Dat eerste klopt. Zijn zeker wel Marokkanen die daarbij kunnen helpen. Het is alleen een kunst om ze te pakken krijgen. De Nederlandse politie is al jaren bezig met het probleem, maar het is er niet minder om geworden. Dan moet er iets veranderen. Zonder de hulp van Marokkanen ga je dit probleem echt niet oplossen. Marokkanen zijn een heel lastig hardnekkig volk als het serieus wordt. Daar heb je echt geen weet van.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar wat klinkt beter: stoer zijn en alle dure spulletjes kunnen veroorloven of achter een bureau zitten en zwoegen voor een half brood.
voor hun het eerste en daar spelen kartels dus op in.
zogenaamd succesvolle marokkanen gaan daar ook niet bij helpen, vaak zijn het zelfs illusieve negerfiguren die de werkelijke dienst uitmaken in die organisaties en echt geen marokkanen, de marokkaanse jeugd zijn een beetje de voetsoldaatjes.
Dat is grotendeels waar. Soort Sjonnies. Probeer daar maar een fatsoenlijk mens van te maken. Dat lukt je nog niet eens in duizend jaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef BaajGuardian het volgende:
het type marrokaanse jongeren dat daar in valt zijn niet anders dan hetzelfde type nederlandse petjesjeugd dat daar in valt, of het type straatneger die daar in valt, of het type zakkenrolroma die daar in valt.
dat het in grote steden voornamelijk marokkanen zijn komt door de toegenomen bevolkingsdichtheid van marokkanen in grote steden maar ook vooral door hun sociale status, daar zoeken die kartels juist op: mensen die niks hebben, en alles willen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is grotendeels waar. Soort Sjonnies. Probeer daar maar een fatsoenlijk mens van te maken. Dat lukt je nog niet eens in duizend jaar.
I now. Arme gezinnen en als ze de drugs in gaan zijn ze ineens vermogend. Dat trekt ze wel aan, ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat het in grote steden voornamelijk marokkanen zijn komt door de toegenomen bevolkingsdichtheid van marokkanen in grote steden maar ook vooral door hun sociale status, daar zoeken die kartels juist op: mensen die niks hebben, en alles willen.
Dat zullen de bankmannetjes niet willen, want wie moet hun ponzispel dan overeind houden?quote:
Het ligt voor een heel, heel groot gedeelte aan de ouders. Het is niet normaal kinderen van 8 de straat op te trappen en ze daar te laten tot 12 uur 's avonds.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat het in grote steden voornamelijk marokkanen zijn komt door de toegenomen bevolkingsdichtheid van marokkanen in grote steden maar ook vooral door hun sociale status, daar zoeken die kartels juist op: mensen die niks hebben, en alles willen.
de OP gaat toch over buitenlanders of ben ik nou dyslectischquote:Op donderdag 29 november 2012 13:03 schreef Re het volgende:
[..]
och arm... 't is wat huh
was het gewoon een random post omdat je het woord Marokkaan zag staan of wat?
nah, degene die de problemen veroorzaken zijn niet degene die 30-40 jaar gelden hier naartoe zijn gekomen, juist diegene lopen nu hun offspring af te vallen... mooi toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
de OP gaat toch over buitenlanders of ben ik nou dyslectisch
Marokkanen die hier geboren zijn zijn geen buitenlanders.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
de OP gaat toch over buitenlanders of ben ik nou dyslectisch
allochtonen dan... buitenlander is zo'n tokkieclassificatiequote:
Kom er maar in Tong80........quote:Op donderdag 29 november 2012 12:00 schreef Jellereppe het volgende:
Klopt. Ik ben die kuthonden ook zat. Goede actie van de politie. In het Betuwse dorpje Zaltbommel wordt ook grootschalig gehandeld in drugs! Wanneer gaat de politie daar optreden?
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, met je onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik ben me bewust hoe 'kuch - gevaarlijk' zulke gedachten zijn, want de enige 'oplossing' is het schoonvegen van dit land, oh wacht dat is dus exact wat de duitsers als ideee hadden voordat de 2e wereldoorlog begon door escalatie daarvan.
(en daar vallen altijd spaanders, en sommige mensen zitten ook niet gewillig in bepaalde milieus en ga zo maar door, en de zogenaamde 'goede kant' treft ook zeker veel blaam voor de situatie)
:/
Maar wat moet je anders? Mischien toch maar verhuizen en dit land laten voor wat het is; een (op korte termijn) toekomstig 2e mexico.
Jammer, die hadden we al gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:18 schreef Ferdo het volgende:
Maar...maar...DAT IS RACIS...
...oh nee, wacht...
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Racisme omdat Marokkanen de daden van Marokkaanse criminelen bui zijn? Leg uit, hofstadtgruppe?
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar als 'wij' het zeiden, dan kwam altijd de racisme kaart op tafel.
Allemaal incidenten..... niets aan de hand op een paar deugnieten na.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap in de Rotterdamse deelgemeente Delfshaven is de jarenlange terreur van Marokkaanse drugsbendes helemaal zat.
Tijdens een reeks debatten - het eerste debat was gisteren- bespreken de Marokkaanse Rotterdammers openlijk met elkaar de problemen die hun zonen veroorzaken. Dit meldt Trouw vandaag.
De drugsbendes intimideren ondernemers en bewoners. Bij een grootscheepse politieactie waar ook de Belastingdienst en de sociale dienst aan meewerkten, werden 500 mensen aangehouden. 'Soms waren hele families betrokken bij de handel in drugs', zegt Goncalves, voorzitter van deelgemeente Delfshaven.
Bron
Hoe verneukt is de samenleving dan....
leer lezen, ik heb er jaren tussengewoond, en ik ben meer buiten dan binnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, met je onderbuikgevoelens.Misschien moet je wat vaker naar buiten gaan.
Ik kom er regelmatig en de situatie is totaal niet te vergelijken met Mexicoquote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
leer lezen, ik heb er jaren tussengewoond, en ik ben meer buiten dan binnen.
toekomstig mexico, nogmaals; begrijpend lezen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig en de situatie is totaal niet te vergelijken met Mexico.
Je snapt toch wel dat alleen mensen die al 384 generaties in NL wonen last kunnen hebben van straattuig?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef Re het volgende:
altijd leuk hoe topics hier gekaapt worden, het bericht gaat over hoe de gemeenschap zich tegen hun eigen tuig keert... maar nee het moet natuurlijk over het tuig zelf gaan, dat past veel beter in de gedachtenstroom die bepaalde woorden opwekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |