quote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Die wijven zijn met 8 mannen tegelijk bezig. Die loggen in om die ene speciale (...) te treffen. Die is niet on-line dus zijn ze weer pleite. Niks om geven, want anders heb je nog heel wat te verduren....
Paiq werkt voor mij niet verkeerd. Het is leuke avondvulling en inmiddels alweer meerdere dates gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Bemoedigende TT BeamoflightVerder 61% voor paiq
Hehe juhquote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Die wijven zijn met 8 mannen tegelijk bezig. Die loggen in om die ene speciale (...) te treffen. Die is niet on-line dus zijn ze weer pleite. Niks om geven, want anders heb je nog heel wat te verduren....
Dat is inderdaad wel erg oppervlakkig. Ligt ook een beetje aan je leeftijdscategorie. Moet wel zeggen dat ik eerder afknap op een heel klein plukje haar en een vreemd kapsel dan op een kop als een biljartbalquote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef Young_David het volgende:
Hmmm, probleem wat ik in het echt heb, heb ik chat dus ook. Ze vinden me een hartstikke leuke jongen, aardig, grappig, open en alles, maar geen dating-materiaal. Gisteravond ook alweer. Leuk gesprek maar dan komt mijn foto en dan heb ik weer niet genoeg haar. Beetje oppervlakkig hoor.
Nou ja, vanavond een date met een dame die het al wat meer chat-sessies met me uitgehouden heeft. Kijken of dat wel wat wordt.
Uiteindelijk heb je maar één leuke date nodig. Ik zou dus niet teveel inzitten om welke oppervlakkige redenen iemand jou afwijst. En mogelijk ben jij zelf ook wel een paar keer heel oppervlakkig geweest in jouw keus om iemand weg te klikken. Ik in elk geval wel, en omdat ik dat gedrag bij mijzelf herkende heb ik mij er bij anderen nooit veel van aangetrokken.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef Young_David het volgende:
Hmmm, probleem wat ik in het echt heb, heb ik chat dus ook. Ze vinden me een hartstikke leuke jongen, aardig, grappig, open en alles, maar geen dating-materiaal. Gisteravond ook alweer. Leuk gesprek maar dan komt mijn foto en dan heb ik weer niet genoeg haar. Beetje oppervlakkig hoor.
Nou ja, vanavond een date met een dame die het al wat meer chat-sessies met me uitgehouden heeft. Kijken of dat wel wat wordt.
quote:Jongen bewusteloos geslagen bij afspraakje DEVENTER - Een 16-jarige jongen uit Deventer is donderdag rond middernacht bewusteloos geslagen en beroofd, terwijl hij dacht dat hij een afspraakje had met een meisje. Dat meldde de politie donderdag.
De jongen vond zichzelf met pijn aan zijn hoofd terug op de grond achter het station in Deventer. Zijn geld was geroofd.
De jongen dacht dat hij rond middernacht een meisje zou ontmoeten. Hij kan zich volgens de politie niet herinneren wat er precies is gebeurd. Hij weet wel dat hij nog een man die zijn hond uitliet om hulp heeft gevraagd.
Altijd op een openbare plek dus afspreken, op een groot plein waar veel mensen lopen en niet zo'n laat tijdstip. Gewoon om 19u/20u aan het Leidseplein, HeinekenHoek, dame's?quote:
Je hebt "geluk" dat ik geen vrouw ben... Ik zou nevernooitniet in a'dam afspreken..quote:Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Altijd op een openbare plek dus afspreken, op een groot plein waar veel mensen lopen en niet zo'n laat tijdstip. Gewoon om 19u/20u aan het Leidseplein, HeinekenHoek, dame's?
Wat is er nou mis met Amsterdam? Geweldige stad hoor!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt "geluk" dat ik geen vrouw ben... Ik zou nevernooitniet in a'dam afspreken..
Volgens mij gaat dit een discussie worden die beter in een SC gehouden kan wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:51 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Amsterdam? Geweldige stad hoor!
True that! Ik hou al op.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit een discussie worden die beter in een SC gehouden kan worden
Inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit een discussie worden die beter in een SC gehouden kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:02 schreef Cerviantes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8,9 dacht ikquote:Op donderdag 29 november 2012 15:03 schreef Cerviantes het volgende:
Maare hoe zit het met die scores dan? haha, ben benieuwd.
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-platte-schoen.html
jammer. zo jammer.
neem een voorbeeld aan italiaanse dames, dames.
je moet die cijfers dan ook niet vergelijken met een normale 1-10 schaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:18 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Zo dan, wat voor cijfer zou je je zelf geven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |