quote:Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef moeftie het volgende:
[..]
heel lang zoenen en samen in slaap vallen
quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Gekke vraag, maar hoe maak ik een afspraak voor mezelf minder spannend?
Ademhalingsoefeningen, helpende gedachten, mantra's, iets?
meditatie kan wellicht wel helpen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Herkenbaar.. al had ik het voor mijn werk.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Kuiken!quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef Satijn het volgende:
Ben samen met de niet meer stille man, dus voorlopig uit het datingcircuit.
Wat leuk! :-)quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef Satijn het volgende:
Ben samen met de niet meer stille man, dus voorlopig uit het datingcircuit.
Kansloos...quote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik vond deze toch wel respectabel dus ik dacht ik deel hem ff met jullie![]()
Wie wil je ontmoeten?
als je hobby's zoals vissen hebt, hoef je mij geen bericht te sturen want dan reageer ik toch niet.
Dit is ook echt het enige wat in d'r profiel staat
quote:Op zondag 2 december 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of je zegt "Sorry, je bent totaal mijn type niet. Veel plezier verder!"
Je kunt onsubtiel en een eikel zijn of onsubtiel en eerlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef exile79 het volgende:
ja, maar da's ook niet heel subtiel toch?
Er zijn echt geen mensen die straks huilend achter hun computertje zitten omdat ze toevallig niet jouw type zijn hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef exile79 het volgende:
"je bent niet echt mijn type geloof ik, maar nog veel plezier hier"
Kan ook toch?
chat afmaken, blockenquote:Op zondag 2 december 2012 20:39 schreef exile79 het volgende:
Wat doe je als iemand tijdens een chat een foto upload en het ziet er niet uit? Snel offline gaan?
Oh guttegut, je zou maar eens gekwetst raken. Maar nee, dat is geen goede optie. Gewoon duidelijk zijn. Nu doe je net alsof je het nog niet zeker weet en de ander nog in de smaak kan vallen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef exile79 het volgende:
"je bent niet echt mijn type geloof ik, maar nog veel plezier hier"
Kan ook toch?
Hoor ik heel vaak ja. "ZOMG zo blij dat ik eens iemand spraak die NIET in het onderwijs zit!" En dan is het zelf een IT-erquote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb 't idee dat er heel veel PABO studenten en mensen in de IT op Paiq zitten :/
quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoor ik heel vaak ja. "ZOMG zo blij dat ik eens iemand spraak die NIET in het onderwijs zit!" En dan is het zelf een IT-er
Mjah het beeld wat mensen bij een IT'er hebben past alleen niet echt bij mij (behalve dat ik een bril heb). Beetje kut uitleggen in een BattleDatequote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoor ik heel vaak ja. "ZOMG zo blij dat ik eens iemand spraak die NIET in het onderwijs zit!" En dan is het zelf een IT-er
Jij niet natuurlijk popje.quote:
De vorige keer vond je het geen probleem nee, wat is deze in enequote:
Ik vind iemand uitsluiten om het vissen of paardrijden best logisch eigenlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef peleetje het volgende:
Letten jullie ook op sterrenbeelden?
Beetje raar misschien maar ik kom soms best leuke vrouwen tegen maar als ik hun sterrenbeeld dan zie dan haak ik toch soms af. (komt doordat ik een aantal slechte ervaringen heb met sommige mensen met een bepaald sterrenbeeld.) Maar het is natuurlijk wel belachelijk (vind ik dan) dat je mensen bij voorbaat al uitsluit.
Dat is eigenlijk net zo triest als iemand uitsluiten omdat hij/zij aan paardrijden of vissen doet.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
wel met juffen.....quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wat ben ik blij dat ik niet op mannen val. Word ik ook niet of zelden geconfronteerd met die IT-losers.
Dat is toch geen vergelijking (neem aan dat je een geintje maakt over die sterrenbeelden.)quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef peleetje het volgende:
Beetje raar misschien maar ik kom soms best leuke vrouwen tegen maar als ik hun sterrenbeeld dan zie dan haak ik toch soms af. (komt doordat ik een aantal slechte ervaringen heb met sommige mensen met een bepaald sterrenbeeld.) Maar het is natuurlijk wel belachelijk (vind ik dan) dat je mensen bij voorbaat al uitsluit.
Dat is eigenlijk net zo triest als iemand uitsluiten omdat hij/zij aan paardrijden of vissen doet.
Ja, en met mensen die SPH doen??quote:Op zondag 2 december 2012 22:10 schreef Amy1990 het volgende:
Haha sorry, ik voel me even aangesproken! Wat is er mis met juffen?
Je compenseert nog met je uiterlijk, maar als je een pittig kapsel en een bril had gehad....Oioioioiquote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef xApples het volgende:
Opeens begrijp ik waarom ik nog single ben..
Ik ben juf, en heb een paard..
Maak geen geintje. Ik heb bijvoorbeeld hele slechte ervaringen met m'n vader. Dat was/is nogal een eikel. Als ik iemand tegenkom die van hetzelfde sterrenbeeld is als mijn vader dan ben ik altijd bang dat diegene net zo verknipt in elkaar zit. Slaat nergens op maar zo is het nu eenmaal.quote:Op zondag 2 december 2012 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking (neem aan dat je een geintje maakt over die sterrenbeelden.)
Iemand met als hobby vissen is in 99 van de 100 gevallen niet bepaald een vlotte gezellige kerel. Meestal zijn het van die kneusjes met een gedeukt ego. Dat is niet erg verder, maar ik snap best dat je geen zin hebt in iemand die vist. Ik val bijv. ook niet op vrouwen die in een gospel-koor zingen, omdat dat ook in 99 van de 100 gevallen suffe christelijke mutsen zijn.
en dat doet ze nog goed ook dat compenseren..quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je compenseert nog met je uiterlijk, maar als je een pittig kapsel en een bril had gehad....Oioioioi
Oei.. Met vergaderingen/cursus draag ik dus wel een bril.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je compenseert nog met je uiterlijk, maar als je een pittig kapsel en een bril had gehad....Oioioioi
Dat vind ik werkelijk nog 100 keer dommer dan iemand afwijzen omdat ze paard rijdt. Sorry. Geen weldenkend mens gelooft toch in die onzin?quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maak geen geintje. Ik heb bijvoorbeeld hele slechte ervaringen met m'n vader. Dat was/is nogal een eikel. Als ik iemand tegenkom die van hetzelfde sterrenbeeld is als mijn vader dan ben ik altijd bang dat diegene net zo verknipt in elkaar zit. Slaat nergens op maar zo is het nu eenmaal.
jij bent ook jufquote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe backs away slowly, avoiding all eye contact...
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gelezen had hier.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maak geen geintje. Ik heb bijvoorbeeld hele slechte ervaringen met m'n vader. Dat was/is nogal een eikel. Als ik iemand tegenkom die van hetzelfde sterrenbeeld is als mijn vader dan ben ik altijd bang dat diegene net zo verknipt in elkaar zit. Slaat nergens op maar zo is het nu eenmaal.
Dat is ook helemaal niet onaantrekkelijk...maak je geen zorgen...quote:Op zondag 2 december 2012 22:26 schreef xApples het volgende:
Waarom is dat eigenlijk (soort van) negatief?
Ik heb een vaste baan en een actieve hobby..
Hoezo is dat onaantrekkelijk ?!
jij kunt alleen klaarkomen op dat paard van je. Komt waarschijnlijk door 2 cm. eelt op je klit. Dat vinden wij seriously uncool.quote:Op zondag 2 december 2012 22:26 schreef xApples het volgende:
Ben jij niet stiekem een vrouw?quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef peleetje het volgende:
Prima tochquote:Op zondag 2 december 2012 22:26 schreef xApples het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij kunt alleen klaarkomen op dat paard van je. Komt waarschijnlijk door 2 cm. eelt op je klit. Dat vinden wij seriously uncool.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij kunt alleen klaarkomen op dat paard van je. Komt waarschijnlijk door 2 cm. eelt op je klit. Dat vinden wij seriously uncool.
Daar gaat het nou best vaak mis met meisjes met paarden.quote:Op zondag 2 december 2012 22:29 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Prima tochIeder zo zijn/haar ding! Zolang het maar geen obsessie is
Wat is een pba of mba? :$quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar gaat het nou best vaak mis met meisjes met paarden.
Hun paard komt op plaats 1
Ja ervaring
En een paard kost veel geld, dus vaak zijn het pba-tjes of mba-tjes.
als jij een weekend samen bent met je vriend, kan je die dagen dan zonder je paard?quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef xApples het volgende:
M'n paard gaat wel voor als het om een noodsituatie gaat.
Ik zou haar nooit wegdoen en zeker niet voor een man
Ben daar ook 5/6 keer per week. Oke misschien onaantrekkelijk. Boeiend.
Enne die date.. die ga ik afzeggen. Hij maakt zulke flauwe, stomme grapjes dat is zelfs
over whatsapp plaatsvervangende schaamte van krijg
Ik heb 19 jaar gespaard en toen alles gekocht. Betaal nu nog steeds alles alleenquote:
Kan het me best voorstellen, heb dat ook wel een beetje met mijn eigen hobbyquote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef xApples het volgende:
M'n paard gaat wel voor als het om een noodsituatie gaat.
Ik zou haar nooit wegdoen en zeker niet voor een man
Ben daar ook 5/6 keer per week. Oke misschien onaantrekkelijk. Boeiend.
Enne die date.. die ga ik afzeggen. Hij maakt zulke flauwe, stomme grapjes dat is zelfs
over whatsapp plaatsvervangende schaamte van krijg
"vaak"quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef xApples het volgende:
[..]
Ik heb 19 jaar gespaard en toen alles gekocht. Betaal nu nog steeds alles alleen
dus dat slaat nergens op
Jahoor , maar niet elk weekeind.quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
als jij een weekend samen bent met je vriend, kan je die dagen dan zonder je paard?
quote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine!
How's your love life?
Als je goed je best doet in bed krijg je een stickertje voor in je schriftje.quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb nog nooit een juf gedate, hoe zijn die?
quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je goed je best doet in bed krijg je een stickertje voor in je schriftje.
'IT-losers'?quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wat ben ik blij dat ik niet op mannen val. Word ik ook niet of zelden geconfronteerd met die IT-losers.
Vrouwen die soep voor je makenquote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja goed.... we zijn net terug van een midweek Disneyland en Parijs. En dat was erg leuk.We komen steeds vaker erachter hoe we wel niet op één lijn zitten. (op een leuke manier, we hebben ook gelukkig genoeg verschillen)
Ik moet zeggen dat dit toch wel heel anders is dan mijn vorige relaties, veel intenser.... liefdesvoller en leuker. Zij is vooral érg leuk. (stiekem het meisje wat ik altijd al zocht) We kennen elkaars 'gezins'-familie al, maar nu ben ik ook nog uitgenodigd voor het kerst diner met al haar familie... brrrr..... als tegenprestatie mag ze zaterdag mee als ik met vrienden naar de Efteling ga... en ja dat is een uitdaging.
Oh... en toen ik een erg nare keelontsteking had heeft ze soep voor mij gemaakt wel 3 keer (enige wat ik naar binnen kon krijgen). En ze is niet boos geworden nadat ik haar vernietigd had met Risk... dat is liefde toch? Toch?
p.s. ben erg blij voor je Sekh!
Ik ben schorpioen, wat nu?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
over sterrenbeelden: in praktijk kom ik tegen dat ik mannen met als sterrenbeeld stier vaak leuk vond, maar ik ga er niet op selecteren.
date was geen succes, geen spreekwoordelijke klik.
dan ben ik ook geïnteresseerd, dat schijnt bij maagd te passen, ik pm je wel mijn RP-profiel.quote:
Jammer! Met wie was deze date?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
over sterrenbeelden: in praktijk kom ik tegen dat ik mannen met als sterrenbeeld stier vaak leuk vond, maar ik ga er niet op selecteren.
o en slash en sekhmet, het is heerlijk voor jullie!
Jij ging toch naar Zwolle? Waar ben je uiteindelijk geweest?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
Mooi om te lezen, zowel van jou als Sekhmet, en dat kerstdiner moet je dan maar uitzitten. Wellicht valt het meequote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja goed.... we zijn net terug van een midweek Disneyland en Parijs. En dat was erg leuk.We komen steeds vaker erachter hoeveel we op één lijn zitten. (op een leuke manier, we hebben ook gelukkig genoeg verschillen)
Ik moet zeggen dat dit toch wel heel anders is dan mijn vorige relaties, veel intenser.... liefdesvoller en leuker. Zij is vooral érg leuk. (stiekem het meisje wat ik altijd al zocht) We kennen elkaars 'gezins'-familie al, maar nu ben ik ook nog uitgenodigd voor het kerst diner met al haar familie... brrrr..... als tegenprestatie mag ze zaterdag mee als ik met vrienden naar de Efteling ga... en ja dat is een uitdaging.
Oh... en toen ik een erg nare keelontsteking had heeft ze soep voor mij gemaakt wel 3 keer (enige wat ik naar binnen kon krijgen). En ze is niet boos geworden nadat ik haar vernietigd had met Risk... dat is liefde toch? Toch?
p.s. ben erg blij voor je Sekh!
Jammer van de ontbrekende klik. Je had een date met Spezza toch?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
Ok.quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan ben ik ook geïnteresseerd, dat schijnt bij maagd te passen, ik pm je wel mijn RP-profiel.
Thanks.quote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi om te lezen, zowel van jou als Sekhmet, en dat kerstdiner moet je dan maar uitzitten. Wellicht valt het mee
[..]
Jammer van de ontbrekende klik. Je had een date met Spezza toch?
Geheel in lijn met de TT. Qua date aanbod weinig te klagen, maar ik raak niet echt snel meer getriggered als het ware. Te weinig mensen die ik tegenkom en écht interessant vind op bijvoorbeeld een Paiq, het ontbreken van die gesprekken waarin je elkaar klakkeloos aanvult, en dat je dan afspreekt in de wetenschap dat als er irl ook maar half zo'n klik is als tijdens de chats het wel goed zit. Ik overweeg weer eens op RP rond te kijken, maar vermoed tegen hetzelfde aan te lopen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Thanks.Komt wel goed..... ik geloof dat moeder en tante al erg content waren met haar keuze.
Gaat wel gezellig worden (hoop ik
).
Hoe is het met jou dating leven verder?
Verdomme nog aan toe wees toch eens creatiever dan datquote:"Hey alles goed?"
Gewoon reageren; nee ik had er twee foutquote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Verdomme nog aan toe wees toch eens creatiever dan dat
Hoe was andro?quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon reageren; nee ik had er twee fout
Ik heb echt zwaar te verduren als het zo doorgaat ga ik naar een datingsite waar vrouwen zich huisvesten daar maak ik nog meer kans dan waar ik nu op aanwezig ben.quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon reageren; nee ik had er twee fout
Zou zeggen, probeer het eens. Ook nog schorpioen zag ik..oh ohquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb nog nooit een juf gedate, hoe zijn die?
Vind het ook helemaal top voor Splash en Sekhquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
Wat is u? Ik gok een Kreeft.quote:Op maandag 3 december 2012 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 klikt volgens de horoscopen ook het best met Schorpioen....
quote:Op maandag 3 december 2012 01:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh..da's inderdaad volgens de sterren de ideale match voor de schorpioen.
Gewoon gelijk vragen wanneer ze geboren zijnquote:
Ach ja, het is wat het is.quote:Op maandag 3 december 2012 01:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon gelijk vragen wanneer ze geboren zijn
Hmm ja, ik ben daten tot nu toe maar één keer Vis tegen gekomen inderdaad. Die overigens heilig in horoscopen geloofde. Nou, het was een mis-match made in heaven vertel ik je
Maak maar vast een account op OKCupid aanquote:Op maandag 3 december 2012 01:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, het is wat het is.
Omdat er hier geen werk is solliciteer ik nu ook op banen in het buitenland. Wie weet kom ik daar de ware tegen.
Nah, heb wel gemerkt dat dames in andere landen mij zonder datingsite al interessant vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 01:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maak maar vast een account op OKCupid aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |