U is samen? Dus dan de datingmarkt?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga een bekentenis doen. Na al mijn gehammer op dat de man toch zeker boven de 1.85 moet zijn zodat ik net mijn hakken kan dragen, ben ik nu dan toch samen met iemand die net 1cm langer is dan ik ben![]()
Mijn enige echte uiterlijke eis heb ik dus gewoon laten varen toen ik iemand tegen kwam die ik toch wel heel leuk vind...
Je maakt het te spannend voor jezelf. Zie het als een normale ontmoeting, niet alsof alles ervan af hangt.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
o ik vind mezelf heus heel leuk grappig slim mooi prettig gezelschap tof en nog veel meer. maar op de een of andere manier houdt dat totaal geen pas met mijn verhouding tot het andere geslacht. zo raar!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ik had gisteren ook een mooie qua herkenning. Was op een 4e (geloof ik) date, naar de bioscoop. Alles is familie, leuke film als je van die corny shizzle houdt.
Wie zat er aan de andere kant naast mij....een heel oud paiq-contact..met haar date! Ik herkende haar, al weet ik niet of ze mij ook herkend had. Enfin, k kom thuis...word ik op paiq door een match aangesproken die ik pas 2 dagen ken. "Zat jij op rij 6 in de Rembrandt-bioscoop vanavond?"
...Zat zij ook op die rij.Met een vriendin NAAST dat stelletje waarvan ik dus dat meisje herkende.
Echt, hoe verzin je het.
Ach, geef het beestje een naam...quote:Op zondag 2 december 2012 00:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
U is samen? Dus dan de datingmarkt?![]()
Is een hupje waard!![]()
![]()
Verder gelezen, de hupjes moeten nog even de kast in zie ik.
* DancingPhoebe trekt wenkbrauw op....quote:Op zondag 2 december 2012 08:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ach, als je in bed ligt, valt die centimeter toch niet op......
tot dat ze vanochtend naast manlief wakker worden en vaaglijk iets herinneren over veel drank, een vrijgezelle man en een telefoon....hopend dat ze dat gedroomd hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 10:01 schreef peleetje het volgende:
Toch nog een cadeautje gehad van de Sint...
Spontaan avondje stappen gisteren. Viel met m'n neus in een vrijgezellenfeest. Leuk met die dames wezen stappen en zowaar zette 1 van die dames haar telefoonnummer in mijn telefoon onder de naam 'vrijgezel'.
1 wenkbrauw maarquote:Op zondag 2 december 2012 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe trekt wenkbrauw op....
Dan heeft ze pech want ik ga d'r natuurlijk wel smsen of whatsappen!quote:Op zondag 2 december 2012 11:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
tot dat ze vanochtend naast manlief wakker worden en vaaglijk iets herinneren over veel drank, een vrijgezelle man en een telefoon....hopend dat ze dat gedroomd hebben
[..]
1 wenkbrauw maar![]()
Bellen geniet de voorkeur!quote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech want ik ga d'r natuurlijk wel smsen of whatsappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 12:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bellen geniet de voorkeur!Bellen? dat vind ik altijd zo opdringerig als je iemand niet kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja nog effe... gaat ze mij appen en moet ik vervolgens terugbellen!![]()
Dat is net zoiets als dat mijn oma vroeger belde, na 3x overgaan ophing, wat voor ons een teken was dat we wisten dat het oma was en dat we haar moesten terugbellen. (Zodat het haar geen geld koste)
Niet te hoge verwachtingen hebben, het in principe kort houden, bedenken dat de ander waarschijnlijk ook een nerveus is, iets te doen hebben tijdens de date zoals poolen. Is het je de eerste date via internet?quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Gekke vraag, maar hoe maak ik een afspraak voor mezelf minder spannend?
Ademhalingsoefeningen, helpende gedachten, mantra's, iets?
Zij ook niet. Maar veel meer dan heel lang zoenen en daarna tegen de afspraak in samen in slaap vallen is er niet gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2012 17:14 schreef Mark-J het volgende:
Zo zo, jij laat er geen gras over groeien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |