quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef dr.dunno het volgende:
ik denk ook dat e.e.a. samenhangt met minder dan eerbare motieven van de verhuurder; ik zeg altijd maar, als je twee rijen tanden ziet, moet je er niet je been tussen willen steken.
TS is mogelijk met een extra been uit bed gestapt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.
...
![]()
![]()
quote:
quote:
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training ... Jonge mensen staan niet meer op als ...een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, ... en tiranniseren hun leraren”.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef betyar het volgende:
Ik ben voor, die kutjongeren met kutmentaliteit, beetje respect bijbrengen zal goed voor ze zijn. Vieze honden dat het zijn.
Quoten is lastigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Kon het niet laten
[..]
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training ... Jonge mensen staan niet meer op als ...een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, ... en tiranniseren hun leraren”.
Plato, 2500 jaar geleden.
Ook zo een verbitterde ouwe
Socrates, bedoel je wrs?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Socrates, bedoel je wrs?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Plato schreef het, socrates was slechts een karakter van hem voor zijn gebitchquote:
Het moge duidelijk zijn dat hier de gefrustreerde ouwe nicht plato sprakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
Plato schreef idd over Socrates, Socrates schreef zelf niet.
Socrates heeft interessante dingen gemeld, o.a. over de thymos.
Socrates zie ik een beetje als een scepticus, eerlijk gezegd.
Ik mag Socrates wel, Plato uiteraard niet.
Was Plato homo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat hier de gefrustreerde ouwe nicht plato sprak
Schijt de paus in het bos? Draagt een beer rare kleren?quote:
Ja, je hebt gelijk dom van me...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schijt de paus in het bos? Draagt een beer rare kleren?
Maar niet gefrustreerde ouwe nichtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
PS het waren allemaal homo's toen nog trouwens..
.
Nou Plato...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar niet gefrustreerde ouwe nichten
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Plato schreef het, socrates was slechts een karakter van hem voor zijn gebitch
Denk je niet dat Socrates het geheel meer een vragende vorm zou hebben gegeven?quote:Plato schreef idd over Socrates, Socrates schreef zelf niet.
Socrates heeft interessante dingen gemeld, o.a. over de thymos.
Socrates zie ik een beetje als een scepticus, eerlijk gezegd.
Ik mag Socrates wel, Plato uiteraard niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |