dat er een probleem is met tuig lijkt me wel evident, de roep is toch altijd dat er vanuit de gemeenschappen zelf nooit een kritisch geluid komt, nu is dat er n dan blijft men maar harken in het tuigtuintje...quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat alleen mensen die al 384 generaties in NL wonen last kunnen hebben van straattuig?
O, de Nazi's hadden het bij het rechte eind, ze overdreven alleen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik ben me bewust hoe 'kuch - gevaarlijk' zulke gedachten zijn, want de enige 'oplossing' is het schoonvegen van dit land, oh wacht dat is dus exact wat de duitsers als ideee hadden voordat de 2e wereldoorlog begon door escalatie daarvan.
moeilijk he de haakjes zien bij 'oplossing', oeh kijk daar zijn ze alweer.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, de Nazi's hadden het bij het juiste eind, ze overdreven alleen.
haakjes omdat het een beetje refereert naar het Duitse alternatieve woord hiervoor?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moeilijk he de haakjes zien bij 'oplossing', oeh kijk daar zijn ze alweer.
nee omdat het een non oplossing was, maar het een oplossing genoemd wordt.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:09 schreef Re het volgende:
[..]
haakjes omdat het een beetje refereert naar het Duitse alternatieve woord hiervoor?
+1quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, met je onderbuikgevoelens.Misschien moet je wat vaker naar buiten gaan.
Verdomd! Ze hebben zelfs wel wat weg van de haakjes rond gevaarlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moeilijk he de haakjes zien bij 'oplossing', oeh kijk daar zijn ze alweer.
klopt, goed 'opgemerkt'.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Verdomd! Ze hebben zelfs wel wat weg van de haakjes rond gevaarlijk.
Toekomstig Mexico?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
toekomstig mexico, nogmaals; begrijpend lezen.
en ik heb het over de jongerenronselende kartels niet over achmed die in de supermarkt een blikje drpepper steelt.
Keihard aanpakken dit arrogante tuig. Alsof de allochtonen het allemaal cadeau krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Veel gezinnen zijn ontwricht. Ik weet het. Alleen als die jongeren ontsporen krijg je ze niet gemakkelijk meer op het rechte pad. Die hebben niks. Geen opleiding en geen werk. Het enige wat je dan kunt doen is optreden. Genoeg jongeren die niet eens een opleiding willen gaan doen. Ze hebben 'schijt' om het maar in hun eigen woorden uit te drukken.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vind het een zeer positieve ontwikkeling. Eindelijk - ik heb me er in het verleden heel vaak aan geergerd dat de bevolking van marokkaanse afkomst zo vaak doodstil bleef na overduidelijk wangedrag van de 'eigen' jeugd (de tasjesrovers, voetballen met herdenkingskransen, drugsrunnertjes, nou ja 'u-weet-wel'). Werd allemaal onder het tapijt geveegd onder het mom van 'schaamtecultuur'.
Hoog tijd dat daar verandering in komt, want het ergste is dat er een hele bevolkingsgroep wordt aangekeken op het wangedrag van een hoop puberale huftertjes - terwijl de overgrote meerderheid toch gewoon bestaat uit mensen die hun beste beentje willen voorzetten.
[..]
Keihard aanpakken dit arrogante tuig. Alsof de allochtonen het allemaal cadeau krijgen.
Ja, maar dan is het geen nieuws meer;)quote:Op donderdag 29 november 2012 15:25 schreef TitusPullo het volgende:
Verander de titel in ''Buurtbewoners zijn Marokkaanse overlast zat'', dan trekt het veel meer bekijks.
Ik zeg legaliseren en verkopen!quote:
Volgens mij niet. Ik woon in Limburg en Maastricht is helemaal vol met "medelanders" die overal een eigen plek hebben voor hun drugs te verkopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het zit in Rotterdam, hebben ze daar ook die kansloze wietpas?
Ja, bril-jant idee. En wat was de uiteindelijke reden dat ze de wietpas wilden in Mestreech? Parkeerproblemen... ze hebben er nu een probleem bij.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik woon in Limburg en Maastricht is helemaal vol met "medelanders" die overal een eigen plek hebben voor hun drugs te verkopen.
In Mexico hebben ze geen coca velden.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Toekomstig Mexico?
Ook een heel goede vergelijking aangezien Nederland en Mexico zo op elkaar lijken qua:
1. Grote aanwezigheid van cocavelden
2. Inkomen per persoon van de bevolking
3. Sociale voorzieningen
4. Armoede
5. Rechtssysteem
6. Infrastructuur
7. Medische wereld
8. Werkeloosheid
9. Corruptie
10.Demografie
Nederland valt echt niet te vergelijken met Mexico. Daar zijn sinds 2007 50.000 doden (!) gevallen aan drugsgeweld.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
In Mexico hebben ze geen coca velden.
Het zal hier niet zo extreem worden als Mexico, maar we staan in Nederland al langer bekend als doorvoerland en grootproducent van softdrugs en XTC. Als je goed oplet zie je in het nieuws regelmatig afrekeningen langs komen uit het drugscircuit (kofferbakmoorden vorig jaar en vorige week nog eentje in Eindhoven). Het is in Nederland altijd al een "levendige" bedrijfstak geweest, dus het is ook niet zo verwonderlijk dat de onderkant van de maatschappij in deze wereld verzeild raakt. Je kan het land wel schoonvegen, maar de vraag om drugs blijft bestaan, en andere groep zal op den duur het gat weer opvullen.
Haha, Mexico met Nederland vergelijken. In dat geval is Nederland een speeltuin. Ik kan hier foto's plaatsen van moorden waarbij lichamen aan een brug hangen. Die personen worden daar onthoofd en gemarteld. In Mexico hebben ze geen enkele genade voor je als het op drugs aankomt. Je wordt gemarteld en onthoofd met een zaagmachine. Als je het beter treft vermoorden ze je met een kogel. Dat is voor hun begrippen netjes.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nederland valt echt niet te vergelijken met Mexico. Daar zijn sinds 2007 50.000 doden (!) gevallen aan drugsgeweld.
Het leger treedt daar tegen de criminelen op, burgemeesters worden vermoord etc.
Daar zijn de inkomensverschillen zo veel groter dan in Nederland, dat valt echt niet te vergelijken.
Dat bedoel ik. Toch zijn JackHerrer en Baajguadriaan het er niet meer eensquote:Op donderdag 29 november 2012 15:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, Mexico met Nederland vergelijken. In dat geval is Nederland een speeltuin. Ik kan hier foto's plaatsen van moorden waarbij lichamen aan een brug hangen. Die personen worden daar onthoofd en gemarteld. In Mexico hebben ze geen enkele genade voor je als het op drugs aankomt. Je wordt gemarteld en onthoofd met een zaagmachine. Als je het beter treft vermoorden ze je met een kogel. Dat is voor hun begrippen netjes.
Dan laten we een paar foto's zien van de gruweldaden. Als ze dan nog hetzelfde denken, dan zijn ze heel erg naïef.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Toch zijn JackHerrer en Baajguadriaan het er niet meer eens
quote:Een man rouwt om de dood van zijn familielid, die samen met twee anderen, verminkt en onthoofd boven een snelweg in Acapulco opgehangen werden op 9 januari 2011.
quote:De lichamen van een grootmoeder en haar kleinkind. Zij en nog een van haar kleindochters kwamen om bij een drugsgerelateerde aanval in Acupulco, Mexico, maart vorig jaar.
quote:Een gewonde taxichauffeur ligt achter zijn auto in Acapulco op 18 februari 2011. Hij overleed later aan zijn verwondingen. Gewapende mannen schoten hier op tientallen mensen, waaronder zes taxichauffeurs en staken achttien auto's, een huis en een kantoor in brand.
Qua geweld niet nee, Nederland heeft natuurlijk ook geen VS als achterland. Ik geloof ook niet dat Nederland ene tweede Mexico wordt, maar we hebben hier wel degelijk veel problemen met drugshandel. Ik vind het onzin dat correcte Marokkanen zich moeten verantwoorden voor drugsrunners, ik woon zelf ook in een volksbuurt en zie ook de Nederlanders die een klein wietimperium hebben rondrijden in nieuwe range rovers, ik hoef me daar toch ook niet voor te verontschuldigen. En net alsof die drugsrunners en dealers zich druk om maken, die stoppen daarom er echt niet mee. Zolang de handel blijft bestaan zullen er altijd mensen uit lagere sociale klassen zich mee blijven bemoeien.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nederland valt echt niet te vergelijken met Mexico. Daar zijn sinds 2007 50.000 doden (!) gevallen aan drugsgeweld.
Het leger treedt daar tegen de criminelen op, burgemeesters worden vermoord etc.
Daar zijn de inkomensverschillen zo veel groter dan in Nederland, dat valt echt niet te vergelijken.
En je dacht dat dat niet in nederland bestond?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Toekomstig Mexico?
Ook een heel goede vergelijking aangezien Nederland en Mexico zo op elkaar lijken qua:
1. Grote aanwezigheid van cocavelden
2. Inkomen per persoon van de bevolking
3. Sociale voorzieningen
4. Armoede
5. Rechtssysteem
6. Infrastructuur
7. Medische wereld
8. Werkeloosheid
9. Corruptie
10.Demografie
Bestaat in elk land ter wereldquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En je dacht dat dat niet in nederland bestond?
Ja, maar je begrijpt waar hij op doelt.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En je dacht dat dat niet in nederland bestond?
Ja dat gebeurd maar hier noemen we het 'liquidaties in het criminele milieu' of 'onbekende man gevonden in een weiland' oid.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:00 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt waar hij op doelt.
Want er worden hier ook wekelijks mensen gelynched, massagraven gevonden, het leger ingezet, functionarissen geliquideerd in het kader van drugscriminaliteit e.d.
Hoe groot wil je hem hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd maar hier noemen we het 'liquidaties in het criminele milieu' of 'onbekende man gevonden in een weiland' oid.
50.000 doden in Mexico sinds 2007 wegens drugsgeweld.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd maar hier noemen we het 'liquidaties in het criminele milieu' of 'onbekende man gevonden in een weiland' oid.
Bullshit. Mexicanen zijn veel erger en gewelddadiger dan Marokkanen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eigenlijk zijn de Mexicanen de Marokkanen van de USA...
Dat zijn ze ook, ik bedoel alleen de vergelijking.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bullshit. Mexicanen zijn veel erger en gewelddadiger dan Marokkanen.
Niet te vergelijken. Marokkanen zijn echt lieverdjes vergeleken met Mexicanen. Dat garandeer ik je. Marokkanen doden heel zelden mensen. Hooguit een goed pak slaag, maar verder gaat het merendeel niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, ik bedoel alleen de vergelijking.
Marokkanen stellen niks voor t.o.v. Mexicanen (en eigenlijk de rest van de wereld).quote:Op donderdag 29 november 2012 17:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Marokkanen zijn echt lieverdjes vergeleken met Mexicanen. Dat garandeer ik je. Marokkanen doden heel zelden mensen. Hooguit een goed pak slaag, maar verder gaat het merendeel niet.
en dat kan hier ook gebeuren als we dit allemaal maar zo laten, waar las jij dan dat ik zei dat het al zo was?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
50.000 doden in Mexico sinds 2007 wegens drugsgeweld.
Kom op man, je ziet toch wel hoe extreem het daar is?
Terug on-topic gaan?
Ze zijn oververtegenwoordigd in de drugshandel, kleine criminaliteit en kattenkwaad. Andere aspecten van criminaliteit zie je ze niet. Je hoort nooit van een Marokkaan die bij een moord betrokken is.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Marokkanen stellen niks voor t.o.v. Mexicanen (en eigenlijk de rest van de wereld).
Alleen als ze met 20 bezems zijn doen ze wat.
Dat gaat hier niet gebeuren wegens de verschillen tussen Nederland en Mexico.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dat kan hier ook gebeuren als we dit allemaal maar zo laten, waar las jij dan dat ik zei dat het al zo was?
welke verschillen exact?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet gebeuren wegens de verschillen tussen Nederland en Mexico.
je kunt het wel even zeggen dacht ik welke verschillen want als je op dat lijstje doelt zijn daar enkel in het huidige 'gehalte verschillen in maar wat niet is kan snel komen.quote:
In Mexico zijn er op het moment 45000 regeringstroepen actief tegen de drugskartels, maar ik zie je angst. Mexico begon als doorvoerland en het is in 30 jaar heel ernstig geworden. Je kunt gerust stellen dat de Mexicaanse overheid de strijd heeft verloren. Hele gebieden zijn in handen van de grootste drugskartels van Mexico.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je kunt het wel even zeggen dacht ik welke verschillen want als je op dat lijstje doelt zijn daar enkel in het huidige 'gehalte verschillen in maar wat niet is kan snel komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |