende:
Ah kijk... nu heb ik weer een match op Pepper met een dame die alleen maar foto's van zichzelf in bikini heeft geupload. Mooie vrouw om te zien hoor...

Zij weet waar ze het van moet hebben waarschijnlijk ;)

:')
pi_119764193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef peleetje het volgende:

Volgens mij heb ik die ook voorbij zien komen.
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 29 november 2012 @ 22:22:32 #119
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119764304
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die ook voorbij zien komen.
Als ze 34 is zou het 'r kunnen zijn!
pi_119764346
Ik wil via Facebook een meisje uitvragen, is dat erg lame? Ik heb haar anderhalf jaar geleden via een vriend een keer ontmoet, daarna heb ik een jaar in het buitenland gezeten. Anderhalve week geleden ging ik naar de opening van een tentoonstelling en bij de ingang zag ik een knap meisje naar mij kijken. Ze kwam me bekend voor maar kon me niet herinneren waar ik haar van kende. Later kwam ze naar mij toe en toen kwamen we er dus achter dat we elkaar anderhalf jaar daarvoor hadden ontmoet. Tijdens de lezing en borrel heb ik een keer of tien haar kant op gekeken, waarvan zij zeker 7 keer terugkeek en glimlachte. Toen ik later met vrienden en oud-collega's (ik werkte voor hetzelfde bedrijf waar zij nu werkt) wat ging drinken wat ze verdwenen. Ik heb wel sterk het gevoel dat zij mij ook leuk vindt, zelfs de vriend met wie ik haar de eerste keer tegenkwam zei dat hij verbaasd was dat er niet was gebeurt.

Anyway, ik wil haar een casual berichtje sturen om samen wat te gaan drinken, maar ik vind het wel fijn als het enigszins duidelijk is dat het een soort van romantische connotatie heeft. Hoe zouden de dames hier het opvatten als iemand die je 2 keer ontmoet heb je vraagt om wat te gaan drinken? Interpreteer je dat als een date of gewoon gezellig?
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_119764386
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als ze 34 is zou het 'r kunnen zijn!
Das wel mijn categorie ja :D

Voorderest weinig interessant
  donderdag 29 november 2012 @ 22:32:04 #122
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_119764765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik wil via Facebook een meisje uitvragen, is dat erg lame? Ik heb haar anderhalf jaar geleden via een vriend een keer ontmoet, daarna heb ik een jaar in het buitenland gezeten. Anderhalve week geleden ging ik naar de opening van een tentoonstelling en bij de ingang zag ik een knap meisje naar mij kijken. Ze kwam me bekend voor maar kon me niet herinneren waar ik haar van kende. Later kwam ze naar mij toe en toen kwamen we er dus achter dat we elkaar anderhalf jaar daarvoor hadden ontmoet. Tijdens de lezing en borrel heb ik een keer of tien haar kant op gekeken, waarvan zij zeker 7 keer terugkeek en glimlachte. Toen ik later met vrienden en oud-collega's (ik werkte voor hetzelfde bedrijf waar zij nu werkt) wat ging drinken wat ze verdwenen. Ik heb wel sterk het gevoel dat zij mij ook leuk vindt, zelfs de vriend met wie ik haar de eerste keer tegenkwam zei dat hij verbaasd was dat er niet was gebeurt.

Anyway, ik wil haar een casual berichtje sturen om samen wat te gaan drinken, maar ik vind het wel fijn als het enigszins duidelijk is dat het een soort van romantische connotatie heeft. Hoe zouden de dames hier het opvatten als iemand die je 2 keer ontmoet heb je vraagt om wat te gaan drinken? Interpreteer je dat als een date of gewoon gezellig?
Als ik iemand 2 keer heb ontmoet en hij mij dan speciaal een berichtje gestuurd om met z'n 2en wat te gaan drinken, zonder bijzondere reden, zou ik dat absoluut opvatten als een date.
pi_119764802
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Als ik iemand 2 keer heb ontmoet en hij mij dan speciaal een berichtje gestuurd om met z'n 2en wat te gaan drinken, zonder bijzondere reden, zou ik dat absoluut opvatten als een date.
Ok. Dank je :)
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_119765002
Zou er verder alleen niet teveel van verwachten, kan het ook niet tegenvallen!
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  donderdag 29 november 2012 @ 22:50:51 #125
138876 Andromache
pi_119765624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik een lage zelfwaardering had :N
o ik vind mezelf heus heel leuk grappig slim mooi prettig gezelschap tof en nog veel meer. maar op de een of andere manier houdt dat totaal geen pas met mijn verhouding tot het andere geslacht. zo raar!
pi_119771037
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

o ik vind mezelf heus heel leuk grappig slim mooi prettig gezelschap tof en nog veel meer. maar op de een of andere manier houdt dat totaal geen pas met mijn verhouding tot het andere geslacht. zo raar!
En juist daarom zou hij nooit de enige zijn die je zou kunnen krijgen...voor hem duizenden anderen op de wereld. En daar zitten er genoeg tussen die al die goede eigenschappen ook zullen zien en waarderen.
pi_119775497
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

de vrouwelijke versie van mij dus :P
Ik ben fantastisch, maar heb nogal moeite dat goed over te brengen -O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119775515
en nu vraag ik me af of Spirit van de stoel valt van het lachen :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119776094
quote:
Ik heb niet veel ervaring met andere websites, enkel PAIQ en Pepper.. maar ik merk dat de matches op PAIQ vaak wel redelijk overeenkomen, bedoel: als je niet valt op iemand die gelovig of verschrikkelijk vatsig is, dan zal je die ook nooit als match krijgen :-)

Het enige nadeel dat ik heb met PAIQ is het vele praten.. als ik dan een "klik" heb met een 2e match dan ga ik ze door elkaar halen.. "jij had toch een hond?!".. nee.. dan krijg je dat soort dingen..

Na de eerste avond op PAIQ (2 weken geleden) klikt het nog steeds met de 1e match, a.s. zaterdag afgesproken in Utrecht voor een "date".. Nooit gedacht dat ik het zo spannend zou vinden! :7
pi_119776223
haha, ik herken een Fok!ster tussen mijn fotobewonderaars
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 30 november 2012 @ 13:43:42 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119779185
Ik had gisteren ook een mooie qua herkenning. Was op een 4e (geloof ik) date, naar de bioscoop. Alles is familie, leuke film als je van die corny shizzle houdt. :P

Wie zat er aan de andere kant naast mij....een heel oud paiq-contact..met haar date! Ik herkende haar, al weet ik niet of ze mij ook herkend had. Enfin, k kom thuis...word ik op paiq door een match aangesproken die ik pas 2 dagen ken. "Zat jij op rij 6 in de Rembrandt-bioscoop vanavond?"

...Zat zij ook op die rij. :') Met een vriendin NAAST dat stelletje waarvan ik dus dat meisje herkende.

Echt, hoe verzin je het. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_119779479
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ik had gisteren ook een mooie qua herkenning. Was op een 4e (geloof ik) date, naar de bioscoop. Alles is familie, leuke film als je van die corny shizzle houdt. :P

Wie zat er aan de andere kant naast mij....een heel oud paiq-contact..met haar date! Ik herkende haar, al weet ik niet of ze mij ook herkend had. Enfin, k kom thuis...word ik op paiq door een match aangesproken die ik pas 2 dagen ken. "Zat jij op rij 6 in de Rembrandt-bioscoop vanavond?"

...Zat zij ook op die rij. :') Met een vriendin NAAST dat stelletje waarvan ik dus dat meisje herkende.

Echt, hoe verzin je het. :')
Originaliteit ten top qua date keuzes haha
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:18:43 #133
27929 piere
doe mij maar bier
pi_119780004
quote:
en mijn verstand zegt, ja maar wat als hij de enige is die ik kan krijgen
ben je zo eng? :?
fok you ja!
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:43:24 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119780771
Leuk aan het mailen met de relatieklik-match, toch altijd wel leuke matches gehad tot nu toe daar.
pi_119783738
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:43 schreef eefje801 het volgende:
Leuk aan het mailen met de relatieklik-match, toch altijd wel leuke matches gehad tot nu toe daar.
site van relatieklik ziet er wel nogal onprofessioneel en goedkoop uit....maar werkt blijkbaar wel goed?
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:43:28 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119784911
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

site van relatieklik ziet er wel nogal onprofessioneel en goedkoop uit....maar werkt blijkbaar wel goed?
Door die reclames blijft het gratis ja, en dat is goedkoop.
Of een site werkt ligt meer aan jezelf maar heb in elk geval nooit voor verrassingen gestaan tijdens dates. Daarbij vallen de meeste mafkezen wel af omdat je zoveel in moet vullen en een test moet doen voordat je een profiel hebt.
pi_119787169
Wat vinden de dames hier van een man met bril?
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119787305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef Mark-J het volgende:
Mja, zowel voor vrouwen en mannen vind ik.... als je het daar op afhaakt... dan ben je geen partner waard...
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:18:02 #139
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119787596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, zowel voor vrouwen en mannen vind ik.... als je het daar op afhaakt... dan ben je geen partner waard...
Dat slaat natuurlijk nergens op.
Iedereen heeft zijn mening over bepaalde dingen.

Zo heb ik ook 88x dingen wat ik niet zou willen zien bij een vrouw.
Een bril valt daar trouwens niet onder.
pi_119787634
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op.
Iedereen heeft zijn mening over bepaalde dingen.

Zo heb ik ook 88x dingen wat ik niet zou willen zien bij een vrouw.
Een bril valt daar trouwens niet onder.
Jij doet werkelijk niks anders dan de hele dag wachten op een reactie van mij zodat jij je plasje er overheen kan doen he?

vrijdag 30 november 2012 @ 18:20:09 #141
242666 BeamofLight
pi_119787673
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij doet werkelijk niks anders dan de hele dag wachten op een reactie van mij zodat jij je plasje er overheen kan doen he?

Eeuuh nee. Nee man, hoezo dat?

Trouwens veel plezier (zondag?) met AndroM
pi_119787819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Eeuuh nee. Nee man, hoezo dat?

Trouwens veel plezier (zondag?) met AndroM
Oh nou ja, viel mij gewoon op dat je in dit topic eigenlijk altijd alleen maar op een negatieve manier op mijn posts reageert. That's all. :)
Maar goed, dan zie ik spoken... :X

Oh en thanks. :)
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:29:36 #143
242666 BeamofLight
pi_119787922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Oh nou ja, viel mij gewoon op dat je in dit topic eigenlijk altijd alleen maar op een negatieve manier op mijn posts reageert. That's all. :)
Maar goed, dan zie ik spoken... :X

Oh en thanks. :)
Dan hebben we gewoon een verschillende mening / kijk op dingen.

Hoor ik wel eens vaker ;)
pi_119788058
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef Mark-J het volgende:
andersom vind ik het vaak juist een pluspunt. Ik heb wel een zwak voor (blonde) vrouwen met een bril. Weet niet waarom en ik durf er ook geen Freud op los te laten..
pi_119789464
Iemand ervaring met een site voor een open relatie?
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:45:22 #146
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119790309
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
Lijkt mij elke sexdate site :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119791566
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:45 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Lijkt mij elke sexdate site :P
Nouja echt puur sexdate hoeft nou ook weer niet...

Maar op welke sites kan ik het dan het beste proberen? Denk niet dat RP of Paiq geschikt is of wel?

Twijfel nog wel of ik daadwerkelijk een profiel ga maken...
  vrijdag 30 november 2012 @ 20:26:20 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119791723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
Elke site is daar geschikt voor. Gewoon duidelijk zijn wat je intenties zijn :)
pi_119791782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Elke site is daar geschikt voor. Gewoon duidelijk zijn wat je intenties zijn :)
Ah oke.

Ben het zoeken naar een relatie wel aardig zat na 10 jaar... m'n vijver is te klein daarvoor. Voor gewoon plezier maken is m'n vijver een heel stuk groter. En dan zie ik wel of ik met iemand een goede klik heb of niet.

Nouja nog maar even zien hoe het allemaal loopt...
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:03:35 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_119793553
Zou je dan niet eerder moeten gaan voor vriendschap als plezier maken je doel is? :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')