Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Gauner het volgende:
Verbinding net even verbroken tijdens 75% van de update, gelukkig gaat hij verder waar hij gebleven was.
Ik wacht nog even op meer games en een interessantere bundel. Pikmin 3 of zoquote:
Zou mooi klote zijn ja, al gaat het toch wel redelijk vlot. Ben iets minder dan een uur kwijt geweest aan de update.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of niet
You took the words right out of my mouthquote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mario ziet er wel donders geil uit zeg
ZombiU is goed te doen! Best wel spannend. Grafisch geen topper trouwens, maar wel vermakelijk. Multiplayer is helemaal lachen overigensquote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe is zombiu mensen?
En zijn dr online bij cod bo2?
Ik vrees ook het ergste, ook besteld bij Bol, eigenlijk meteen toen ie te pre-orderen was. Een week (of2) later kwam de melding op de site te staan dat ze niet konden garanderen dat ie op de dag van de release geleverd zou worden, dus ik hoopte dat ik wel op tijd had besteld.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:18 schreef MhZero het volgende:
Denk niet dat ik em morgen ga krijgen. Nog steeds geen mail van Bol.com, Dat wordt morgen even naar de Saturn, alhoewel de duitsers me daar voor zullen zijn.
Ik heb mijn bevestigings mail binnen. Zal vandaag bezorgd worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef creno het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste, ook besteld bij Bol, eigenlijk meteen toen ie te pre-orderen was. Een week (of2) later kwam de melding op de site te staan dat ze niet konden garanderen dat ie op de dag van de release geleverd zou worden, dus ik hoopte dat ik wel op tijd had besteld.
Maar stuurt Bol dan altijd een mail ?
dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of niet
Ok, lekker duur dan. Dan rij ik straks na me werk even naar de mm, makro zit hier aan de overkant van de straat. Dus dat was mooi geweest.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef evankras het volgende:
Was gisteren bij de makro daar was de prijs voor de basic 330 ofzo
Cidolfas voeg mij maar toe op de wiiu ik zal jouw ook toe voegen
ID evankras
Geen Mario?! Schandalig!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Lagen er nog genoeg hier bij de MM, alleen was er geen marionaja die zoek ik vanmiddag wel hier in de stad.
Heb die premium maar genomen, basic is voor sloebersmaar is dat nintendoland lachen of troep?
Goed idee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mii-verse naampjes anders ff in de OP zetten?
Ik denk een paar uurtjes lachen en daarna troep. Twijfel toch om m te halen. Donkey Kong, Metroid, Chase en Pikmin lijken me toffe spellen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Lagen er nog genoeg hier bij de MM, alleen was er geen marionaja die zoek ik vanmiddag wel hier in de stad.
Heb die premium maar genomen, basic is voor sloebersmaar is dat nintendoland lachen of troep?
Jup, TV werkt goed, kom er alleen op de Gamepad niet uit xDquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:19 schreef evankras het volgende:
ja denk ik ook wel ja
doet bij jouw die youtube app?
Dat is bij de 3DS ook zo, 10x of 30x. Maar na 10x spelen weet jij toch wel of je 'm wilt kopen of niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
Pff, FIFA 13 demo mag je maar 10 keer spelen. Dat zal dan wel met elke demo zo zijn
als ik op youtube app druk dan zegt hij dat deze geupdate moet worden maar dan doet hij verder niks klotp ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Jup, TV werkt goed, kom er alleen op de Gamepad niet uit xD
Dat die moeten updaten klopt, maar als er daarna niks gebeurd klopt dat niet. Blijft die niet hangen ofzo? Hij update gewoon helemaal niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:40 schreef evankras het volgende:
[..]
als ik op youtube app druk dan zegt hij dat deze geupdate moet worden maar dan doet hij verder niks klotp dit
Weet je hoeveel moeite ik heb om dit niet te doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, fuck it, ik ga m zo gewoon ff kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |